Olisko jollain tietoa näistä Kokemäki-Nakkila-Pori alueen kummitustaloista? Käytiin tänää Preiviikin kartanoa katselemassa mutta sinne portin sisäpuolelle ei uskalla mennä sen hullun miehen takia. Muita tämmösiä taloja joissa saattais kummitella ja jonne pääsis sisään.
Satakunnan alueen kummitustalot
18
6499
Vastaukset
- Sinne on pääsy
eläintenostajilta kielletty , siellä ei kylläkään minkäänkaltaista miestä ole, varmaa siinä jotain on.
- ghostbuster
emmää ainaska oo huamannu, paitti.....
- esineet lentelee
ghostbuster kirjoitti:
emmää ainaska oo huamannu, paitti.....
ilmassa jne. silloin voi olla kyseessä ns. räyhähenki. Tuntuiko paikassa oudolta?
- Katoaa eläimiä
esineet lentelee kirjoitti:
ilmassa jne. silloin voi olla kyseessä ns. räyhähenki. Tuntuiko paikassa oudolta?
Oudolla tavalla. Tuhansia siit on kulkennu mut mut.. Kukaan ei tunnu oikein tietävän minne.. Taitaa rahatkin kadota jonnekin ehkä.. Tutkivaan journalismia kaivattaisiin.. Onko sekin kadonnut..
- Eläimiä lopetetaan
Katoaa eläimiä kirjoitti:
Oudolla tavalla. Tuhansia siit on kulkennu mut mut.. Kukaan ei tunnu oikein tietävän minne.. Taitaa rahatkin kadota jonnekin ehkä.. Tutkivaan journalismia kaivattaisiin.. Onko sekin kadonnut..
Pitäähän ne jonnekin haudata taikka muutoin tuhota vaikka polttamalla. Kyllä tiedot näistä lopetetuista eläimistä pitäisi jostain löytyä.. Pitäisikö sitten yhtä lopetusmäärien kanssa,hmm..
- PÖööööööööö
Siis mitä idiootteja?! Kälytään ihmisten nurkissa, häh. Noi teidän "autio"talotkin on jonkun omaisuutta. Kummituksia löydätte kun katsotte peiliin.
- garion1
Onko kenelläkään tietoa Noormarkussa ahlströmmin alueella sijaitsevasta kummittustalosta, olen koittanut kaivaa tietoa kaikkialta mutta mistään ei tunnu löytyvän
Kiukaisissa kuulemma eräässä talossa kummittelee, aikoja sitten kuolleet henkilöt kuljeskelevat peltotöitä tarkkailemassa mm ja puhaltelevat savut sisälle uunista yms. Tarkempaa tietoa asioista voi tiedustella NoitaNokiselta.
- who
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Kiukaisissa kuulemma eräässä talossa kummittelee, aikoja sitten kuolleet henkilöt kuljeskelevat peltotöitä tarkkailemassa mm ja puhaltelevat savut sisälle uunista yms. Tarkempaa tietoa asioista voi tiedustella NoitaNokiselta.
Enpä ole kuullut moisesta vaikka olen paikkakuntalainen.
- Anonyymi
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Taitaa olla huhua olen paikkakunnalta mutta en ole kuulut tuommooisesta
- maahinen1
Preiviikin kummitus talon tien laidassa hautausmaa kivihautoineen. Yksi aikoi käydä pihassa, älä mene. Ajoi polkupyörällä, renkaat räjähtivät pihan hiekkatien pinnan alla. Tiellä oli peitettynä heinien leikkuukoneen terä ja muita ansoja. Minä käytin aina lapsia siellä kummitustalon ohi ajamalla hitaasti, siellä varikset pelottelivat ja hyökkäilivät vanhasta harmaasta rakennuksesta.Kummitustalosta ulos. Päärakennus on yhtä, kuin kirkko, mutta kuka ihmeen mustiin pukeutunut siellä ylhäällä näkyy. Äläkä, enää näytä lapsille kummitus paikkaa.
- Kallu se ehtii
Menin Karhusuolla erääseen isoon harmaaseen latoon pimeässä tyttö kaverin kanssa. Sisällä alkoi kuulua kova kolina ja juoksimme henkemme edestä pakoon. Auta armias sieltä tulikin ulos lehmä meidän perässä. Löysivätkö sitten lehmänsä.
- Merensinisyydestä
Kummitustalosta vielä onkoon nyt sitten Kallu ja Maahinen 1 kohdan kirjoittanut. Mitä satuin olemaan toimitsija- asiamiehenä ja jaoin maanomistajille osalukujensa perusteella rahakorvauksia. Minä olin saanut Preiviikin tiellä lähellä kummitustaloa olevan työ osoitteen. Menin siellä erään juuri vanhojen utojen rakennelmien pihalle. Suorastaan pelästyin taakseni olikin ehtinyt vanha nainen ja suorastaan pelottavasti repaleisiin pukeutunut ja kädessä pitkä suora oksa jossa paljon teräviä oksan osia. Minä hätäpäissään esitin heti, mitä minä etsin. Että olen entinen poliisi ja toimitsija- asiamiehenä Maanmittaustoimiston määräämänä, sekä asianajotyössä. En tee mitään pahaa. Julmalta suorastaan kummitukselta näyttävä muutuikin ystävälliesti ja neuvoi mitä taloa etsin. Hän kertoi, että lapset käyvät usein häntä pelottelemassa ja siksi hänellä on vaaralliselta oksalta näyttävä mukana, kun pelottelee häiritsijät manttaaliltaan. Ilmoitin, että minulla on asuntoni vireisessä kylässä. Luulin jo toistamiseen meneväni toiseen lähes viereiseen kummitustaloon.
- Merensinisyydestä
Ennenaikaisesti kuollut mies ja ennen pitkään Muoniossa asunut. Porissa Rojohoppella asunut oli Sodankylässä, juristin eläkkeelle jääneen juhlissa. Erään juristin kanssa asunnolle kylällä mennessä olikin kadulla iso katureunojen kivikasa.
Hyvä korkeus hyppääjä, hyppäsi kivikasan yli. Mutta tanssikenkä luiskahti kiinni kivikasaan päällä ja pahasti mätkähti kasvoineen katuun, sekä vakava loukkaantuminen. Sodankylässä seurauksena tajuttomaksi ja Helikopteri siirsi tajuttoman lääkärin määräyksenä heti Rovaniemen keskussairaalaan. Hänet nukutettiin syvään uneen jossa pidettiin Keskussairaalassa, koska pelättiin aivojen pettämistä ja menehtymistä ja jouduttiin pitkään pitämään unessa. Herätys onnistui ja jouduttiin kaksi kertaa leikkaamaan kavoista, sekä parantui täysin terveeksi puolen vuoden seuraamana.
Muonion paikallis lehteen oli lipsahtanut kirjoitus, että mainittu siellä Muoniossa tunnettu mies oli kuollut vahinkojen sauraamana tapaturmassa.
Myöhemmin mies meni Porista lomalle Muonioon huvilalleen. Sillä ihmiset ja monet suorastaan järkkyivät, että sinä olet kuollut mies, miten tämä kaikki ja mitä näen. Aina selitin, että lehtietojen mukaan olen ennenaikaisesti kuollut. - metry
nakkilan järvikylässä on vanha maa paikka ei enää viljellä mutta talo on iso ja ulko suuli ja sauna . siellä on kummituksia isossa talossa .
- Merensinisyydestä
Nuorena miehenä Enontekiöllä. Siellä Hetassa vanhalta poliisilta kysyin, että voinko mennä Ounasjokeen heittouistimella kalastamaan, siihen missä on vanha retaleinen hirsitalo ja vähän siellä heiniä? Aivan hyvin voit mennä, mutta ei siihen kummituslatoon kannata mennä nukkumaan ja omistaja veneilijä voi tulla rataan ja voit lentää ladosta ulos. Yöllä alkoikin kovasti väsyttää ja meninkin latoon heinien sisälle nukkumaan ja eikä sitä missään kummittele. Näin unta ja kuulin, kun airoilla soutava tuli soutaen rantaa. Kun vene kolahti rantaan, pelästyin erittäin kovasti. Nousin ylös nopeasti ja päätin toisen ladosta juosta karkuun. Mutta mitään venemiestä ei näkynyt. Unesta peloissani pelästyen ihmettelin, minä on totta.
Tästä epäilemällä tutkin latoa. Ulkoa huomatessani, että lato keinui tasapainosta epätasapainoon ja aina kuului toistuva kolaus, kun heiluessaan vastasi aina perustuksen kiveen. Kummitukseen löysin laillisen syyn pelätyssä uniliikunnassa. - Merensinisyydestä
Entinen Säkyläläinen poliisina muualla. Olin poliisi autolla liikkeellä, minut pysäytettiin päätiellä ja pyydettiin käymään läheisessä metsässä miehen asuvassa teräskontissa, jossa asuun päätoimisesti mies, eikä sitä ole näkynyt. Kysyin, että en ole paikallinen, mutta epäiletkö riitelyä siellä tai jotain muuta, he vain epäilevät? On vain aika pimeää ja käyn viero piirissänne tarkastamassa. Menin ja avasin pimeässä teräskontin oven, samassa mies putosi istualtaan maahan ja oikenemisessa päästi erittäin suuren pelottavan äänen. Juoksin 20 metriä pakoon ja salaman nopeasti revolveri käteen, epäilin ensin tapetun miehen paiskatun ulos. Mutta pelästyin todella pahasti. Mennessäni katsomaan, ei siellä ollut muita, mutta oli sattunut hänellä tulipalo ilmeisesti tupakalla syttynyt vahingossa ja kuoli tulipalossa ovensa eteen käppyrässä. Hän oli todella palanut, mutta oli päässyt ovelle saakka mihin oli todella kuollut.
Tulipalossa kuolleelle ikuinen rauha ja en anna tietoa missä on sattunut Suomi on pieni kun apua annetaan toisen piiri alueella. - Anonyymi
Homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768