pöriseekö suoratputket

bustermies.

nyt v8-jenkkiveneissä. Pienimunaisten touhua, ajella v8-koneilla varustetuilla veneillä.

5

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpparikippari

Tiedä nyt noitten bustermiestenkään munista...

Jos ei ole koskaan ajanut matka-ajoa jyrkkäpohjaisella nopealla veneellä, niin ei tiedä mitä on menettänyt. Mootttorilla ei ole niin väliä onko disel vai bensa V8, mutta tehoa pitää olla sen verran, että matkavauti pysyy 40s paremmalla puolella. Monet nopeaan amtka-ajoon kykenevät veneet tulevat jenkeistä ja niissä on perinteisesti V8 koneet. Pienistä munista en tiedä, mutta ison lompuukin tarvitsee. Enkä tässä bustermiehen kateuden todellinen syy.

Niin ja minulla ei ole bensa kasilla varustettua amerikkalaista jenkkivenettä, vaan kumivene pienellä nelarilla...munien koosta ei kyllä kannata minunkaa palkoa keskustella...

• on hyvä

Olen samaa mieltä.
        Busteri-mies ei edes osaa kuvitella sitä nautintoa.

• lyö..
        on hyvä kirjoitti:

Olen samaa mieltä.
        Busteri-mies ei edes osaa kuvitella sitä nautintoa.

käyntiin niin fiilikset vastaa samaa, ku ois just kirkkoveneen nähny:)

• syötti
        lyö.. kirjoitti:

Eiköhän se mene niin, että nuoret uroot pistävät v8:n möyryämisen vastakkaiselle sukupuolelle syötiksi. Sitten kun syötti on tehonnut ja tiikeri pantu tankkiin, ilmoittaa vastakkainen sukupuoli, että hän pelkää tuossa veneessä joten siirrytään Busteriin. Eikä nuori uros enää uhoa vaan tekee niinkuin käsketään.

• lyö.. kirjoitti:

Niin laita ne suorat putket dieselmoottoriin. Ihan nelipyttyinenkin riittää, kunhan tehoa on jonkin verran, esim. VP AQAD 31 ym..

Jää sitten sinun kasin kuiskaus toiseksi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe