...että kaikki kääntyy vielä parhain päin.
sanokaa, etten ole ansainnut kaikkea paskaa mitä niskaan sataa.
Sanokaa, että joskus se sitkeys, jolla on menty läpi harmaan kiven, palkitaan, ja saan kokea jotain onnellista koska olen ansainnut sen.
sanokaa, ettei minun kannata vihata maailmaa, koska maailmassa tapahtuu hyvääkin, ja joskus se hyvä voi osua minun kohdalleni.
kertokaa minulle nuo, etten minä luhistu, hajoa palasiksi, ja pyyhkiydy elämän myrskyjen mukana pois täältä ennen kuin aika on.
Joskus ei kykene itse keräämään omia palasiaan, kun ne ovat levinneet käsien ulottumattomiin, eikä niitä jaksa enää kurotella kerta toisensa jälkeen.
Kertokaa Minulle...
1
274
Vastaukset
- pysty takaamaan,
että kaikki kääntyy parhain päin siinä mielessä kuin sinä sen ymmärrät, mutta sen voin luvata, että elämä jatkuu. Siinä on ihmettä kylliksi.
Kukapa täällä mitään on ansainnut.
Samat sanat. Mutta kun on pohjalla, on ainoa tie ylöspäin. Lamat eivät kestä ikuisesti.
Vihata ei kannata koskaan, varsinkaan maailmaa. Katso ulos ikkunasta tai vielä mieluummin lähde ulos, kuuntele, katsele, haistele niin tiedät, että maailmaa pitää rakastaa.
Et lähde täältä ennen aikaasi, ellet itse niin päätä.
Palaset loksahtelevat vähitellen kohdilleen, mutta ehkä toisiin kohtiin kuin ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409