Niin siis minulla on puhjennut psoriasis stressistä, masennuksen myötä. Nyt keväällä sitten masennus alkoi helpottaa ja mieli on ihan kohtalainen nyt.
Minulla on viimeksi tammi-helmikuussa ollut psoriläiskiä ja iho on sitten parantunut kun mielialakin on kohentunut.
Nyt olen siis joutunut perjantaista lähtien syömään burana 600mg tosi koviin peräpukamakipuihin, ja nyt parina päivänä olenkin huomannut että psoriläiskät ovat taas ilmestyneet kyynärpäihin.
Kysynkin että onko muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia psorista ja kovista kipulääkkeistä?
Vaikuttaa kyllä siltä että joudun menemään uudestaan lekuriin ihon reaktion takia ja luultavasti myös siksi että eipä nuo pukamat tunnu paranevan kotona, ihan hirveä kipu!
Ja sitten ollaankin uuden ongelman edessä: jos ne pukamat leikataan niin sen jälkeenhän joutuu syömään hirveästi särkylääkkeitä, niin mitähän iho taas tykkää..?
psorin paheneminen kipulääkkeestä?
3
356
Vastaukset
- vvvvvvvvvvvvv
Niin. Mulla kanssa iho on ihan hirveenä jos syön mitään lääkkeitä. Sun kannattaa kysyä siltä lääkäriltä sitte särkylääkkeistä. Voithan sä olla syömättä ja kestää kivun tai sitten syödä ja kestää ihottuma, ja korjata tilannetta sitten jälkeenpäin.
- tulehduskipulääke
Nämä peräpukamat voivat aiheuttaa tätä psorin pahenemista kun elimistö
kamppailee tulehdusta vastaan.Toinen syy on kivun aiheuttama stressi.
- pitkälleen
Itselläni pukamat ja.
Itse saan ne rauhoittumaan aina, kun käyn pitkälleen ja vedän polvet koukkuun. Sen jälkeen levitän polvet täysin auki.
Makaan siinä asennossa joskus yli puolituntiakin, mutta kipu hellittää. Jos lopetan liian aikaisin, niin kipu tulee takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172