Telkkarissa tämä kepulainen ratsasti äitinsä kuolemalla ja isänsä sairaudella. Todellä moraalitonta pyrkyryyttä, mutta tyypillistä kansanedustajille.
Risto Autio julkisuuuden puuttessa
18
465
Vastaukset
- lehdessä
kun on Mommilan soutotapahtuma -siitä kirjoitetaan ainakin Aamupostissa -
- tarve...
tasan nolla. Eiköhän yksi asiallisemmista edustajista.
- Noita %
Eronneita pellejä ja naikkosia. mallia tavja halosesta. h::homot.lesbot.sateenkaarikansa. hyi hyi!!
- ja silleen
eipä ole paljon perhettään, uutta vaimoaan ja kaksosiaan julkisuudessa esitellyt.
Talosta siellä jossain Hausjärvellä on ollut kuvia lehdissä. Toisaalta en edelleenkään arvosta julkkis-kansanedustajia. - eduskunnassa?
Jotakin muutakin ku leivästä paskaa?
- keskikehokas
Jätkä tasan nolla. Mitään sanomaton näyttelijä eikä ulkonäkössäkään kuin kaljamasu jota näytellä. Turvonnut pasuuna brouaha.
- teitä tynnyrissä
Noita % kirjoitti:
Eronneita pellejä ja naikkosia. mallia tavja halosesta. h::homot.lesbot.sateenkaarikansa. hyi hyi!!
kasvaneita vai pitäiskö todeta, että tietämättömiä? Luulisi nykyisen tiedonvälityksen menneen jo perille? Ei ihminen voi valita millaisena syntyy. Ja jokainen on Luojan luoma. Hiljan oli tv:ssä dokumentti jossa gay-tyyppi etsi syytä, miksi oli sellainen kuin on.
Kyllä selvisi, että ollut syntymästään. Saisitte hävetä tietämättömyyttänne.Jotkut syntyvät bi:nä. suurin osa heteroina. Mutta et voi valita sitäkään synnytkö vasen vai oikeakätisenä...älkää viitsikö näyttää tyhmyyttänne ja itse olen 100% hetero, mutta tiedän sentään jotain. - paljon...
eduskunnassa? kirjoitti:
Jotakin muutakin ku leivästä paskaa?
Saman saanut aikaan kuin Mieto, siis ei yhtään mitään
- vielä yhden
paljon... kirjoitti:
Saman saanut aikaan kuin Mieto, siis ei yhtään mitään
painija Marko Aselin -mitähän sekin puuhastelee eduskunnassa,kovasti on mies hissukseen ollut -no,on hyvä liksa,pitkät lomat, matka-ja kulukorvaukset -saa hulppean talonsa maksettua,vai oliko sekin lahjatalo.....
- Karvvonen
vielä yhden kirjoitti:
painija Marko Aselin -mitähän sekin puuhastelee eduskunnassa,kovasti on mies hissukseen ollut -no,on hyvä liksa,pitkät lomat, matka-ja kulukorvaukset -saa hulppean talonsa maksettua,vai oliko sekin lahjatalo.....
Asell oli sentään urheilija tää Autio ei ole pelkkä tyhjäntoimittaja ja paskanjauhaja jonka kannattaisi harkita Sarasvuo kakkosen uraa. Sellaset puhelahjat hermannilla tuntuu olevan. Saastaa kansalle
- pönttö !!!
Karvvonen kirjoitti:
Asell oli sentään urheilija tää Autio ei ole pelkkä tyhjäntoimittaja ja paskanjauhaja jonka kannattaisi harkita Sarasvuo kakkosen uraa. Sellaset puhelahjat hermannilla tuntuu olevan. Saastaa kansalle
Äiti paistaa illalla taas lettuja ja kun huomenna on sossupäiväkin niin jee jee...
- niin mitä sitten
Mitä tekoa on hyvälläkään urheilijalla eduskunnassa, jos rahkeet ei kumminkaan riitä yhtään minkään asian edistämiseen.
Ihan täysin turhia palkkakulujen lisääjiä ovat KAIKKI nämä ns. julkkisedustajat.. niin näyttelijä/laulajat kuin urheilijatkin sekä muutkin pelkällä pärställään eduskuntaan päässeet.
Eräskin radiotoimitta-edustaja on kaiken työajan sairauslomalla mutta annasolla kun eduskunnan kesäloma alkoi niin johan taas "kunto" kestää tehdä niitä töitä mitä oikeasti osaa, eli puhua paskaa radiossa.- niin mitä sitten
Piti olla vastaus kirjoittajalle joka kehui Asell in urheilu-uraa.
- tyhjempi tyhjin nolla
ja miten "hyvä urheilija" liittyy Autioon ei niin mitenkään
- ####
Risto Autio on puhunut isänsä sairaudesta jo ennen kansanedustaja uraansa.
Hän on ollut yksi meistä omaishoitajista ja tietää, millaista on arkemme.
Ei tässä mistään julkisuuden hakemisesta ollut edes kyse, sen kyllä tavallinen ihminen tajuaa.
Aloittajan kannattaa, vaikka kuinka viisas oletkin, tarkistaa oma moraalisi ja etsiä pyrkyrit muualta.
Omaishoitajista pitääkin puhua, sillä olemme sairaille läheisillemme se tuki ja turva.
Meitä ei pidä uuvuttaa loppuun, sillä silloin on yhden sijasta kaksi apua tarvitsevaa.- mieliksesi?
Kysynpä vaan? Omaishoitajien etuisuuksia vähennetään yhä vain kiihtyvällä vauhdilla valtion tulojen vähentyessä. (Ihan samoin kuin muitakin etuisuuksia.)
Eip siinä paljoa pienet jupinat auta, pitäis olla tekoja myös. - varsinainen välkky
Ja mitä yhden tavallisen rivikansanedustajan faijan sairaudet tänne kuuluu, jos on sairasta sakkia niin jumankauta. Pitääkö tätäkin palstaa arvioida pönttötoimittajien järjen vähäisellä kärkimäärällä. Juttua tehdään nollasta koska sataan on liian kallista kurkottaa?
- että,
varsinainen välkky kirjoitti:
Ja mitä yhden tavallisen rivikansanedustajan faijan sairaudet tänne kuuluu, jos on sairasta sakkia niin jumankauta. Pitääkö tätäkin palstaa arvioida pönttötoimittajien järjen vähäisellä kärkimäärällä. Juttua tehdään nollasta koska sataan on liian kallista kurkottaa?
kyllä me sitten ollaan fiksua porukkaa.
Se tulee ilmi, kun lukee tätäkin keskustelupalstaa.
Me räyhätään ja haukutaan nimettömänä, eikä saada mitään muuta aikaan.
Kyllä se vaan on niin ,että ne tekijät ovat jossain muualla ja täällä ollaan me piipitttäjät, joilta menee pissat housuun tosipaikan tullen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291