Ostin matkan Hispanialta ja lähden elokuussa. Onko kokemuksia Palma Novasta
Lähden Mallorcalle Hispanialla
1
505
Vastaukset
- Una amiga de Mallorca
Oltiin itsekin alkukesästä Hispanian matkalla Palma Novassa, hotelli Delfin Playa.
Hispaniaa ollaan käytetty paljon Malagan matkoilla ja tyytyväisiä oltu. Palma Nova minulle mieluisin paikka asua saarella, vilkas vaan ei liian meluisa ja hotellimme on aina sijainnut aivan rannan vieressä, joten mereen pääsee suoraan altaalta. Bussit kulkevat jatkuvasti Palmaan ja sieltä pääsee kätevästi minne päin saarta haluaa, jos ei halua vuokrata autoa. Saarella paljon upeita nähtävyyksiä. Ja jos ei halua kulkea minnekään Palma Novassa viihtyy myös hyvin, upeat valkoiset hiekkarannat, katukahvilat, mukavat paikalliset ihmiset ja kuumana porottava aurinko. Toivotankin sinulle mukavaa matkaa Mallorcalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725