super fever ei siis ota kierroksia lainkaan. Käynnistyy hyvin, käy hyvin tyhjäkäynnillä, mutta ei ota lainkaan kierroksia. Tarkistettu on kaasari, variaattori, kytkin, ilmanputsari. Ennen tuota kierrosongelmaa kulki yllättävästi 60km/h vaikka en ole virittänyt sitä lainkaan. Sitten se hyytyi pihalle eikä ota kierroksia.. Olisko korjausvinkkejä???
super fever ei ota kierroksia lainkaan
KymcoSF
3
1131
Vastaukset
- Kymco
Kannattaa tarkistaa vielä pakoputki. Tutullani oli skootterissaan (tosin ei Kymcossa) samantapainen mystinen vika. Kaasutin sähköt ja muut olivat ok. Sitten viimeinkin kaikkien yritysten jälkeen älyttiin ottaa pakoputki pois ja kuinkas kävikään. Skootteri otti kierroksia kuten ennenkin. Olen joiltakin 2-tahti skootterien omistajilta kuullut, että joutuvat puhdistamaan pakoputken jopa kahdesti vuodessa.
- alatama007
Moi. Mulla on sama ongelma. Missä oli vika ?
- Mopoilija111
Edelliseen vastaukseen yhtyen...
Pakoputken puhdistus täällä super feveriin ja taas menee kuin häkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911307
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385108- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 793000