tappoiko?
Tappoiko Michaelin lääkäri MJ;n?
3
467
Vastaukset
- TS
Tavallaan tappoi. Mielestäni on käsittämätöntä, että julkkislääkäri määräsi ja määräsi lääkkeitä vaikka tiesi ne erittäin vaaralliseksi. Montako julkkista on amerikassa jo kuollut samantyyppisesti?? monta...
Eikö amerikassa tunneta ollenkaan hoitovastuuta ja potilasturvallisuus asioita ja onko nää julkkisten henkilääkärit edes lääkäreitä? Mun mielestä ne on vaan rahanperässä ja julkiisuuden perässä juoksevia konitohtoreita.
Kyllä pistää miettimään kaikenlaista, jos MJ on anellu vakihoitajaansa takaisin muutamaa päivää aikaisemmin ja lääkärillekkin oli soittanut, että voi pahoin niin mitä nää tekee? pistää suoneen kipulääkkeen joka pysäyttää sydämmen ja sen jälkeen ei edes hallitse elvytystä eikä omista kännykkää :O ja kyse oli henkilääkäristä.- edes...............
MJ osoitetta... Että semmosta kai niille on tärkeetä vaan kunnon palkka ja se, ett saa sanoo olevansa niin ja niin monen julkkisen lääkäri.
- Haistakaa_paska_
Kyllä tappoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1382534Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401617
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311453Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762