Merkitseekö halpa matka

jiiännä

silmien sulkemista kaikilta epäkohdilta?

Eikös lomalla pitäisi rentoutua ja valita matkakohde sen mukaan.

29

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskamatka

      paskaihminen

      • jiiännä

        mistä joutuu tinkimään huokeuden kustannuksella.


    • Jagert

      ja kivat lomat.
      Bulgaria is best.

      • jiiännä

        on osunut kohdallasi otolliseen maaperään.


    • sanat

      halpa, halvempi ja halvin toistuvat jatkuvasti. Kyllä matkan valinnassa pitäisi olla muitakin kriteereitä kuin mitä maksaa..

      • jiiännä

        jos haluaa halvan matkan täytyy hyväksyä, ettei todellakaan ole menossa luksuslomalle.


      • josko...vain

        olis pari lanttia laittaa..kuulostat niin ökyltä, niin laitappa vaikka seuraavat 1000 euroa vaikka vessapaperiin. Sitä on helpompi tunkea sinne mihin ei päivä paista.Tuet samalla lapsia, jotka suunnittelevat menevänsä kotimaassa johonkin huvipuistoon jossa ei örveltävät vanhemmat ole riesana.


      • j4nsku

        helppo se o huudella ku o kulta lusikkasuussa syntynyt.


    • esim.työpaikoilla

      keskusteltavan bulgarian matkoista?

      Ei.
      Tosiasiassa matkustamista sinne hävetään ja ainoa puolustus on höpötys halvasta matkasta.

      • sielläkin käynyt

        Olen käynyt Bulgariassa kolme kertaa ja muissa maissa yhteensä n.
        20 kertaa. Koskaan en ole mitään matkaani katunut. Totta kai joskus on
        ollut joitain ongelmiakin (esim. huono hotelli) mutta koskaan ei ole
        missään maassa koko loma mennyt pilalle. Bulgariaan suuntautuneet matkat
        ovat olleet varmaan vielä keskimääräistä onnistuneempia. Siellä ei esim.
        kukaan perheestä ole koskaan sairastunut. Jos matkalle lähtee, pitää
        olla ennakkoluuloton ja nauttia matkasta. Jos todellisia epäkohtia ilmenee,
        pitää tietysti valittaa oppaalle heti paikan päällä eikä vasta jälkikäteen
        tälle palstalle.

        Miksi muuten pitäisi hävetä Bulgariaan matkustamista? Kyllä minä
        ainakin olen pitänyt sitä ihan matkakohteena toisten joukossa ja
        olen ystävien ja työkavereiden kanssa puhunut siitä yhtä paljon kuin
        muistakin matkoista.


      • vatsakas

        Bulgarian matkoista. Kukaan, kenen kanssa olen maasta keskustellut ei ole valittanut matkastaan. Pelkkiä kehuja olen kuullut. Eikä minua hävetä matkustaa sinne pätkääkään, ei ole ainakaan rahasta kiinni. Eikö teillä lapsilla ole muuta tekemistä kesällä??


      • tällä
        vatsakas kirjoitti:

        Bulgarian matkoista. Kukaan, kenen kanssa olen maasta keskustellut ei ole valittanut matkastaan. Pelkkiä kehuja olen kuullut. Eikä minua hävetä matkustaa sinne pätkääkään, ei ole ainakaan rahasta kiinni. Eikö teillä lapsilla ole muuta tekemistä kesällä??

        palstalla ottaa päähän nuo itseään täynnä olevat matkailijat, jotkä hokevat kuin mantraa - ei ole rahasta kiinni. Kuitenkin joka toinen avaus alkaa sanoilla -Onko halpaa...


      • matkustaa sinne
        vatsakas kirjoitti:

        Bulgarian matkoista. Kukaan, kenen kanssa olen maasta keskustellut ei ole valittanut matkastaan. Pelkkiä kehuja olen kuullut. Eikä minua hävetä matkustaa sinne pätkääkään, ei ole ainakaan rahasta kiinni. Eikö teillä lapsilla ole muuta tekemistä kesällä??

        Bulgariaan:)
        Ei ole varakkaiden, vatsakkaiden ja hyvin toimeentulevien paikka :)


      • jiiännä

        ei puhuta bulgarian matkoista, vaan lomamuistot käsittelevät useimmiten kreikkaa, thaimaata, espanjaa ja yleensä välimeren matkailua.


      • myös kuullut
        vatsakas kirjoitti:

        Bulgarian matkoista. Kukaan, kenen kanssa olen maasta keskustellut ei ole valittanut matkastaan. Pelkkiä kehuja olen kuullut. Eikä minua hävetä matkustaa sinne pätkääkään, ei ole ainakaan rahasta kiinni. Eikö teillä lapsilla ole muuta tekemistä kesällä??

        ja keskustellut siitä, että siihen varkaiden ja ksuettajien paratiisiin, ei kannata lähteä.


      • sitten taas
        myös kuullut kirjoitti:

        ja keskustellut siitä, että siihen varkaiden ja ksuettajien paratiisiin, ei kannata lähteä.

        on sopiva paikka valittaa kun ei kaikki mene niinku piti :)


      • ei jaksa.....
        jiiännä kirjoitti:

        ei puhuta bulgarian matkoista, vaan lomamuistot käsittelevät useimmiten kreikkaa, thaimaata, espanjaa ja yleensä välimeren matkailua.

        Kreikka,Espanja..yms.yms. maat kiehtoo niin paljon? Yksi väittämä on se, että paikalliset mies/naispuoliset hurmurit tekevät puheillaan taviksista lähes kuninkaallisa. Mutta onko niissä vielä nähtävää? Kyllä ainakin mun työpaikalla puhutaan lomista milloin minnekkin ja myös Bulgariaan,


      • tosiaan...
        ei jaksa..... kirjoitti:

        Kreikka,Espanja..yms.yms. maat kiehtoo niin paljon? Yksi väittämä on se, että paikalliset mies/naispuoliset hurmurit tekevät puheillaan taviksista lähes kuninkaallisa. Mutta onko niissä vielä nähtävää? Kyllä ainakin mun työpaikalla puhutaan lomista milloin minnekkin ja myös Bulgariaan,

        keskustelut on bulgariasta, ei sitä pidetä perinteisenä etelän lomakohteena, vaan paremminkin halpamaana. näin minä asian näen..ei voi mitään.


      • marisijoista
        sielläkin käynyt kirjoitti:

        Olen käynyt Bulgariassa kolme kertaa ja muissa maissa yhteensä n.
        20 kertaa. Koskaan en ole mitään matkaani katunut. Totta kai joskus on
        ollut joitain ongelmiakin (esim. huono hotelli) mutta koskaan ei ole
        missään maassa koko loma mennyt pilalle. Bulgariaan suuntautuneet matkat
        ovat olleet varmaan vielä keskimääräistä onnistuneempia. Siellä ei esim.
        kukaan perheestä ole koskaan sairastunut. Jos matkalle lähtee, pitää
        olla ennakkoluuloton ja nauttia matkasta. Jos todellisia epäkohtia ilmenee,
        pitää tietysti valittaa oppaalle heti paikan päällä eikä vasta jälkikäteen
        tälle palstalle.

        Miksi muuten pitäisi hävetä Bulgariaan matkustamista? Kyllä minä
        ainakin olen pitänyt sitä ihan matkakohteena toisten joukossa ja
        olen ystävien ja työkavereiden kanssa puhunut siitä yhtä paljon kuin
        muistakin matkoista.

        Kreetalla ollessani kuulin (vuosia sitten )lentokentällä keskustelua "kyllä oli huono hotelli, kyllä oli huonot retket, kyllä oli sitä ja tätä" jne.jne. Kuunnelkaahan vain.Jokainen tietää mitä tilaa, mutta silti paluumatkalla alkaa se marina. Huvittavin marina jonka kuulin oli se, että Wc-paperi oli liian ohutta ja karheaa. Sisäinen "minuus" naureskeli että voi voi sinua pumpulipyllyä. Kovia oli kokenut hän..ja ihan Kreikassa. Vielä ihmeteltiin sitä, ettei paperia voi laittaa pyttyyn vaan pitää laittaa ne astiaan mihin naiset yleensä suomessa laittaa ne omat juttunsa. Surkea loma kerta kaikkiaan. Sivusta seuranneena sanoin kavereille, että noiden olisi ollut huomattavasti helpompaa olla kotona.


    • kriteereitä

      matkanvalintaa kuin viinan huokeus, niin sunny beach on oiva valinta.

      • ärtsö

        Mitä se kenellekkään idiootille kuuluu minne minä matkustan olkoonkin se vaikka peräti Bulgaria tai vain Kreikka , Espanja, Italia tai joku muu vähäpätöisempi kohde.


      • suorastaan loistaa
        ärtsö kirjoitti:

        Mitä se kenellekkään idiootille kuuluu minne minä matkustan olkoonkin se vaikka peräti Bulgaria tai vain Kreikka , Espanja, Italia tai joku muu vähäpätöisempi kohde.

        kirjoituksestasi :)

        Näköjään se kolahti ainakin sinulle, koska vaivauduit viestin laittamaan.


    • huh huh

      mitä muuta halpaa sunny beachilta voisi saada samaan hintaan, kun sinne kerran menee. Melko köyhää, jos lomamatkan tarkoituksena on saada esim. silmälasit tai tatuoinnit halvemmalla.

      • ihan sama teille

        Eikös se ole sama mihin ihmiset lomillaan matkustavat? Te jotka mollaatte Bulgariaa, olkaa onnellisia, etteivät nämä 'luuserit' pilaa lomaanne Malediiveillä, Balilla, Havajilla tai jopa, mikä pahinta Espanjassa tai Kreikassa! En ymmärrä tätä kummallisen negatiivistä suhtautumista tiettyihin (lue:Bulgarian) lomakohteisiin. Olen käynyt kerran Sunny Beachillä: ihan ok, ei valilttamisa, kaikki sujui hienosti; hyvä hotelli, hyvät ilmat, kaikilla oli kivaa (ei edes kummemmin juotu 'halpaa viinaa'). Täytti vallan hienosti senhetkisen lomantarpeen: rentoa, huoletonta oleilua perheen ja kavereiden kera. Miksi pitäis lähteä 'merta edemmäs kalaan', jos saman saa saman lähempääkin? Eikä tämä siis ole vain 'peräkammari perspektiivistä' koettua, Karibialla, Afrikassa ja Thaimaassa ( Välimeren maita) käyneen ajatuksia vain. Olkaa avarakatseisempia ja rennompia, on itselläkin mukavampi olla.


      • matkailijoita
        ihan sama teille kirjoitti:

        Eikös se ole sama mihin ihmiset lomillaan matkustavat? Te jotka mollaatte Bulgariaa, olkaa onnellisia, etteivät nämä 'luuserit' pilaa lomaanne Malediiveillä, Balilla, Havajilla tai jopa, mikä pahinta Espanjassa tai Kreikassa! En ymmärrä tätä kummallisen negatiivistä suhtautumista tiettyihin (lue:Bulgarian) lomakohteisiin. Olen käynyt kerran Sunny Beachillä: ihan ok, ei valilttamisa, kaikki sujui hienosti; hyvä hotelli, hyvät ilmat, kaikilla oli kivaa (ei edes kummemmin juotu 'halpaa viinaa'). Täytti vallan hienosti senhetkisen lomantarpeen: rentoa, huoletonta oleilua perheen ja kavereiden kera. Miksi pitäis lähteä 'merta edemmäs kalaan', jos saman saa saman lähempääkin? Eikä tämä siis ole vain 'peräkammari perspektiivistä' koettua, Karibialla, Afrikassa ja Thaimaassa ( Välimeren maita) käyneen ajatuksia vain. Olkaa avarakatseisempia ja rennompia, on itselläkin mukavampi olla.

        oikein riittää?

        Ei luulisi paljoa Bulgarian matkojen kiinnostavan, kun kerran sitä fyrkkaa riittää :)


    • monelle.

      suomalaiselle se tärkein kriteeri, aivan sama millaiseen paskamurjuun joutuu, kunhan on halvempi matka mitä naapurilla :-)

    • meikällä

      Kerropa sinä ylhäinen aloittaja sitten kaikille, mikä maa on sellainen, missä ei ole epäkohtia. Paljasta siis, missä itse matkustelet.

      Kumma vaatimus muuten tuo, että pitäisi matkalla ryhtyä etsimään kohteen epäkohtia. Siinähän se loma menisi paskamaisuuksia etsien. Mutta valintansa kullakin...

      • arvostella

        tietenkin voi ,jos on aihetta.Mutta tuollainen, te köyhiä minä rikas ja sivistynyt,
        tyyliin yleinen arvostelu ja haukkuminen on aivan muuta.Paljastaa vain
        kirjoittajan todella köyhäksi,ainakin päästä.Näistä kirjoittajista ei tarvi
        välittää,niitä riittää joka keskustelupalstalla.Ei muutakuin mukavia reissuja
        minne ikinä menette!


    • La morena

      Lähden mieheni kanssa kolmatta kertaa Bulgariaan. Kaikki kokemamme siellä olosta, ovat olleet mukavia. Kerran tultiin huijatuksi, mutta se ei niin hirveetä ole, kun joutuu nauramaan,- itsensä hölmöydelle.
      Me emme hae halpaa, vaan lyhyitä lentomatkoja.
      Olemme molemmat matkustelleet, ja paljon! Suosittelen Bulgariaa kellevaan, enkä häpeä sitä maata. Pikemminkin saa hävetä oman maan juoppoja, niitä kun jokapaikasta löytyy.
      Mennään vaan jokainen omiin pöksyihimme ja yritetään ymmärtää toisiamme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe