Ajellu tällä junalla
- pitihän -
minun vaihtaa ajat sitten
siihen toiseen junaan
Olin vain niin
Eletyn elämän raskauttama
etten saanu itseäni
alas tästä junasta
Miten pitkästi
riittää kiskoja tälle junalle
- ennenkuin -
tulee se päätepysäkki
Vai oisko
pysäkkiä missä vois poistua
- ja -
alkaa oottelemaan sitä junaa
johon niin olin menossa
sen junan reitti kulkee Onnelaan
Onnelaan
sielähän ois kesäki
sielä ois onnellisia
iloisia hymyileviä
Sielä näkis toisensa
sielä oltas liki
käden lämmön
sielä tuntis
Nousen
ja haluan poistua
tästä raskautetulla mielellä
lastatusta junasta
Onnelaan menevään junaan
Olen vaan
2
131
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Hyvä päätös! Kun huomaa olevansa väärässä junassa on hyvä huomata ja noustava pois, odottamaan sitä oikeaa junaa.
Elämä vain joskus on - siihen opin-junaan kun on monesti tullut noustua ja sinne seuraavalle asemalle on ollut pakko matkata vain, kesken kun ei voi hypätä,,
junan pysähdyttyä, voi nousta pois...viisaampana..kenties.
Ja kentises näkeekin sen Onnelan-junan jo odottavankin - mikä se kelläkin sitten on! :)
Vahvasti istuin tässä junasi kyydissä, Liisa, monin eri ajatuksin,,,vieressäsi aivan, kai tunsit sen.
Mutta käydään asemaravintolassa nyt kahvit juomassa ja wiinerit haukkamassa,,
Matkamme jatkuu vielä - - :DTuota junassa matkustamista, minun kyllä piti ihan toisin aatoksin matkustaa.
Kesälomallehan sitä piti ja suurin odotuksin, sinne kotiseuduille.
Miten jännitystä vatsankin pohjassa tuntien , sinne suuresta maailmasta matkustin.
MURUKULTA
Jotaki tuon elämän edessä ehkä jo oppinnu.
Miten se esiin nostaa niitäki varjoisia puolia.
Eihän elämä oo sittenkää , "pelkkää auringon paistetta"
Nyt kerron omin korvin kuulemaani.
Eräski mies matkusti junassa ja katseli siinä ohikiitäviä maisemia.
Näki talon järven takaa ja ajatteli, osimpas minä tuon talon isäntä.
Niin ei ois näitä huolia, joita nyt kannan.
Samaan aikaan talon isäntä ja katselee ohikiitävää junaa.
Ajattelee, osimpas minä tuossa ohikiitävässä junassa,
ei ois näitä huolia ,kasvaako perheelle leipää..ym ym
Elämän juna
onhan sillä ainutkertainen seki rata , mitä ne mennä viilettää.
Sinut vierelläni niin tutuks tunsin , miten see matkan teko muuttuikaa?
Alkoiki iloinen puheenporina ja nauruki tiensä löysi....*hymyyyy*
Tottahan mee neki kahvit ja baagarpullat nautitaan.
Aikaa..otetaan
sitä paljon mukaan ja onnelaan juna se mennä vislaa.
Katos taas tuota mansikkapuskaani , miten see alkoi rönsyilemään?
Olen tätä aamua ulkosalla ihaillu ja miten se voikaa olla ...niin
Sinulle eilisestä niin sydämeen käyvästä palautteestas ,
sen tunnen jumamatkaki muuttui aivan toiseks, kiitosssss.
Nyt hyppään autoon ja mökille katsomaan ,
rikkaruohot ja kovasti kasvaa, kilpaa muitten seassa..
Sinulle kiitos vielä ihanasta seurasta ja aurinkoista päivää....Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
