Mulla on gilera runner joka on vissii vähän rikki. Aina ku laitan kaasun ihan pohjaan ni se lopettaa kaasuttamisen kokonaan ja sammuu ,mutta jos käännän sitä vähän vähemmälle ni sitte se taas kulkee mutta vain jotain 40 km/h. mikähän siinä vois olla vikana? olis kiva jos joku osais kertoo. : )
Ongelma
labbikama
2
112
Vastaukset
Alkoiko tämä vasta vai onko ollut siitä asti kun sait sen?
Tiedä minä paljon en skoottereista, mutta suutin voi olla liian pieni.- labbikama
siis se aluks kulki jotain 52 km/h mut sit 300 kilsan jälkee se rupes temppuilemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712681
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472130Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa731979Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2511639- 691423
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2981357- 771285
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371183Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251105- 741015