Kyllä vaihtamalla paranee!

vuudivuu

DNA-mainoksessakin sanotaan, että: "vaihtamalla paranee" joten ei muuta, kuin vaihtamaan :)

11

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks dnan asiakas.

Mä voisin vaihtaa muun liittymän dnahan mut en toisinpäin. Tosin..mulla on jo dnan liittymä joten ei tarvi vaihtaa. Olen siihen ihan tyytyväinen. Laskut pysyneet aisoissa jne joten kaik hyvin.

• vaihtanut

totta on, kyllä parani kun vaihdoin dna:n saunikseen. nyt jopa toimii ja vieläpä ilman pätkimistä

• yks dnan asiakas
        vaihtanut kirjoitti:

totta on, kyllä parani kun vaihdoin dna:n saunikseen. nyt jopa toimii ja vieläpä ilman pätkimistä

Mä pysyn dnassani kiinni kuin hitsattu enkä IKINÄ vaihtais johonkin Saunikseen. Sauniksen kanssa ei saa kuin ongelmia ongelmien perään. Lue vaikka foorumeita niin huomaat.

Mulla ei dna pätki ja onkin ainoa joka toimii kunnolla. On nimittäin kokeiltu myös Saunikset ja Elisat ym.

• yks "sauniksen" asiakas
        yks dnan asiakas kirjoitti:

Mä pysyn dnassani kiinni kuin hitsattu enkä IKINÄ vaihtais johonkin Saunikseen. Sauniksen kanssa ei saa kuin ongelmia ongelmien perään. Lue vaikka foorumeita niin huomaat.

Mulla ei dna pätki ja onkin ainoa joka toimii kunnolla. On nimittäin kokeiltu myös Saunikset ja Elisat ym.

Huoh, itselläni ollut 3 vuotta jo tämä niinsanottu "saunis", eikös tämä "saunis" ole ihan elisan omistuksissa tai vastaavaa, minunmielestäni vika on nyt KÄYTTÄJÄSSÄ, jos et osaa käyttääkkuin DNA:ta, itse olen omistanut vain DNA prepaidin, enkä kadu vaihtaneeni sitä.

• Hevonkenkä

Piti lukea toisenkin kerran, ennenkuin sytytti.
      Ihan hyvät naurut.

• vaihdan heti

niin, MITES VAIHDAT, KUN SOPIMUS ON MÄÄRÄAIKAINEN, ja dna tienaa vastaanottamalla vikailmoituksia, joihin eivät edes reagoi. Parempi on mainostaa, että testaa kaikki operaattorit, ennenkuin laitat nimesi dna-huijauksiin.

• vaihtaisin

Elisan pois ja mieluiten DNA:han mutta kun asiakaspalveluun joutuu jonottamaan puoli päivää ja vielä maksamaan siitä. Kertaalleen pääsin läpi yllättävän nopeasti (45min) ja sieltä sitten neitokainen totesi että määräaikaisuutta on jatkettu vuodella, joten tässä sitä nyt ollaan kiinni.
      Että kyllähän se vaihtamalla paranisi jos olisi vaan niin helppoa.
      Jotkut ei ilmeisesti saa asiakkaita pidettyä kuin väkipakolla.
      Onkohan Elisa muilla yhtiöillä (saunalahti, kolumbus, muitakin?) sama käytäntö että määräaikaisuus isketään vaikka asiakas sanoisikin ettei missään nimessä saa laittaa ja sitä uusitaan nuinkin pitkällä ajalla?
      En kyllä mihinkään Elisaan liittyvään enää halua kunhan tästä pois pääsee.

• ANC

DNA:ta en ota ikinä. Vt**aa töykeät myyjät, jotka eivät usko puhetta. Väkisin yritetään myydä liittymiä kahden vuoden sopimuksilla.

• _börje_

Tänään vaihdoin kiinteän laajakaistan dna:n mobiiliin laajakaistaan ja kuukausimaksi tippui 40 EUR --> 10 EUR. Yhtä hyvin toimii kuin edellinenkin yhteys.

• toimiikin
        _börje_ kirjoitti:

Tänään vaihdoin kiinteän laajakaistan dna:n mobiiliin laajakaistaan ja kuukausimaksi tippui 40 EUR --> 10 EUR. Yhtä hyvin toimii kuin edellinenkin yhteys.

yhteys hyvin. niin teki minullaki muutaman kuukauden kunnes ei enää toiminutkaan hyvin ja lopulta ei enää lainkaan. olen kuullut monelle käyneen samoin. kannattaa muistaa tämä.

• sinä
        toimiikin kirjoitti:

yhteys hyvin. niin teki minullaki muutaman kuukauden kunnes ei enää toiminutkaan hyvin ja lopulta ei enää lainkaan. olen kuullut monelle käyneen samoin. kannattaa muistaa tämä.

vittu saatana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      216
      6828
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      313
      4778
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      143
      3626
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3444
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      265
      2710
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1951
    Aihe