Olemme lähdössä elokuussa Bulgariaan. Riittääkö jos lapset 4v ja 8v. on merkitty isän passiin? En oikein mistään saa selvää vastausta. Lieneekö jollain kokemusta? Lisäksi vaihdamme konetta Wienissä. Pitäisikö siihen olla joku transit-visa vaikka istumme vain lentokentällä. Kiitos jo etukäteen.
lapsen passi
5
730
Vastaukset
- on jo myönnetty
, niin luulisin sen kelpaavan. Nykyäänhän ei enää saa samaan passiin lapsia. Ei lapsilla ole muuta henkilöllisyystodistusta varmaankaan vielä hankittu?
- kysyä
kyseisen maan s.lähetystöstä. Pohdin samaa asiaa itsekin kun lähdimme Kroatiaan kesäkuussa. Loppujen lopuksi hankin lapsille oman passin, sillä moni maa nykyisin vaatii sen. Ovatpahan sitten valmiina seuraaviakin matkoja varten, vaikka toikin lisäkustannuksia.
Itse matkustimme Bulgariaan vuonna 2006 ja lapset olivat minun passissani. Silloin OK. - viro
voimassa olevat passit käyvät vielä niin kauan kunnes menevät vanhaksi. Eli kun lapsi merkitty sun passiin, se on voimassa niin kauan kuin passiin merkitty. Mutta huom! Viroon matkatessa 7v täyttänyt lapsi tarvii oman passin vaikka olisi merkitty vanhemman passiin ja se vielä voimassa
- sipsu72
ei riitä lapsen merkaaminen omaan passiin, vaan lapselle on oltava oma passi.
- Vihtorin Eno
"Lisäksi vaihdamme konetta Wienissä. Pitäisikö siihen olla joku transit-visa vaikka istumme vain lentokentällä."
Oletko koskaan kuullut edes puhuttavan Euroopan Unionista ja sen mukana tuomastaan ihmisten ja tavaroiden vapaasta liikkumisesta vai onko asia sinulle kenties jotain ennenkuulumatonta ja uutta?
Transit-viisumi Itävaltaan, voi elämän kevät. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793