http://suosikki.fi/uutiset/tuore-vaite-michael-jackson-oli-homo
Sen lisäksi että oli opiaatti narkkari.
Mikko oli ehkä HOMO
7
766
Vastaukset
- mikään yllätys
olisi, toisaalta. Mutta mitä väliä sillä edes on? Jos se oli, niin ikävää, että joutui olemaan kaapissa.
- muuta mitään
jos olikin homo. Henkivartijan mukaan ei ollut homo vaan oli naissuhde, jonka salasi.
Jos sitten oli bi? Sama se, oli silti erittäin lahjakas. Sitä paitsi homoutta ei voi itse valita, siksi synnytään. Tai synnytään bi:ksi tai täysin heteroksi.
- 555
Michaelilla oli aika monta isoveljeä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus:
Yksi parhaiten dokumentoitu löytö homoseksuaalisuudesta on korrelaatio miesten homoseksuaalisuuden ja vanhempien veljien määrän välillä. Tämän pohjalta on esitetty hypoteesi, että ainakin osalla mieshomoseksuaaleista homoseksuaalisuus olisi kehittynyt sikiöaikana, äidin tuottaessa poikasikiöön vasta-ainetta, jonka tiedetään vaikuttavan sikiön aivojen maskulinisoitumisprosessiin. Veljeksistä nuorin altistuisi kaikkein suurimmalle vasta-ainekonsentraatiolle.- kuullut tuosta
mutta mietin koskeeko se vaan naismaisia homoja. Eihän kaikki homot ole naismaisia. Ja Michaelillahan on myös pikkuveli, jolla on vaimo ja lapsia.
- sorihgn badrf
kuullut tuosta kirjoitti:
mutta mietin koskeeko se vaan naismaisia homoja. Eihän kaikki homot ole naismaisia. Ja Michaelillahan on myös pikkuveli, jolla on vaimo ja lapsia.
Michael oli kyllä todella naismainen, jos sitä ei sitten lasketa lapsellisuudeksi. Ainakaan miehekkääksi ei Mikkoa voi luonnehtia.
- no niin
sorihgn badrf kirjoitti:
Michael oli kyllä todella naismainen, jos sitä ei sitten lasketa lapsellisuudeksi. Ainakaan miehekkääksi ei Mikkoa voi luonnehtia.
se kyllä oli. Mutta mietin vaan, koskeeko sama myös miehekkäitä homoja. Ja ihmettelen, miten sen pikkuveli voi olla hetero.
- bad even worse
Tiedän, millainen henkilö on narkkari. Kerro, millainen henkilö on opiaatti?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107