Rapumies

on erimies!

Monet puhuvat siitä, kuinka rapumiehet ovat vaikeita. Siitä, kuinka he eksyvät vääriin sänkyihin ja ovat epävarmoja.
Luin Astro.fi-sivuilta rakkaushoroskoopista rapumiehen, ja voin sanoa, että tämä täsmää. Vika ei siis ole rapumiehessä, vaan myös meissä, jotka yrittävät muuttaa häntä ja rakastaa häntä.
Lukekaas, se on ihan mielenkiintoinen. (Myös rapunaisesta ihan mielenkiintoinen juttu, jos teitä kiinnostaa)

http://www.astro.fi/love/loveHoroscope/sign/cancer/sex/male

http://www.astro.fi/love/loveHoroscope/sign/cancer/sex/female

rapumiehestä lainattu: Mitä enemmän hän havaitsee sinussa äitinsä piirteitä, kuten sanatonta arvostelua, riippuvuutta ja ehtojen asettelua, sitä vaikeampaa hänen on kokea sinut naisena ja rakastettuna. Koska äitinsä kanssa ei voi, eikä Rapu haluakaan rakastella, joutuu moni Rapumies etsimään seksuaalista tyydytystä avio- tai avoliiton ulkopuolelta. Tämäkin sinun tulee hyväksyä vain merkkinä omasta kypsymättömyydestäsi, jos haluat aidon ja lämpimän Rapumiehen itsellesi.


Mainostan viel, et sivult löytyy vaikka MITÄ mielenkiintoista astrologian ystäville. Tosin sivu onkin aika tunnettu, mutta tuon sitä silti julki. HEH

5

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhrautua, jotta

      nainen saa niin täydellisen, ihanan miehen? En tosiaankaan voi ymmärtää, mistä helkutin syystä rapu-miestä haikaillaan, kuin jotain ihmeen pelastajaa? Ei hän ole tuon arvoinen. Hän on tuiki tavallinen mies. Niinkuin kaikki miehet ylipäänsä. Tietysti miehessä on muutakin, ärtsyjä mielialoja, kuka niitä tarvitsee, tahtoo? Itsepäisyyttä, kuin raivo härkä. No, jokainen tehköön omat päätökssensä. Tiedäktekö muuten Rapu-miehen seksuaalisuuden? Opetelkaa se ensin, ennenkuin kaipailette enemmän!

      • että........

        naisen uhrautumisella ei tarkoiteta sitä ääripäätä et pistetää kaikki peliin?
        Meinaan, että sillä todennäköisimmin tarkoitetaan sitä, että tekee hieman töitä suhteen eteen, jos oikeasti pitää toisesta. Ja mitä nyt olisi suhde, jonka eteen ei tekisi töitä? Tylsä, harmaa ja tarkoitukseton.

        Vai haluatko sinä suhteen, jossa ei tarvitse tehdä töitä minkään eteen, ei olisi oikutteluja ja kaikki olisi niin ihanan yksitoikkoista, ramaa rataa. Esim. olette vierekkäin, olette joka asiasta täysin samaa mieltä, ei riitelyitä... Ihmettelisin jo, että mitä hemmetin huuhaporukkaa olisitte? Ei suhde kehity jos ei riidellä, ei siinä opi mitään, jos toinen ei ole itsepäinen tai jokseenkin haastava?

        Eikö muista merkeistä sitten löydy miehiä, jotka omistavat ärtsyjä mielialoja? kuka niitä tahtoo; MINÄ. Ja varmasti moni muukin. En halua jakaa omaa elämääni henkilön kanssa, joka on tyyni kuin mikä, ei mitään ilmeen elettä vaikka kuinka sitä ärsyttäis. Entä jos itsellä sattuu olemaan huono olo? Mitä jos satut purkamaan sitä mieheesi, joka ottaa kolhut vastaan, kärsii niistä, mutta ei pistä vastaan, vaikka haukkuisit häntä maailman kauheimmilla nimityksillä?

        Mielestäni itsepäisyys on hieno piirre. MINUN mielestäni.

        Ja mikä HELVETIN syy on ruveta kyseenalaistamaan miehen seksuaalisuutta? Sattuiko ihastuksesi olemaan bi- vai kenties homo? Onko siinä jotain vikaa? Oletko kenties homoja vastaan? Tuo oli täysin tarpeetonta. Mitä väliä seksuaalisuudella on? Jos oikeesti sattuu olemaan ihastunut rapumieheen, JOKA ONKIN HOMO, EI ole hänen vikansa, että SINÄ SUUTUT MOISESTA! Mieti nyt vähän!

        Kyllä, rapumies on tuiki tavallinen mies, mutta myös erimies, olen täysin samaa mieltä, mitä alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti. Erimiehiä on maailma täynnä; jokainen on mies on erimies omalla tavallaan, kukaan ei ole täysin tavallinen!

        Ja kyllä, rapumies on sen kaiken vaivan arvoinen! Ole sinä erimieltä, minä olen tätä mieltä. SInulla on oudot tavoitteet mieheltäsi: jos haluat miehen, jonka mieliala on yksi ja sama, alistuu sinun tahtoosi ja on nöyrä kuin mikä, niin halua.

        Mutta älä mollaa tollasilla asioilla rapumiehiä, koska muissakin merkeissä on tuon sorttisia persoonia. Mustamaalaamisesi oli siis täysin typerää.


      • kaipaileva1

        tuolla rapumiehen seksuaalisuudella ja sen opettelemisella ennen kuin kaipailisi enemmän? Olisi eräs muuten mielenkiintoinen kiikarissa.


      • waltteri85
        että........ kirjoitti:

        naisen uhrautumisella ei tarkoiteta sitä ääripäätä et pistetää kaikki peliin?
        Meinaan, että sillä todennäköisimmin tarkoitetaan sitä, että tekee hieman töitä suhteen eteen, jos oikeasti pitää toisesta. Ja mitä nyt olisi suhde, jonka eteen ei tekisi töitä? Tylsä, harmaa ja tarkoitukseton.

        Vai haluatko sinä suhteen, jossa ei tarvitse tehdä töitä minkään eteen, ei olisi oikutteluja ja kaikki olisi niin ihanan yksitoikkoista, ramaa rataa. Esim. olette vierekkäin, olette joka asiasta täysin samaa mieltä, ei riitelyitä... Ihmettelisin jo, että mitä hemmetin huuhaporukkaa olisitte? Ei suhde kehity jos ei riidellä, ei siinä opi mitään, jos toinen ei ole itsepäinen tai jokseenkin haastava?

        Eikö muista merkeistä sitten löydy miehiä, jotka omistavat ärtsyjä mielialoja? kuka niitä tahtoo; MINÄ. Ja varmasti moni muukin. En halua jakaa omaa elämääni henkilön kanssa, joka on tyyni kuin mikä, ei mitään ilmeen elettä vaikka kuinka sitä ärsyttäis. Entä jos itsellä sattuu olemaan huono olo? Mitä jos satut purkamaan sitä mieheesi, joka ottaa kolhut vastaan, kärsii niistä, mutta ei pistä vastaan, vaikka haukkuisit häntä maailman kauheimmilla nimityksillä?

        Mielestäni itsepäisyys on hieno piirre. MINUN mielestäni.

        Ja mikä HELVETIN syy on ruveta kyseenalaistamaan miehen seksuaalisuutta? Sattuiko ihastuksesi olemaan bi- vai kenties homo? Onko siinä jotain vikaa? Oletko kenties homoja vastaan? Tuo oli täysin tarpeetonta. Mitä väliä seksuaalisuudella on? Jos oikeesti sattuu olemaan ihastunut rapumieheen, JOKA ONKIN HOMO, EI ole hänen vikansa, että SINÄ SUUTUT MOISESTA! Mieti nyt vähän!

        Kyllä, rapumies on tuiki tavallinen mies, mutta myös erimies, olen täysin samaa mieltä, mitä alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti. Erimiehiä on maailma täynnä; jokainen on mies on erimies omalla tavallaan, kukaan ei ole täysin tavallinen!

        Ja kyllä, rapumies on sen kaiken vaivan arvoinen! Ole sinä erimieltä, minä olen tätä mieltä. SInulla on oudot tavoitteet mieheltäsi: jos haluat miehen, jonka mieliala on yksi ja sama, alistuu sinun tahtoosi ja on nöyrä kuin mikä, niin halua.

        Mutta älä mollaa tollasilla asioilla rapumiehiä, koska muissakin merkeissä on tuon sorttisia persoonia. Mustamaalaamisesi oli siis täysin typerää.

        Mielipiteesi oli oikein mielenkiintoinen ja täytyy sanoa, että tietyssä kohtaa tuntui kivalta lukea mitä mieltä olet meistä ravuista :) Kiitos tästä.

        - Mika :)


      • koska
        että........ kirjoitti:

        naisen uhrautumisella ei tarkoiteta sitä ääripäätä et pistetää kaikki peliin?
        Meinaan, että sillä todennäköisimmin tarkoitetaan sitä, että tekee hieman töitä suhteen eteen, jos oikeasti pitää toisesta. Ja mitä nyt olisi suhde, jonka eteen ei tekisi töitä? Tylsä, harmaa ja tarkoitukseton.

        Vai haluatko sinä suhteen, jossa ei tarvitse tehdä töitä minkään eteen, ei olisi oikutteluja ja kaikki olisi niin ihanan yksitoikkoista, ramaa rataa. Esim. olette vierekkäin, olette joka asiasta täysin samaa mieltä, ei riitelyitä... Ihmettelisin jo, että mitä hemmetin huuhaporukkaa olisitte? Ei suhde kehity jos ei riidellä, ei siinä opi mitään, jos toinen ei ole itsepäinen tai jokseenkin haastava?

        Eikö muista merkeistä sitten löydy miehiä, jotka omistavat ärtsyjä mielialoja? kuka niitä tahtoo; MINÄ. Ja varmasti moni muukin. En halua jakaa omaa elämääni henkilön kanssa, joka on tyyni kuin mikä, ei mitään ilmeen elettä vaikka kuinka sitä ärsyttäis. Entä jos itsellä sattuu olemaan huono olo? Mitä jos satut purkamaan sitä mieheesi, joka ottaa kolhut vastaan, kärsii niistä, mutta ei pistä vastaan, vaikka haukkuisit häntä maailman kauheimmilla nimityksillä?

        Mielestäni itsepäisyys on hieno piirre. MINUN mielestäni.

        Ja mikä HELVETIN syy on ruveta kyseenalaistamaan miehen seksuaalisuutta? Sattuiko ihastuksesi olemaan bi- vai kenties homo? Onko siinä jotain vikaa? Oletko kenties homoja vastaan? Tuo oli täysin tarpeetonta. Mitä väliä seksuaalisuudella on? Jos oikeesti sattuu olemaan ihastunut rapumieheen, JOKA ONKIN HOMO, EI ole hänen vikansa, että SINÄ SUUTUT MOISESTA! Mieti nyt vähän!

        Kyllä, rapumies on tuiki tavallinen mies, mutta myös erimies, olen täysin samaa mieltä, mitä alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti. Erimiehiä on maailma täynnä; jokainen on mies on erimies omalla tavallaan, kukaan ei ole täysin tavallinen!

        Ja kyllä, rapumies on sen kaiken vaivan arvoinen! Ole sinä erimieltä, minä olen tätä mieltä. SInulla on oudot tavoitteet mieheltäsi: jos haluat miehen, jonka mieliala on yksi ja sama, alistuu sinun tahtoosi ja on nöyrä kuin mikä, niin halua.

        Mutta älä mollaa tollasilla asioilla rapumiehiä, koska muissakin merkeissä on tuon sorttisia persoonia. Mustamaalaamisesi oli siis täysin typerää.

        hän on niin ihanan erilainen, aina niin salaperäinen ja kiehtova. Se on totta, että töitä saa tehdä suhteen eteen enemmän kuin aikaisemmassa suhteessa, Kun tykkää jostakin ihmisestä, "kuin hullu puurosta", niin sitä on valmis tekemään, mitä vaian.

        Rapumies on hellä ja huolehtiva silloin, kun hän rakastaa. Kun koettelemuksia syntyy, täytyy vain jaksaa odotella kunnes huono tuuli menee ohi. Kokemuksesta tiedän, että rapumies on mies, jota vain pitää osata "käsitellä" oikein, niin saa hänet puhumaan myös pahasta olostaan ja vaikeuksista mutta tiedän, että tykkää kyllä tuulettaa ensin isommat paineet yksikseen.
        Olen itse kauris nainen myös "johtaja" tyyppiä, joten ei ihan helppo yhtälö meidän suhde ole mutta erittäin mielenkiintoinen ja haastava.

        Mitä seksuaalisuuteen tulee, rapumiehen kanssa on ollut niiiin iiiiiiiiihanaaa ja täydellistä! Paras seksisuhde, mitä ikinä on ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe