Niin siis minulla on puhjennut psoriasis stressistä, masennuksen myötä. Nyt keväällä sitten masennus alkoi helpottaa ja mieli on ihan kohtalainen nyt.
Minulla on viimeksi tammi-helmikuussa ollut psoriläiskiä ja iho on sitten parantunut kun mielialakin on kohentunut.
Nyt olen siis joutunut perjantaista lähtien syömään burana 600mg tosi koviin peräpukamakipuihin, ja nyt parina päivänä olenkin huomannut että psoriläiskät ovat taas ilmestyneet kyynärpäihin.
Kysynkin että onko muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia psorista ja kovista kipulääkkeistä?
Vaikuttaa kyllä siltä että joudun menemään uudestaan lekuriin ihon reaktion takia ja luultavasti myös siksi että eipä nuo pukamat tunnu paranevan kotona, ihan hirveä kipu!
Ja sitten ollaankin uuden ongelman edessä: jos ne pukamat leikataan niin sen jälkeenhän joutuu syömään hirveästi särkylääkkeitä, niin mitähän iho taas tykkää..?
psorin paheneminen kipulääkkeestä?
3
348
Vastaukset
- vvvvvvvvvvvvv
Niin. Mulla kanssa iho on ihan hirveenä jos syön mitään lääkkeitä. Sun kannattaa kysyä siltä lääkäriltä sitte särkylääkkeistä. Voithan sä olla syömättä ja kestää kivun tai sitten syödä ja kestää ihottuma, ja korjata tilannetta sitten jälkeenpäin.
- tulehduskipulääke
Nämä peräpukamat voivat aiheuttaa tätä psorin pahenemista kun elimistö
kamppailee tulehdusta vastaan.Toinen syy on kivun aiheuttama stressi.
- pitkälleen
Itselläni pukamat ja.
Itse saan ne rauhoittumaan aina, kun käyn pitkälleen ja vedän polvet koukkuun. Sen jälkeen levitän polvet täysin auki.
Makaan siinä asennossa joskus yli puolituntiakin, mutta kipu hellittää. Jos lopetan liian aikaisin, niin kipu tulee takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559