ja tässä taas leimataan pitbull rotu tavallaan huonoksi vaikka ei edes ole koko rotu kysessä.
http://www.vartti.fi/artikkeli/222b14f8-e5bd-4a9b-8cbd-8ff5744833f7
Taas leimataan
6
227
Vastaukset
- ---------------
heh, iso koira joka muistutti pitbullia.. Rääpäleitähän ne on, eikä kukaan voi isoa koiraa oikeasti luulla pitbulliksi, tai sitten ehkä jos ei taaskaan tiedä yhtään mistään yhtään mitään.. hohhoijakkaa..
Ihan selvästi tuossa sanotaan, että kyseessä oli isoja sekarotuisia koiria. Toinen muistutti ulkonäöltään pitbullia. Jos joku tämän perusteella leimaa pitbullit "huonoiksi" niin se on sitten ihan omaa tyhmyyttä ja lukutaidottomuuta.
- tuossa...
kukaan mitään leimaa? Jos kyseessä olisi ollut vasikan kokoinen koira, tuskin kukaan olisi lehmiä alkanut syylllistämään...
JOS koirat nyt sattuivat muistuttamaan kyseisiä rotuja, onhan se hyvä antaa tuntomerkkejä, kun ne kerran ovat ainoat sellaiset... - .................
Kun lehdet ei tiedä muita rotuja ja ihmisiä on kiva pelotella....
Tälläisen kanssa joutuu elämään, aina. Ei se miksikään muutu.... Harmillista, ja nyt moni ihminen unohtaa sanan sekarotuinen kokonaan tekstistä ja bokserit ja pitbullit leimataan TAAS vaarallisiksi. Ihmisen tyhmyyttä, jonka kanssa on elettävä..- Cavatyttö
Olen samaa mieltä, ihmiset yleistävät liikaa koiria. Jos yksi rotikka tekee jotain niin kaikki rotikat ovat sitten samanlaisia. Toki tähän vaikuttaa osaltaan myös jalostus.
- aloittaja
juurikin tätä hain tuossa omassa tekstissä että moni unohtaa sanan "sekarotuinen" jonka jälkeen puhutaan pelkästään pitbullista ja bokserista...vaikka totuus on aivan muuta.rankka maailma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437