15v tyttö haluis juttuseuraa meseen. Olen lähes joka päivä mesessä. Jos kiinnostaa niin voitkos mitenkään jättää meseosoitteesi tänne?
Meseen juttuseuraa?
10
894
Vastaukset
- Kepu-------
iha viittis koko kansan nähtäväks omaa mese osotetta jakaa, jätä omas nii ehkä nappaa ?
- heti kättelyssä
kenenkään meseosoitetta, joskin voihan sen sitten vaihtaa jos tulee jotain
häirikköjä mesettää.
Mieluummin tutustu ensin sähköposti-osoitteen kautta ihmisiin, jotta voit saada
itsellesi sopivaa seuraa.
Tai sitten haen sellaisia sivustoja jossa on Sinua kiinnostavia aiheita niinkuin
harrastukset, lemmikit tms.- mut
kyllä häiriköt tai muut saa poistettua ja estettyä mesestä.
- Koi.mo
elikkä mese olis: [email protected]
saa muutkin lisätä - puhelias mies
lisäile [email protected]
- jokinen
tässä hyvännäköisen pojan 16v mese kuvia saa kysymäl:D
- jokinen
tässä hyvännäköisen pojan 16v mese kuvia saa kysymäl:D
- pippeli
- meeeeeeeeeeeseeeeeeeeeee
lisää mun mese jos haluat se on [email protected] ja käytän joka päivä mesee
- antti17
moi, olen 17 vuotias poika ja ois kive jos lisäisit mut: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875