...että kaikki kääntyy vielä parhain päin.
sanokaa, etten ole ansainnut kaikkea paskaa mitä niskaan sataa.
Sanokaa, että joskus se sitkeys, jolla on menty läpi harmaan kiven, palkitaan, ja saan kokea jotain onnellista koska olen ansainnut sen.
sanokaa, ettei minun kannata vihata maailmaa, koska maailmassa tapahtuu hyvääkin, ja joskus se hyvä voi osua minun kohdalleni.
kertokaa minulle nuo, etten minä luhistu, hajoa palasiksi, ja pyyhkiydy elämän myrskyjen mukana pois täältä ennen kuin aika on.
Joskus ei kykene itse keräämään omia palasiaan, kun ne ovat levinneet käsien ulottumattomiin, eikä niitä jaksa enää kurotella kerta toisensa jälkeen.
Kertokaa Minulle...
1
336
Vastaukset
- pysty takaamaan,
että kaikki kääntyy parhain päin siinä mielessä kuin sinä sen ymmärrät, mutta sen voin luvata, että elämä jatkuu. Siinä on ihmettä kylliksi.
Kukapa täällä mitään on ansainnut.
Samat sanat. Mutta kun on pohjalla, on ainoa tie ylöspäin. Lamat eivät kestä ikuisesti.
Vihata ei kannata koskaan, varsinkaan maailmaa. Katso ulos ikkunasta tai vielä mieluummin lähde ulos, kuuntele, katsele, haistele niin tiedät, että maailmaa pitää rakastaa.
Et lähde täältä ennen aikaasi, ellet itse niin päätä.
Palaset loksahtelevat vähitellen kohdilleen, mutta ehkä toisiin kohtiin kuin ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520