kiinan ilmiön salaisuus

arabi

1990 lähtien strategia.
pitkä tähtäimuus tuotto.
kaikki ulkolais asiakas tyytyväisuus.
vienin paperi sotan helpotus.
vienin kuljetus saatavuus ( kaikialla maailmassa) ja kilpailu kykyinen rahti kuljetus.
hainta taso verrattuna muihin maihiin hyvä kilpailukykyys.
alv lkuperäisesta hinnasta poisto.
luottolla ja osalla maksulla kauppan saanti.
asiakaan luotto kelvosuus..
valtion apun ja kainsaivälinen rahan avun otetaan luotton. maksun takaajaksi .
merentakana asiakaan tyytyväisyys ja rahan tuhlaus kauppan käntin aikana kiinan maantereella.
matala korko maksun.1 per senti vuosi.
monipuolisuus; koskee sekä kaikki tuoteent ja nimenomaan. niiden laadu joka vaihtelee merkitävästi.
menestyneiden yritykseen tuoteet kopiomiseen vakoillu .(laiton, sekä lailinen), oikeus valtiona ei suomi voi niin tehä).
ja pääsäänölisesti ; kaksi erittäin tärkea seikkaat:

1.asiakaan lojalisuuden tehtiin merkittävä työtä.,esim; palutus oikeus, vaihto oikues, virheliseen tuoteen korvaus, suora puhelin yhteydet j n eeeeeeeeeeeeeeeee
2;kauppan vaje, joka on ollut jopa kiinan valtion omaan valvomoon alla ja se on ainoastaan noin 25-30 per senti, ei sen enempä. '
pirun nerokaasti se tarkoitti ja takaasi varmuudella kaikki kiinan tavaroiteen ostajaille menestystä.eikä ulkolais asiakas voi ikinä vaihtaa toisiin tuonti maahaan.


mutta suomessa kauppan vajetta voi nousua jopa sata porcentiinhin, joka varmasti tarkoitta et ahneus ei palkitseen ajan myötä.
ps; nyt kiinalaiset ovat suomeen tulossa ostoksille, olkaa hän varmat et kiinalainen ei osta mikään oikuella hinnalla, vain kolmella alkuperäisella hinnalla, jokoo heti, tai myöhemin sen kauppan teko summa tulee esille, siis halvalla, (deflaatiolla) ja sen kauppan avulla tutustumme hän tuoteen kehitukseen ja saadaan kasi´ksi kaikki menestykseen salaisuuden...............


maata ei venäjälaiselle myydän, mutta leivän teko yrityskia kýlla ?


ajan myötä tosi moka tule esille.


ps; muuten hei, ei hän maataa voi leikata pois omasta paikasta ja viedä salaa venäjälle.

un clien etranger qui aime le pays du manerheim que la finland.

bon chance.

1

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marxilainen ekonomi

      Diktatuureilla on keinot suunnata yhteiskunnan voimavarat haluttuun kohteeseen. Kun poliittinen ja taloudellinen valta ovat samoissa käsissä ja väkivaltaa ei kaihdeta, kehitys menee sinne minne puolue päättää. Vastustelijoille tarjotaan lyijyä tai kymmenen vuotta yhteiskunnallisesti hyödyllistä työtä laajan valtakunnan reuna-alueilla.

      Näillä samoilla eväillä Stalin nosti Neuvostoliiton teollisuusvaltioksi maailmansotien välillä. Osa kansasta maksoi laskun, ja sama on kiinalaisen duunarin kohtalo nyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe