Ruohotrimmeri

Satunnainen käyttö

Mikä olisi kohtuuhintainen mutta kuitenkin toimiva trimmeri ojanlaidan ruohon leikkaukseen pari kolme kertaa kesässä? Prisma ja Agri-Market myy Stigaa vähän päälle satasen ja jotain kiinalaisia saanee allekin. Stihlit ja Huskut on jo kahden-kolmensadan haarukassa ja tiedän että köyhän ei kannattaisi huonoa ostaa.

12

3706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perax

      Stihl siinä oli paras, mutta joku 65 euroa maksava oli yllättävän hyvä.

      • Perax

        Wolf-Garten GT 840. Agrimarket sitä myy.


      • Stiga on paska!

        Meillä on kuukauden vanha linkin mukainen Stiga trimeri. Ihan PASKA. 15-30 kertaa vetoja, että lähtee kylmänä käyntiin. lämpösenä (20 minuutin käyttö) 5-10 vetoa. Vetonaru jäi käteen. Laitelin paikaleen. 3 vetoa jousi poikki. Kyyllä hyvä joskun jokus saa käyntiin/käymään. Käynistystä vastaavalla työmäärällä teet saman työn viikateella eikä tarvitse maksaa edes pensasta.


      • oikein:???
        Stiga on paska! kirjoitti:

        Meillä on kuukauden vanha linkin mukainen Stiga trimeri. Ihan PASKA. 15-30 kertaa vetoja, että lähtee kylmänä käyntiin. lämpösenä (20 minuutin käyttö) 5-10 vetoa. Vetonaru jäi käteen. Laitelin paikaleen. 3 vetoa jousi poikki. Kyyllä hyvä joskun jokus saa käyntiin/käymään. Käynistystä vastaavalla työmäärällä teet saman työn viikateella eikä tarvitse maksaa edes pensasta.

        .

        oletko lukenut ohjeet missä asennossa ne vipstaakit pitää olla?

        Itellä esim. 30 vuotta vanha Husovarna 8R ja siinä ainakin pitää puristaa kaasu pohjaan samalla kun ryyppy on päällä, silloin lähtee heti käyntiin


      • toudellakin
        Stiga on paska! kirjoitti:

        Meillä on kuukauden vanha linkin mukainen Stiga trimeri. Ihan PASKA. 15-30 kertaa vetoja, että lähtee kylmänä käyntiin. lämpösenä (20 minuutin käyttö) 5-10 vetoa. Vetonaru jäi käteen. Laitelin paikaleen. 3 vetoa jousi poikki. Kyyllä hyvä joskun jokus saa käyntiin/käymään. Käynistystä vastaavalla työmäärällä teet saman työn viikateella eikä tarvitse maksaa edes pensasta.

        Sähkörimmeri kesti noin minuutin, sit tuli savut pihalle... eipä ollu kallis kone mutta turhaa rahamenoa, ja jäi nurtsit leikkaamatta.


    • Jukk1s2

      Puolitoista vuotta ollut tuollainen stiga, ja hyvin toimii. Käynnistyy kylmänäkin hyvin, lämpimänä vielä paremmin.

      Voin suositella. Muistakaa käyttää aina oikeanlaista polttoainetta näissä pienkoneissa, niin toimivat varmemmin!

      • akkaa

        Mitä tulee käynnistyvyyteen, kahdesta samanlaisesta stigasta kokemuksia. Toinen starttaa kuin palmun alta, toinen ei.

        Kummastakin mennyt siimaleikkurin muovinen "avauskorkki" eli se alkaa pyöriä tyhjää metallimutterin päällä. Kerran vaihdoin takuusee viime kesänä, nyt sama vika taas, Korjaan itse.

        Summa summarun, halpaa Stigaa en ostaisi enää trimmeriksi vaan kunnon laitteen.


      • Toinen Stiili menossa
        akkaa kirjoitti:

        Mitä tulee käynnistyvyyteen, kahdesta samanlaisesta stigasta kokemuksia. Toinen starttaa kuin palmun alta, toinen ei.

        Kummastakin mennyt siimaleikkurin muovinen "avauskorkki" eli se alkaa pyöriä tyhjää metallimutterin päällä. Kerran vaihdoin takuusee viime kesänä, nyt sama vika taas, Korjaan itse.

        Summa summarun, halpaa Stigaa en ostaisi enää trimmeriksi vaan kunnon laitteen.

        Jo toinen stiili menossa minulla ja tyytyväinen olen ollut !!


      • stiga
        akkaa kirjoitti:

        Mitä tulee käynnistyvyyteen, kahdesta samanlaisesta stigasta kokemuksia. Toinen starttaa kuin palmun alta, toinen ei.

        Kummastakin mennyt siimaleikkurin muovinen "avauskorkki" eli se alkaa pyöriä tyhjää metallimutterin päällä. Kerran vaihdoin takuusee viime kesänä, nyt sama vika taas, Korjaan itse.

        Summa summarun, halpaa Stigaa en ostaisi enää trimmeriksi vaan kunnon laitteen.

        Hei! Minullakin on tuo siiman avauskorkki rikki eli pyörii tyhjää, miksi se tekee niin, mitä maksaa uusi varaosa??


    • Anonyymi00011

      Yhtään stiigaa ei talossa ole ollut eikä taida tulla. On se jännä että niistä olen kuullut pelkkää huonoa joka puolella, kaikenlaisista koneista esim. lumilingoista. Kaverilla meni moottori rungosta läpi turpeeseen. Hienoa stiga, muovinen runko ruohonleikkuri ssa joka ei voi kestää. Ihme että kyseinen putiikki pysyy pystyssä vai riittääkö höynäytettäviä.

      • Anonyymi00012

        Nostit sitten palstalle 7 vuotta vanhan viestiketjun.
        Mahdat olla tosi viisas ja muutenkin älykäs?


        STIHL FS 36


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe