Hei,
Olen kohta valmistunut lukiosta vain yo-lakki puuttuu mutta sekin tulee syksyllä. Kuitenkin tuosta yliopistoon kemian linjalle hakemisesta? Elikkäs kirjoitin seuraavat arvosanat?
L Biologia
Kemia C
Eng pitkä B
Äi essee ohi aiheen eli i
Pitkä matikka A
Elikkäs millaset mahdollisuudet on hakea Helsingin yliopistoon lukemaan biologiaa? Huonoissa arvosanoissa ei ole se että en jaksa lukea/osaa vaan se että harrastan 4 viikossa liikuntaa ja käyn töissä toiset 3 vapaata ja yksinkertaisesti aikaa ei vain ollut. Nyt sitä taas on. MIten kannattaa sisään pääsy kokeisiin lukea? preppi kurssi ? yms vinkkejä- ? menen inttiin nyt heinäkuussa ja ajattelin hakea ensi vuonna?
Ja sisäänpäässeiltä? MIllaista itse opiskelun arki on? pelkkää nenä kiinni kirjassa 24/7 vaiko myös käytäntöö/labroja sekä miten kauan noin teillä on mennyt/menee valmistumiseen (kradu).?
Biologiaan Yliopistoon ???
Mies 19V
1
567
Vastaukset
- nuer-lo
Hekeneet 2009
Helsingin yliopisto:
Biologia (biotieteellinen) 872
Mikrobiologia (maatalous-metsätieteellinen) 188
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674809Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813257- 392857
- 472533
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941378PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 70997
- 102956