Mulla on gilera runner joka on vissii vähän rikki. Aina ku laitan kaasun ihan pohjaan ni se lopettaa kaasuttamisen kokonaan ja sammuu ,mutta jos käännän sitä vähän vähemmälle ni sitte se taas kulkee mutta vain jotain 40 km/h. mikähän siinä vois olla vikana? olis kiva jos joku osais kertoo. : )
Ongelma
labbikama
2
112
Vastaukset
Alkoiko tämä vasta vai onko ollut siitä asti kun sait sen?
Tiedä minä paljon en skoottereista, mutta suutin voi olla liian pieni.- labbikama
siis se aluks kulki jotain 52 km/h mut sit 300 kilsan jälkee se rupes temppuilemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713