Miten pääsen puhelimella Elisaan, ilmoittaa jonotusaika yli puoli tuntia tai yli 15 minuuttia.
Miten tämä on mahdollista?
Mitähän Linden on tehnyt asian eteen?
Kyse on laskusta, jätänkö kylmästi maksamatta, vai?
Haloo Elisa
5
448
Vastaukset
- ...näinhän...
...se menee: Suvi Lindénhän vastaa Elisan puheluruuhkista ja hänhän itse asiassa yksin teidän taliaivojen puhelut ottaa vastaan. Suvi on niin kiireinen, että huikkasi mulle ohi kävellessäni, että voit jättää laskun kylmästi tai lämpimästi maksamasta, Elisa ei sitä sinulta veloita...
-Rr- Enofadov
Suomessa verkot on jätetty markkinavoimien kehitettäväksi. Tästä seuraa, että liittymiä myydään hanakammin kuin verkkoja vahvennetaan. Poliittinen päätös, josta Lindénkin on merkittävänä politikkona vastuussa.
Esim. Ruotsissa yhteiskunnan osuus verkkojen rakentamisessa on suurempi, verkot toimivat paremmin ja tietotekninen osaaminen on ajat sitten ohittanut Suomen, joka on Pohjoismaisessa häntäpäässä. Niin vaikka onkin "maailman kärkimaita" kuten täällä tavataan sanoa, jotta ei tarvitsisi hävetä sijoitusta eurooppalaisessa vertailussa.
- Hyi Elisa
Asiakaspalveluun ei pääse puhelimella ei sit millään. En koskaan ota yhtään mitään Elisalta mitään!!!!!
- langoilla roikkuja
Läpipääsyä odototellessa ottaa päähän usein toistuva Elisan kehoitus hoitaa asiat netissä... Millä ilveellä hoitaa asiaa netissä, kun netti ei toimi? Voisko enempää ärsyttää?
Mieleenpainuvimman vastauksen olen saanut soittaessani yhteyshitaudesta, että ethän sinä mersullakaan ajele koko aikaa 300km/h.... Siinä vaiheessa aattelin, että jep jep tää tais olla sitte tässä.
- aasile
Tos on video, kun äijä tylyttää Elisaa aika pahasti
http://uusi.ihmiskunta.org/index.php?option=com_content&view=article&id=1413:veli-matti-mitae-mae-sun-kanssas-teen&catid=71:talouselaeae-&Itemid=60
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003