Toimiiko ja onko hyvinkin epätervellistä laittaa iholle vettä taikka ihan öljyä jotta rusketus tarttuisi paremmin? Palaako jos laittaa öljyä? Tietty sit aurinkorasvaa myös käytän. Ite kun on maannut koko viikon tuolla rannalla mutta kun ei rusketus tartu prkl. Niin, kokemuksia? Ja säästääkä vaiva älkääkä jaksako ruveta mistään auringon vaaroista luennoimaan kiitos.
Vastaukset 1
- kannata
Iholle ei kannata laittaa auringonoton ajaksi vettä tai öljyä, ne eivät edistä ruskettumista mitenkään. Sen sijaan ne laimentavat aurinkorasvaa ja heikentävät sen toimivuutta. Ihoa kannattaa kyllä hoitaa öljyllä tai kosteusvoiteella auringonoton jälkeen. Vähäinenkin rusketus näyttää paremmalta hyvinvoivalla iholla :)
Jos et rusketu mutta haluaisit, niin kokeile itseruskettavia! Niistä on paljon vähemmän vaivaa ja saat kertaheitolla paremman värin kuin mitä itse tuottaisit. Samoin aurinkopuuteri kasvoilla ja dekolteella, ja kevyesti väriä ja hohtoa antavat voiteet (esim. Lumenelta löytyy) käsivarsilla ja jaloissa piristävät kummasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560