hana on kesän kaunein?
Syksyllähän on ,koko lauma, kauheta kattoo.
Korpilainen, niitta, tomppa2.., pilmari, paapu, merityttö, yleinenmies, pirret,tuu2la, maalais.., peku, quiet, G.J, Yx..ja toinen, hande, etc. kaverit.
Mun suosikki on G.J, rumimpi on sitten toi hande.
Kuka tästä roskasta on kaikkien kaunein?
Onks se kuitenkin joku H....
?
Kuka per
34
513
Vastaukset
- palstan komein
Tuo tuulihattu hatsa,vaikka nyt se syyttää minua kopioinnista kun kirjoitan sen ajatuksia tänne.
- HTZA
Joiden kopioinnin hyväksyn, ihan helposti.
Nyt sitten vielä hande, G.J. meriläinen, niitta, typyt, taiga, ja kaikki muut.
Tähän saa kopioida.
Hyvällä kopioinnilla saa HTZA: ta lisäpisteitä.
- RIMMIR
on minulla, naamalleni sopiva ja suora, kerran katkaistu vahingossa.
- G.J.
kumman tutuilta ja tällä palstallahan ei ketään saa laittaa minkäälaiseen arvojärjestykseen, ketään ei saa nimitellä .... eli aloitus on laiton.
- Patzari
tässä sulle laulu:DD Eiks ole söpö kisuli?
http://www.youtube.com/watch?v=ERl2YK7MwRI Onks toi mitenkään tarpeellista? Onks tääl tapana järjestää tälläsii kisoja?? * o*
- kawe
on muuttuva käsite. Voidaanhan me luoda toisistamme *mielikuvia tekstin perusteella. Niikuin kirja / elokuvaversio.....
Teksti paljastaa mukavasti jotain ja jättää kirjoittajalle vapauden päättää yksityisyyden rajan.
Sehän on kaunista, järjestystä emme halua ............
;))Ja voihan sitä olla ihan nätti ihminen oikeesti, mut ei osaa kirjoittaa hauskasti ja asiallisesti, vaikka keskustellen osaisikin oikein itsensä ilmaista. Saattaapi olla henkisesti ja ulkoisesti nätti, osaa kirjoittaa ja kaikki muukin on hanskassa.
Henkinen kauneus joillakin menee kyllä ulkoisen kauneuden edelle, ei kiinnitä toisen ulkoiseen olemukseen keskustelussakaan huomiota, hän vaikuttaa kiinnostavalta ja ihanalta.
Voi hyvä Sylvi, ei ihmisiä saa noin jaotella!!
Mut jaotelkaa sit mun puolesta jos se on teille tärkeetä.. Pyh.. hyh..
- paapuuri
en pärjää kauneuskilpailussa, mutta kitkemisessä olen kärkisijoilla.
Siitä johtuen, tukka tappurassa, kynnet mustina ja repeytyneinä, kasvoissakin taitaa olla multaa, lämmitän saunan ja sitten kelpaan taas itselleni oikein hyvin ja
kyllä joku muukin kelpuuttaa ;))- paapuuri
mutta pidetäänkö kitkemiskisa, sellainen tunnin sessio,
kumpi kitkee enemmän, puhtaammaksi ja nopeammin, vähän
citius, altius, fortius tyyliin??
Miekin taidan ottaa siiderin lauteille;)
Tarviiko sitä vihtoa vastalla ja pesusienellä pestä?
Oma pyyhe sille pitää ainakin ottaa.
Kyllä sie olet varmasti kaunein, Hatsakin sen tunnustaa, kunhan pikkuisen painostetaan:)))
- Kuka hän on
Jokainen katselkoon vain peiliinsä. Siellä hän kurkistelee. Kesärusketus poskillaan. Tuo kaunein. Kaikkein kaunein.
- olen minä
tietenkin, vain ja ainoastaan minä itse, maailman paras ja kaunein.
- muuttuva maailma
koko universumin paras ja kaunein. Plääh! Sulle. Et pärjää. Lälläti-läää...enkä anna sulle mun viimeistä punaista tikkaria, syön ite.
- poissa H
kuka onkaan poistunut palstaltamme H niinkuin Hildur
- oli sen
Ilmari Kiannon eli korpikirjailijan ensimmäinen vaimo nimeltään.
- sen niminen
näyttää Laajan haun mukaan kirjoittavan, ei tänne.
....jos sinä tuolla korpiaisella tarkoitat minua olen iloinen, mutta jo yli-ikäinen 50 palstan kauneuskilpailuihin. Tänään tuli taas yksi vuosi lisää, mutta uskoisin kuitenkin pärjääväni aikas hyvin tässäkin kisassa ; )
Kuopukseni tuli siivoustalkoihin ja mansikkakermakakulle. Hän kysyi paljonkos sinä mami nyt täytät. Sanoin tietenkin ikäni ja hän onnitteli 40-vuotispäivän johdosta. Tähän ihanaan onnitteluun vastasin, että olin jo yli nelikymppinen kun sinä synnyit. So, jos takoitit minua kiitos kiva synttärijutska.Paljon onnea sinulle.
*Laulan
Sinisiä, punaisia korven kukkia kannan kädessäni, kannan kädessäni.
Niitä minä annan korven Mandi tytölle, onnea toivottaen, onnea toivottaen...*miljoona kirjoitti:
Paljon onnea sinulle.
*Laulan
Sinisiä, punaisia korven kukkia kannan kädessäni, kannan kädessäni.
Niitä minä annan korven Mandi tytölle, onnea toivottaen, onnea toivottaen...** laulua jatkan
Tie vie sinne ja tie vie tänne tie vie kahtahalle, tie vie kahtahalle.
Onhan se 60-palsta meilläkin edessämme, meilläkin edessämme...*miljoona kirjoitti:
* laulua jatkan
Tie vie sinne ja tie vie tänne tie vie kahtahalle, tie vie kahtahalle.
Onhan se 60-palsta meilläkin edessämme, meilläkin edessämme...*Näinhän se menee, tosin kaikki eivät yletä lukemiini. Jos saan terveyteni pitää niin mieli kyllä pysyy tytön hupakkon tasolla. Eihän sitä tosin tiedä kauanko tällä saa vaeltaa, mutta olemme Peterin kanssa tuumailleet, että tavoittelemme kahtakymmentä yhteistä vuotta, joista kolme on takana ; )
Käki kukkui 31 kertaa kun korpilammen mökin laiturilta siltä kysyin, että kauankos saadaan yhdessä olla. No, se käki taisi oli hiukka epärealistinen.- HTZA
korpikirjailija kirjoitti:
Näinhän se menee, tosin kaikki eivät yletä lukemiini. Jos saan terveyteni pitää niin mieli kyllä pysyy tytön hupakkon tasolla. Eihän sitä tosin tiedä kauanko tällä saa vaeltaa, mutta olemme Peterin kanssa tuumailleet, että tavoittelemme kahtakymmentä yhteistä vuotta, joista kolme on takana ; )
Käki kukkui 31 kertaa kun korpilammen mökin laiturilta siltä kysyin, että kauankos saadaan yhdessä olla. No, se käki taisi oli hiukka epärealistinen.Mieleeni.
Muistaakseni teksi on Pentti Saarikosken:
"Käki kuksii kuusikossa, pientä linturaukkaa
Pieni lintu, sieltä alta, koittaa vähän auttaa
Vaan on linnun pimppi pieni..."
Siinä on enemmänkin riimejä ja alkuperäinen runo on säädyllinen.
Olkoon varoitukseksi.
Tai kannustukseksi. HTZA kirjoitti:
Mieleeni.
Muistaakseni teksi on Pentti Saarikosken:
"Käki kuksii kuusikossa, pientä linturaukkaa
Pieni lintu, sieltä alta, koittaa vähän auttaa
Vaan on linnun pimppi pieni..."
Siinä on enemmänkin riimejä ja alkuperäinen runo on säädyllinen.
Olkoon varoitukseksi.
Tai kannustukseksi.Oikein söpö runo vaan hentoonen meikäläiselle.
Miten olisi tällainen opetus ja varotus ; )
Käki koettaa korppie iskee
vaan korppi alleen käen kampee
sääli korpin sielun voettaa
kun käen munie harroo koettaa.
Mandi- HTZA
Oikein söpö runo vaan hentoonen meikäläiselle.
Mandieikä rimmaa yhtään.
Mutta viesti tuli perille. - HTZA
Mandikaksi kertaa käy Käen siipeen
isku vahva ja voimainen.
Ei se kuku, ei se korpee
Kääntää puotansa sinne päin.
Kuuluu kukku se kauas korpeen
Korppi korven kun nokallaan
Iskee sinne, ja litkut juo
Pikkulinnuille, rauhan suo. - sinua!
MandiKorpinen!
Älä litistä pikkuista, jätä vähän muillekin ja ennenkaikkea omistajalle, jottei mene loputkin miehuudesta. .) - -sininen ovi-
sinua! kirjoitti:
Korpinen!
Älä litistä pikkuista, jätä vähän muillekin ja ennenkaikkea omistajalle, jottei mene loputkin miehuudesta. .)hyi hyi sinua!
- sentään
HTZA kirjoitti:
eikä rimmaa yhtään.
Mutta viesti tuli perille.jättänyt älykkönä kertomatta, että oivalsit piikin. :)
Vai oletko niin älykäs ja nokkela, kuin luulottelet? Ei pelkkä hokeminen vakuuta ketään.
- kaikkein
kaunein - valkoinen kuin lumi, tumma kuin ebenpuu, punainen kuin veri.........
- muuttuva maailma
ja tällä palstalla maailman ihanimmat toisikot poistelevat vanhaan tuttuun tapaansa ketjuja*))) Ouh jeayh!
- sitten
ihan kuin minä!:DD *tarkistaa vielä peilistä*
it´s me! Että niinku joku suosikki? FtF
- Aatami Autuas
Hyviä, huonoja ja turhia. Pitäsi ajatella, enennenkuin kirjoittaa...
- HTZA
että siihen ei vastaa kukaan.
Hyvät vastaajat tuntee siitä että he osallistuvat keskusteluun, kaikenlaisiin, kaikilla tavoilla. - Aatami Autuas
HTZA kirjoitti:
että siihen ei vastaa kukaan.
Hyvät vastaajat tuntee siitä että he osallistuvat keskusteluun, kaikenlaisiin, kaikilla tavoilla.Lainasin nimittäin sinun vastaustasi minulle viime syssyltä, sanasta sanaan. Ihan kiva. :)
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666