Muutamia kertoja on tullut ostettua kirpputorilta pelejä ja leluja, ja AINA ne ovat olleet rikki. Tietysti joku näsäviisas tähän kuittaa, että ne pitäisi tarkastaa ennen kuin ostaa, mutta ottakaahan nyt aivot käteen ja miettikää itse!
Sinulla on kädessäsi peli, joka on suljettu parin umpisolmun taakse läpinäkyvään kaupan hedelmämuovipussiin. Päällä on teksti: KAIKKI OSAT TALLESSA. Kotona avaat ja huomaat, että pari oleellista osaa puuttuu. Toinen lelu voi olla patterikäyttöinen, ja myyjä vakuuttaa, että se toimii. Kotona laitat patterit ja huomaat, että ei toimi. Jossain taas ei päällisinpuolin ole mitään vikaa, mutta leikkiessä joku osa irtoaa koko ajan.
Kirpparipöydistä ei IKINÄ kannata ostaa mitään käytettyä halpatuontiroskaa, joka jo alunperin on Kiinassa tehty ja kestää uutenakin vain yhden päivän. Mieluummin kalliita leluja uusina.
Älä osta kirpparileluja!
4
907
Vastaukset
- ostanut
riskillä kylläkin jopa 1000 palan palapelejä. Olen ollut tyytyväinen. Ei kaikki myyjät olekaan rahan ahneita paskoja.
Minusta jos päällä on tuollainen teksti, että kaikki osat ovat tallessa ja sitä ei voi käyttää lainkaan osien puuttumisen vuoksi voi sen palauttaa.
Mitenköhän tässä kohtaa mennään? Saako myyjä häikäilemättömästi kusettaa? Pitääkö ostajan sinisilmäisenä uskoa? Itse veisin kyseisen tavaran takaisin samana päivänä ja vaatisin rahani takaisin! - nassukassu
moi!
Tervettä järkeä voi toki käyttää kun ostaa tuotteita kirpparilta.. vanha sanontakin sanoo ettei pidä ostaa sikaa säkissä..
Mä olen ostanut oikein kivoja leluja kirppikseltä ja hyvin on pelanneet. Ja huomasin että kalliit uudet merkkilelut on just Kiinassa tehtyjäkin, ja kyl nekin pelittää ihan ookoo.. - ...........
Itse ostan VAIN pelejä/palapelejä jotka ovat AVATTAVISSA.. niin että voi itse tarkistaa kaiken olevan tallessa. Ja eipä kyllä ole tullut ostettua mitään rikkinäisiä leluja muutenkaan, vaikka PALJON olen leluja ostanut.. Opi tarkistamaan ostamasi, lelut voi käsin testata ennen ostoa.. Jos leikiessä osat irtoaa, ne irtoavat jo ennen kun maksat ne jne jne..
- hanzq
Itse ostan suurimman osan leluista kirppikseltä.
En raaski maksaa babri-nukesta 20 euroa, kun se kirppiksellä on 3-4.
Sama koskee barbin vaatteita tavaroita.
Kirppikseltä olen ostanut myös Muumitalon, muumilaivan, muumien uimahuoneen...
Rahaa meni ~30 euroa ja ylimääräisiä ukkeleita kertyi pieni purkillinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082