Miten saisin morsiamen kaverit järkiinsä?

Huolestunut sulhanen

Sain vahingossa tietää, että morsiameni polttareihin on tarkoitus kutsua miesstrippareita. En ole itse todellakaan innoissaan asiasta, vaikka luotan morsiameeni 100%. Pidän tuota koko ideaa aika lapsellisena, mutta en ole yllättynyt, että hänen suhteellisen kypsymättömät kaverit sen ovat keksineet. Minusta tuo olisi ihan sama, jos omissa polttareissani olisi naisstrippareita.

Tiedän, että morsiameni ei myöskään pidä tuollaiseista tai muistakaan nolaukseen liittyvistä traditioista polttareissa, koska on ujo ja muutenkin suhteellisen konservatiivinen nainen. Ongelma on vain se, että morsiameni on sen verran kiltti ja pehmeä, että ei viitsi mainita asiasta kavereilleen. Hän on muutenkin aikapaljon kavereiden vietävissä. Olen nyt vähän kahden vaiheilla, että teenkö asialle mitään? Olen jo valmiiksi hieman huonoissa välissä morsiamen kavereiden kanssa, koska olen puuttunut muutamaan kertaan, kun ovat taloudellisesti yrittäneet hyväksykäyttää morsiantani. Olen saanut jo sen takia maineen hieman tiukkapipona. Toisaalta en haluasi myöskään sallia strippareita polttareihin pääasiassa itseni takia, mutta myös morsiameni takia.

Onko jollain jotain hyviä ideoita ongelmaan ratkaisemiseksi siten, että polttareista tulisi morsiameni näköisiä ilman, että joudun taas huonontamaan välejä hänen kavereihinsa.

3

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neutri

Jäävi olen tietysti neuvomaan, kun en teitä tunne, mutta ehdottaisin, että et asiasta sen suurempaa numeroa tekisi. Kun kerran luotat morsiameesi, anna asian olla.

Ymmärrän, että haluaisit vain morsiamellesi hänen näköisensä polttarit. Polttarit ovat kuitenkin vain yksi ilta muiden joukossa, vaikka niihin kaikenlaisia odotuksia ladataankin. Morsiamesi kaverit järjestävät sen näköisen illan kuin kuvittelevat morsiamesi haluavan (tai tarvitsevan). Jos he eivät morsiantasi osaa lukea niin omapa on häpeänsä. Kyllä morsiamesi varmasti jossain vaiheessa kyllästyy ja hankkii itselleen omanlaisempaansa seuraa. Malta vaan.

Älä vaikeuta asioita hyökkäämällä morsiamen kavereita vastaan. Muuten voit olla varma, että polttareissa on miesstrippari ja sen lisäksi siellä puhutaan sinusta pahaa.

Stripparit, jotka suomessa esiintyvät, ovat ammattilaisia (itsekin hääkeikkoja tehneenä) eivätkä todellakaan ole valmiita mihinkään muuhun kuin silmän ruuaksi. Vaikka kaverit juottaisivat morsiamen kaatokänniin ja tarjoaisivat stripparille, ei ammattilainen sellaiseen lähde.

Minusta vaikuttaa vähän, että tytöt itse haluavat tekosyyn päästä katsomaan miesstripparia. Anna heille se ilo ja toivo, että morsiamesi polttareissa tehdään myös jotain sellaista mistä morsiamesi oikeasti pitää.

Niin ja älä huolestu, äläkä suutu jos omissa polttareissasi on naisstrippari. Ei se ole sen pahempaa kuin katsoa minkä tahansa jenkkiläisen rap-artistin musavideoita (paitsi, että musa on parempaa). Katsoa saa, vaikka naimisissakin, kunhan on kumppanilleen rehellinen :)

• neutri

oho... kirjoitinpa "hääkeikkoja tehneenä"... kenenkään häissä en sentään vielä ole stripannut vaan ainoastaan polttareissa. tietysti voisihan se olla hauska sukulaispappojen ilmeitä katsella, kun siinä isän puheen ja kakun leikkuun välissä olisi eksoottinen tanssishow XD

• ap.

Kiitos kommentoista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe