http://suosikki.fi/uutiset/tuore-vaite-michael-jackson-oli-homo
Sen lisäksi että oli opiaatti narkkari.
Mikko oli ehkä HOMO
7
650
Vastaukset
- mikään yllätys
olisi, toisaalta. Mutta mitä väliä sillä edes on? Jos se oli, niin ikävää, että joutui olemaan kaapissa.
- muuta mitään
jos olikin homo. Henkivartijan mukaan ei ollut homo vaan oli naissuhde, jonka salasi.
Jos sitten oli bi? Sama se, oli silti erittäin lahjakas. Sitä paitsi homoutta ei voi itse valita, siksi synnytään. Tai synnytään bi:ksi tai täysin heteroksi.
- 555
Michaelilla oli aika monta isoveljeä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus:
Yksi parhaiten dokumentoitu löytö homoseksuaalisuudesta on korrelaatio miesten homoseksuaalisuuden ja vanhempien veljien määrän välillä. Tämän pohjalta on esitetty hypoteesi, että ainakin osalla mieshomoseksuaaleista homoseksuaalisuus olisi kehittynyt sikiöaikana, äidin tuottaessa poikasikiöön vasta-ainetta, jonka tiedetään vaikuttavan sikiön aivojen maskulinisoitumisprosessiin. Veljeksistä nuorin altistuisi kaikkein suurimmalle vasta-ainekonsentraatiolle.- kuullut tuosta
mutta mietin koskeeko se vaan naismaisia homoja. Eihän kaikki homot ole naismaisia. Ja Michaelillahan on myös pikkuveli, jolla on vaimo ja lapsia.
- sorihgn badrf
kuullut tuosta kirjoitti:
mutta mietin koskeeko se vaan naismaisia homoja. Eihän kaikki homot ole naismaisia. Ja Michaelillahan on myös pikkuveli, jolla on vaimo ja lapsia.
Michael oli kyllä todella naismainen, jos sitä ei sitten lasketa lapsellisuudeksi. Ainakaan miehekkääksi ei Mikkoa voi luonnehtia.
- no niin
sorihgn badrf kirjoitti:
Michael oli kyllä todella naismainen, jos sitä ei sitten lasketa lapsellisuudeksi. Ainakaan miehekkääksi ei Mikkoa voi luonnehtia.
se kyllä oli. Mutta mietin vaan, koskeeko sama myös miehekkäitä homoja. Ja ihmettelen, miten sen pikkuveli voi olla hetero.
- bad even worse
Tiedän, millainen henkilö on narkkari. Kerro, millainen henkilö on opiaatti?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887