Tämä tunne vie minua
askel askeleelta 
syvemmälle
jokainen hetki
on hauras melkein
särkyvä
siksi en saata kuunnella
kaikuja jotka tulevat
yhä voimakkaaksi
sillä kuinka lähellä 
voikaan olla totuus
ettei tämä ole minua 
varten tarkoitettu 
pelko piirtää kuvaa 
jossa varjot tanssivat
poispäin
ja kylmä tuuli puhaltaa
sisään sydämeni ovesta
Varjojen tanssi
6
165
Vastaukset
- lindalinda1askeleesi on raskas vielä, 
 mutta usko pois - se kevenee kyllä
 päiviesi saatossa.
 Sulje korvasi kaiuilta ja
 varjoilta, sillä ne lämpimätkin
 tuulet tavoittavat Sinut vielä.
 Myös kaiuttomat ja varjottomat
 päivät.
 Kaikelle on aikansa ja paikkansa,
 vaikka runostasi kuultaakin yhä kipu.
 Voimia !
- Ihmismieli on niin herkkä ja tunteet ovat niin kovin, 
 kovin hauraita, jotka voivat särkyä ja musertua pienen
 pieniksi palasiksi ja joita on joskus mahdoton enää korjata,
 (ainakaan aivan ennalleen) mutta ei pidä unohtaa sanontaa,
 "toivossa on hyvä elää", uskoen parempaan huomiseen!
 Koskettavan runon kirjoitit, jaksamista sinulle toivoen
 Diinaliin
- Tunne on kuin labyrintti 
 ja sen korkein huippu
 kuin pyramidi
 pyörteessä maailman tuulissa
 että laineena myrskyn laella
 pitkä matka ylö
 pitkä matka alas
 ja ovet avoinna
 myrskyn tulla
 että mennä
 mitä jää
 matkan varrelta
 kotiin vietäväksi.
 Tämän tunteen runostasi
 tavoitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset575102
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral932743
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131901
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1541366