Mikä olisi kohtuuhintainen mutta kuitenkin toimiva trimmeri ojanlaidan ruohon leikkaukseen pari kolme kertaa kesässä? Prisma ja Agri-Market myy Stigaa vähän päälle satasen ja jotain kiinalaisia saanee allekin. Stihlit ja Huskut on jo kahden-kolmensadan haarukassa ja tiedän että köyhän ei kannattaisi huonoa ostaa.
Ruohotrimmeri
12
3706
Vastaukset
- Perax
Stihl siinä oli paras, mutta joku 65 euroa maksava oli yllättävän hyvä.
- Perax
Wolf-Garten GT 840. Agrimarket sitä myy.
- Stiga on paska!
Meillä on kuukauden vanha linkin mukainen Stiga trimeri. Ihan PASKA. 15-30 kertaa vetoja, että lähtee kylmänä käyntiin. lämpösenä (20 minuutin käyttö) 5-10 vetoa. Vetonaru jäi käteen. Laitelin paikaleen. 3 vetoa jousi poikki. Kyyllä hyvä joskun jokus saa käyntiin/käymään. Käynistystä vastaavalla työmäärällä teet saman työn viikateella eikä tarvitse maksaa edes pensasta.
- oikein:???
Stiga on paska! kirjoitti:
Meillä on kuukauden vanha linkin mukainen Stiga trimeri. Ihan PASKA. 15-30 kertaa vetoja, että lähtee kylmänä käyntiin. lämpösenä (20 minuutin käyttö) 5-10 vetoa. Vetonaru jäi käteen. Laitelin paikaleen. 3 vetoa jousi poikki. Kyyllä hyvä joskun jokus saa käyntiin/käymään. Käynistystä vastaavalla työmäärällä teet saman työn viikateella eikä tarvitse maksaa edes pensasta.
.
oletko lukenut ohjeet missä asennossa ne vipstaakit pitää olla?
Itellä esim. 30 vuotta vanha Husovarna 8R ja siinä ainakin pitää puristaa kaasu pohjaan samalla kun ryyppy on päällä, silloin lähtee heti käyntiin - toudellakin
Stiga on paska! kirjoitti:
Meillä on kuukauden vanha linkin mukainen Stiga trimeri. Ihan PASKA. 15-30 kertaa vetoja, että lähtee kylmänä käyntiin. lämpösenä (20 minuutin käyttö) 5-10 vetoa. Vetonaru jäi käteen. Laitelin paikaleen. 3 vetoa jousi poikki. Kyyllä hyvä joskun jokus saa käyntiin/käymään. Käynistystä vastaavalla työmäärällä teet saman työn viikateella eikä tarvitse maksaa edes pensasta.
Sähkörimmeri kesti noin minuutin, sit tuli savut pihalle... eipä ollu kallis kone mutta turhaa rahamenoa, ja jäi nurtsit leikkaamatta.
- Jukk1s2
Puolitoista vuotta ollut tuollainen stiga, ja hyvin toimii. Käynnistyy kylmänäkin hyvin, lämpimänä vielä paremmin.
Voin suositella. Muistakaa käyttää aina oikeanlaista polttoainetta näissä pienkoneissa, niin toimivat varmemmin!- akkaa
Mitä tulee käynnistyvyyteen, kahdesta samanlaisesta stigasta kokemuksia. Toinen starttaa kuin palmun alta, toinen ei.
Kummastakin mennyt siimaleikkurin muovinen "avauskorkki" eli se alkaa pyöriä tyhjää metallimutterin päällä. Kerran vaihdoin takuusee viime kesänä, nyt sama vika taas, Korjaan itse.
Summa summarun, halpaa Stigaa en ostaisi enää trimmeriksi vaan kunnon laitteen. - Toinen Stiili menossa
akkaa kirjoitti:
Mitä tulee käynnistyvyyteen, kahdesta samanlaisesta stigasta kokemuksia. Toinen starttaa kuin palmun alta, toinen ei.
Kummastakin mennyt siimaleikkurin muovinen "avauskorkki" eli se alkaa pyöriä tyhjää metallimutterin päällä. Kerran vaihdoin takuusee viime kesänä, nyt sama vika taas, Korjaan itse.
Summa summarun, halpaa Stigaa en ostaisi enää trimmeriksi vaan kunnon laitteen.Jo toinen stiili menossa minulla ja tyytyväinen olen ollut !!
- stiga
akkaa kirjoitti:
Mitä tulee käynnistyvyyteen, kahdesta samanlaisesta stigasta kokemuksia. Toinen starttaa kuin palmun alta, toinen ei.
Kummastakin mennyt siimaleikkurin muovinen "avauskorkki" eli se alkaa pyöriä tyhjää metallimutterin päällä. Kerran vaihdoin takuusee viime kesänä, nyt sama vika taas, Korjaan itse.
Summa summarun, halpaa Stigaa en ostaisi enää trimmeriksi vaan kunnon laitteen.Hei! Minullakin on tuo siiman avauskorkki rikki eli pyörii tyhjää, miksi se tekee niin, mitä maksaa uusi varaosa??
- Anonyymi00011
Yhtään stiigaa ei talossa ole ollut eikä taida tulla. On se jännä että niistä olen kuullut pelkkää huonoa joka puolella, kaikenlaisista koneista esim. lumilingoista. Kaverilla meni moottori rungosta läpi turpeeseen. Hienoa stiga, muovinen runko ruohonleikkuri ssa joka ei voi kestää. Ihme että kyseinen putiikki pysyy pystyssä vai riittääkö höynäytettäviä.
- Anonyymi00012
Nostit sitten palstalle 7 vuotta vanhan viestiketjun.
Mahdat olla tosi viisas ja muutenkin älykäs?
STIHL FS 36
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416