Kauluspaidat....

................

Olenko näkemässä harhoja, vai onko normi ruutupaidat tulossa takaisin muotiin? On jo aikakin, että tää HUPPARI-FARKKU muoti vähenee...

57

3907

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfassd

      jee, mä käytän kauluspaitoja ja oon hevari, koska pidän niistä

      • Suuri-Päällikkö

        Hevarit ei käytä kauluspaitoja.... hevarit käyttää NAHKAA!!!'
        OIKEAT hevarit ei käytä kauluspaitoja, tajua se!


      • saatanan
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        Hevarit ei käytä kauluspaitoja.... hevarit käyttää NAHKAA!!!'
        OIKEAT hevarit ei käytä kauluspaitoja, tajua se!

        vittu se on ihan vitun sama miten pukeutuu, mut sanon vielä että ainuet kauluspaidat mitä käytän on mustia.


      • Suuri-Päällikkö
        saatanan kirjoitti:

        vittu se on ihan vitun sama miten pukeutuu, mut sanon vielä että ainuet kauluspaidat mitä käytän on mustia.

        ÄLYÄ SE!!
        Oikeat hevarit käyttää T-paitoja, nahkatakkeja, bootseja, nahkahousuja jne.
        Sä olet vaan joku kömpelö J-Rokkari, etkä mikään "hevari".


      • SIDFSADFAS
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        ÄLYÄ SE!!
        Oikeat hevarit käyttää T-paitoja, nahkatakkeja, bootseja, nahkahousuja jne.
        Sä olet vaan joku kömpelö J-Rokkari, etkä mikään "hevari".

        MINÄ EN ENSINNÄKÄÄN KUUNTELE MITÄÄN SAATANAN HOMO J-ROKKIA. ITE PIDÄN TOSTA KASARI HEVARI TYYLISTÄ JOHON KUULUU FLANELLI PAITOJA, JOKKA ON SAATANA KAULUSPAITOJA.


      • Suuri-Päällikkö
        SIDFSADFAS kirjoitti:

        MINÄ EN ENSINNÄKÄÄN KUUNTELE MITÄÄN SAATANAN HOMO J-ROKKIA. ITE PIDÄN TOSTA KASARI HEVARI TYYLISTÄ JOHON KUULUU FLANELLI PAITOJA, JOKKA ON SAATANA KAULUSPAITOJA.

        SÄ RUPEAT VITTU ÄRSYTTÄÄN MUA, NYT VITTU TAJUAT ETTEI HEVARIT KÄYTÄ KAULUSPAITOJA!! Kerro mulle 5 kasari-hevari bändiä, jotka käyttää flanellipaitoja!!
        JOTKUT JUNTTI ROCKABILLY BÄNDIT MM. LYNYRD SKYNYRD SAATTOI KÄYTTÄÄ KAULUSPAITOJA, MUTTEI MUUT!!! HEVARIT SAATTAVAT KÄYTTÄÄ MYÖS FARKKU-LIIVEJÄ, MUTTA EI KAULUSPAITOJA!!! TAJUA SE VITUN J-ROKKARI!


      • calamityofmind

        Noh noh lapset, menkääs nukkumaan ni känkkäränkkä lähtee pois.


      • Suuri-Päällikkö
        calamityofmind kirjoitti:

        Noh noh lapset, menkääs nukkumaan ni känkkäränkkä lähtee pois.

        SANO SE TUOLLE HOMO J-ROKKARILLE, JOKA VÄITTÄÄ OLEVANSA HEVARI!!!
        Annas ku mä arvaan "hevari", sä käytät tietenki myös Lacoste:en hajuvesiä ja kampaat lettis homo-emo tyyliin?


      • en käytä mitään saatanan
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        SANO SE TUOLLE HOMO J-ROKKARILLE, JOKA VÄITTÄÄ OLEVANSA HEVARI!!!
        Annas ku mä arvaan "hevari", sä käytät tietenki myös Lacoste:en hajuvesiä ja kampaat lettis homo-emo tyyliin?

        homo lacostei tai kampaa hiuksiani homo emo tyyliin, ehkä saatanan ole mikään homo j-rokkari. ja sanompa yhen vitun kovan esimerkin MEGADETH
        http://www.heavymetalshop.com/kevinandmustaine.jpg


      • sakldasdfaölsdsf
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        SÄ RUPEAT VITTU ÄRSYTTÄÄN MUA, NYT VITTU TAJUAT ETTEI HEVARIT KÄYTÄ KAULUSPAITOJA!! Kerro mulle 5 kasari-hevari bändiä, jotka käyttää flanellipaitoja!!
        JOTKUT JUNTTI ROCKABILLY BÄNDIT MM. LYNYRD SKYNYRD SAATTOI KÄYTTÄÄ KAULUSPAITOJA, MUTTEI MUUT!!! HEVARIT SAATTAVAT KÄYTTÄÄ MYÖS FARKKU-LIIVEJÄ, MUTTA EI KAULUSPAITOJA!!! TAJUA SE VITUN J-ROKKARI!

        ja on mulla saatanan farkku-liivikin


      • se on saatanan
        en käytä mitään saatanan kirjoitti:

        homo lacostei tai kampaa hiuksiani homo emo tyyliin, ehkä saatanan ole mikään homo j-rokkari. ja sanompa yhen vitun kovan esimerkin MEGADETH
        http://www.heavymetalshop.com/kevinandmustaine.jpg

        DAVE MUSTAINE, JOKA ON MEGADETHIN LAULAJA


      • Suuri-Päällikkö
        se on saatanan kirjoitti:

        DAVE MUSTAINE, JOKA ON MEGADETHIN LAULAJA

        VITTU ELTON JOHNKIN ON VARMAAN KÄYTTÄNYT JOSKUS AINAKIN KERRAN ELÄMÄSSÄÄN RUUTUPAITAA, KUULUUKO MEGADEATH NYT SIIHEN SAMAAN HOMO-MUSA-GENREEN!?!?
        TYYDY SÄ VAAN KUUNTELEEN SITÄ HOMO-JAPSKI-ROKKIAS, JA JÄTÄ OIKEE MUSA OIKEILLE MIEHILLE!




        Ps. Puhuit mustista kauluspaidoista, TOI ON PUNA-SININEN, VITUN PÄLLI!!!


      • Suuri-Päällikkö
        sakldasdfaölsdsf kirjoitti:

        ja on mulla saatanan farkku-liivikin

        VITUT SULLA OLE MITÄÄN LIIVEJÄ, TAI RINTALIIVIT SULLA SAATTAA OLLA, EN YHTÄÄN IHMETTELIS SITÄ, VITUN MAITO!


      • J-rokkari
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        VITTU ELTON JOHNKIN ON VARMAAN KÄYTTÄNYT JOSKUS AINAKIN KERRAN ELÄMÄSSÄÄN RUUTUPAITAA, KUULUUKO MEGADEATH NYT SIIHEN SAMAAN HOMO-MUSA-GENREEN!?!?
        TYYDY SÄ VAAN KUUNTELEEN SITÄ HOMO-JAPSKI-ROKKIAS, JA JÄTÄ OIKEE MUSA OIKEILLE MIEHILLE!




        Ps. Puhuit mustista kauluspaidoista, TOI ON PUNA-SININEN, VITUN PÄLLI!!!

        J-rock on helvetin hienoa musiikkiia!!! siitä on homous kaukana. mutta ehkä olet niin suppeamielien muita kulttuureja kohtaan. Ja luulen että sinun homo-käsityksesi johtuu Visual kei tyylistä, minkä juuret tulevat vanhasta japanilaisesta teatterista, mutta siinä ei ole mittän homoa. Joten ota asioista selvää ennekuin alat puhua paskaa. Ei sinun tarvise kuunnella J-rockia jos et siitä tykkää.
        Ja vielä miten sinä voit muka sanoa että hevari ei saisi käyttää kauluspaitaa? ??


      • Suuri-Päällikkö
        J-rokkari kirjoitti:

        J-rock on helvetin hienoa musiikkiia!!! siitä on homous kaukana. mutta ehkä olet niin suppeamielien muita kulttuureja kohtaan. Ja luulen että sinun homo-käsityksesi johtuu Visual kei tyylistä, minkä juuret tulevat vanhasta japanilaisesta teatterista, mutta siinä ei ole mittän homoa. Joten ota asioista selvää ennekuin alat puhua paskaa. Ei sinun tarvise kuunnella J-rockia jos et siitä tykkää.
        Ja vielä miten sinä voit muka sanoa että hevari ei saisi käyttää kauluspaitaa? ??

        Arvaa kiinnostaako mua hevon-vittuakaan sun seksuaalinen suuntautumises(kuuntele homo-"rokkias" jos haluat), tai joku vitun Visual Gay-tyyli, mutta se mua ärsyttää, että joku tollanen pikku-fagotti tulee ja sekaantuu siihen, ku mä kerron tollaselle tyhmälle pellelle, ettei se ole hevari, vaikka se kuunteliski Megadethiä, tai vaikka sillä oliski pitkä tukka!


      • Suuri-Päällikkö
        J-rokkari kirjoitti:

        J-rock on helvetin hienoa musiikkiia!!! siitä on homous kaukana. mutta ehkä olet niin suppeamielien muita kulttuureja kohtaan. Ja luulen että sinun homo-käsityksesi johtuu Visual kei tyylistä, minkä juuret tulevat vanhasta japanilaisesta teatterista, mutta siinä ei ole mittän homoa. Joten ota asioista selvää ennekuin alat puhua paskaa. Ei sinun tarvise kuunnella J-rockia jos et siitä tykkää.
        Ja vielä miten sinä voit muka sanoa että hevari ei saisi käyttää kauluspaitaa? ??

        Arvaa kiinnostaako mua hevon-vittuakaan sun seksuaalinen suuntautumises(kuuntele homo-"rokkias" jos haluat), tai joku vitun Visual Gay-tyyli, mutta se mua ärsyttää, että joku tollanen pikku-fagotti tulee ja sekaantuu siihen, ku mä kerron tollaselle tyhmälle pellelle, ettei se ole hevari, vaikka se kuunteliski Megadethiä, tai vaikka sillä oliski pitkä tukka!


      • homo selityksii
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        Arvaa kiinnostaako mua hevon-vittuakaan sun seksuaalinen suuntautumises(kuuntele homo-"rokkias" jos haluat), tai joku vitun Visual Gay-tyyli, mutta se mua ärsyttää, että joku tollanen pikku-fagotti tulee ja sekaantuu siihen, ku mä kerron tollaselle tyhmälle pellelle, ettei se ole hevari, vaikka se kuunteliski Megadethiä, tai vaikka sillä oliski pitkä tukka!

        penikka, kukkaan ei jaksa kuunnella jotain "tr00" hevari 12v


      • jokanen pukeutuu
        homo selityksii kirjoitti:

        penikka, kukkaan ei jaksa kuunnella jotain "tr00" hevari 12v

        miten vittu lystää


      • Suuri-Päällikkö
        jokanen pukeutuu kirjoitti:

        miten vittu lystää

        HETI ku joudut alakynteen/tunnet itses ajetuksi nurkkaan, niin tungetaan sormet korviin ja ruvetaan huutamaan: "ÄLÄLÄLÄÄÄ EN KUULE MITTÄÄÄ, MÄ EN PUHU SULLE ENNÄÄ!!!!"

        Mutta mä sanon sulle vielä tän, rakas J-rokki fagotti.... HAISTA VITTU!!!


      • KUUNNELLA NOITA SUN
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        HETI ku joudut alakynteen/tunnet itses ajetuksi nurkkaan, niin tungetaan sormet korviin ja ruvetaan huutamaan: "ÄLÄLÄLÄÄÄ EN KUULE MITTÄÄÄ, MÄ EN PUHU SULLE ENNÄÄ!!!!"

        Mutta mä sanon sulle vielä tän, rakas J-rokki fagotti.... HAISTA VITTU!!!

        TR00 HEVARI JUTTUJA VITUN NULIKKA. KASVA AIKUSEKSI.


      • Suuri-Päällikkö
        KUUNNELLA NOITA SUN kirjoitti:

        TR00 HEVARI JUTTUJA VITUN NULIKKA. KASVA AIKUSEKSI.

        Pistäähän se tietenkin vihaksi, ku tahtois olla tosi kova hevari, muttei yllä ku sellasen säälittävän J-rokki-homon tasolla... pistäähän se tietenkin vihaksi....
        Mutta mä tiedän sen verran, mikä oikea hevari on, eikä oikeet hevarit hillu mustissa kauluspaidoissa....






        Et sä voi olla hevari, VAIN koska sinä sanot niin...


      • pitkätukkahomon
        en käytä mitään saatanan kirjoitti:

        homo lacostei tai kampaa hiuksiani homo emo tyyliin, ehkä saatanan ole mikään homo j-rokkari. ja sanompa yhen vitun kovan esimerkin MEGADETH
        http://www.heavymetalshop.com/kevinandmustaine.jpg

        puunhakkaajan flanellipaita ei tule ikinä enää muotiin!

        Ruudut jotka ovat tulleet nyt muotiin eivät muistuta pätkääkän tuon hintin punaniskaviittaa!


      • on aika
        pitkätukkahomon kirjoitti:

        puunhakkaajan flanellipaita ei tule ikinä enää muotiin!

        Ruudut jotka ovat tulleet nyt muotiin eivät muistuta pätkääkän tuon hintin punaniskaviittaa!

        siistejä mun mielestä


      • yhdeksänkymmentä
        on aika kirjoitti:

        siistejä mun mielestä

        luvulle, sieltä niitä paitoja löytyy ja tyyli sen mukainen.

        Paidan mallissa tai materiaalissa ei ole mitään vikaa, helevetin hyvä mökkipaita kylmällä, mutta se väritys on suoraan helvetistä. Kun sen vedät päälle, vedät samalla punaniskajuntin leiman päällesi.


      • asdlfak
        yhdeksänkymmentä kirjoitti:

        luvulle, sieltä niitä paitoja löytyy ja tyyli sen mukainen.

        Paidan mallissa tai materiaalissa ei ole mitään vikaa, helevetin hyvä mökkipaita kylmällä, mutta se väritys on suoraan helvetistä. Kun sen vedät päälle, vedät samalla punaniskajuntin leiman päällesi.

        kasari kamaakin.


      • Agqhmgapjgmd.h
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        ÄLYÄ SE!!
        Oikeat hevarit käyttää T-paitoja, nahkatakkeja, bootseja, nahkahousuja jne.
        Sä olet vaan joku kömpelö J-Rokkari, etkä mikään "hevari".

        Ensinnäkin... Mikähän on "oikea" hevari? Ja kyllä mä tiedän moniakin hevareita jotka käyttää kauluspaitoja. Esim mun kaverilla on sellanen musta kauluspaita jossa jonkun hevibändin logo. Ja se EI kuuntele mitään lynyrd skynyrdiä vaan ihan kunnon heviä.


      • Suuri-Päällikkö
        Agqhmgapjgmd.h kirjoitti:

        Ensinnäkin... Mikähän on "oikea" hevari? Ja kyllä mä tiedän moniakin hevareita jotka käyttää kauluspaitoja. Esim mun kaverilla on sellanen musta kauluspaita jossa jonkun hevibändin logo. Ja se EI kuuntele mitään lynyrd skynyrdiä vaan ihan kunnon heviä.

        True Hevarit on tollasia:
        http://www.corrupt.org/drupal/files/images/metalhead.jpg
        http://www.numster.net/files/torture_squad.jpg
        eikä mitään kauluspaita hevi-lettejä.

        Jos sulla on pari Motörheadin levyä, tai iPod täynnä Panteraa ja yks Slayerin fani-paita ja pitkä tukka, nii ei se susta vielä tee hevaria.




        Ja mitä vikaa Skynyrdissä muka on? Vitun hyvä bändi...


      • tosa saatana

      • farkkuliivikin
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        VITUT SULLA OLE MITÄÄN LIIVEJÄ, TAI RINTALIIVIT SULLA SAATTAA OLLA, EN YHTÄÄN IHMETTELIS SITÄ, VITUN MAITO!

        ja siihen kerräilen kangasmerkkejä. ja mä en sitä kutsu miksikään farkkuliiviksi, vaan rässiliiviksi


      • Suuri-Päällikkö
        tosa saatana kirjoitti:

        mollasit äsken, ja nyt sanoo että vitun hyvä bändi.

        Lynyrd Skynyrd on Southern Rock-bändi, eli näin meidän suomen kielellämme sanottuja Juntti-rockabilly bändi, Skynyrdin musa on helvetin hyvää, mutta se on siitä huolimatta tyypillinen HillBilly bändi. Ja tollaset kuuntelee pääosin skynyrdiä: http://smallmediumlarge.files.wordpress.com/2009/02/mullet11.jpg (itse en tosin ole tollainen) eli jutun pointti, bändi voi olla hyvä, vaikka jotkut amerikan takametsien juntit sitä kuunteleekin.


        Y-M-M-Ä-R-S-I-T-K-Ö?


      • sdfassd

        katos katos, tästäkin on melkeen vuosi (siis tästä suuren päälikön ja minun riidasta). joo en minä mikää hevari ole vaikka tuolloin olin olevinani. nykyään rokkia kuuntelen, meinaan siis bändejä kuten AC/DC, rolling stones, beatles, free, jimi hendrix yms. ja blueskin on ihan hyvää. eli tälläistä vanhempaa musiikkia. ja sitten mitä tohon japaniin tulee, ei kaikki j-rokki huonoa ole. tässä yksi esimerkki http://www.youtube.com/watch?v=zKAhs1SWH0E&feature=related
        tietysti löytyy muitakin tämmesiä vanhempia japanilaisia bändeja. joten ei kaikki j-rock huonoa ole. päivän jatkot teillekkin


      • worldpeace
        Suuri-Päällikkö kirjoitti:

        VITUT SULLA OLE MITÄÄN LIIVEJÄ, TAI RINTALIIVIT SULLA SAATTAA OLLA, EN YHTÄÄN IHMETTELIS SITÄ, VITUN MAITO!

        Iha rauhassa : "D Yks technical/hardcore metalband Fall in archaea käyttää kauluspaitoja ja värikkäit sellasia.

        Olisikohan ehkä korkee aika luopuu näist stereotyyppikuvista : )


    • Tyylitajua

      On se hienoa kun osaatte määritellä eri tyylit. Hevari, pissis mitä teidän outoja tyylisuuntia nyt löytyy. Ja tietysti on oltava just eikä melkeen vaatteet jos haluaa olla kyseisen tyylin edustaja!

      Minä pukeudun kuin mies. Olettekos kuulleet siitä tyylistä?

      • jenku0

        kauluspaidat on niin hot!! lisää vaan sellaisia :)
        löysät hupparit on kaameita >__< !!


      • sinuun joten
        jenku0 kirjoitti:

        kauluspaidat on niin hot!! lisää vaan sellaisia :)
        löysät hupparit on kaameita >__< !!

        perse ylös niinkuin olis jo!


    • hahahahha

      hahahahha

    • ruutupaitamuoti

      Tulivat viime kesänä ja ovat vielä tämänkin kesän hitti, täällä suomessa kun muoti laahaa aina muutaman vuoden perässä.

      Kauluspaita, chinokset tai muut vastaavat suorat housut mutta ei tiukkoina, vaan suorina. Eteen tulee sauma tai silitetty taitos! Tai vaihtoehtoisesti epämääräisen väriset farkut, harmaan siniset, ja nekään ei saa olla tiukkoja. Jalkaan jotkut hyvät kävelykengät tai lenkkarin tyyliset kävelykengät ja alapuoli on siinä.

      Alushousut EIVÄT saa enää näkyä housujen alta! Se muoti tuli ja meni jo.

      Päähän voi vetäistä hatun pienellä lierillä tai sitten lätsän, eli lippiksen tyylisen lippalakin, lippa suorana eteen, mutta lakki hieman vinoon päässä. Takiksi pikkutakki, joku erittäin tyylikäs yksivärinen tai heikoilla raidoilla tms. mutta ei puvun takkia, bleizereissä olkaa tarkkoja. Tuo muoti muistuttaa hieman 90 luvun lopun ja 80 luvun puolenvälin sekoitusta, mutta nyt pääosassa on tyylikkyys, ei hippimäinen boheemius, eli kaikki näkyvät hippiraidat ja muut takeista pois. Takki on ihonmyötäinen, melkein kuin 90 luvun puolella käytetty kauluspaita t-paidan päällä, mutta lihavilla pömppömahoilla EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA ihonmyötäistä takkia, heille on sopivia takkeja kyllä myynnissä ja pömppömahat, riippuen mahan koosta eivät pidä takkia kiinni. Tiukkuusvaatimus koskee myös urheilutakkeja! Muistakaa sitten että pikkutakeissa EI pidetä alanappia kiinni - ikinä!

      Jos koruista pitää, niin sitten yksi kaulakoru kaulaan joka sopii sävyltään joko alla olevaan paitaan tai sitten takkiin. Sävy meinaa siis sitä että se ei ole saman värinen kuin nuo edeltävät. Sen sijaan kaulakoru saa olla samanvärinen kuin housut tai kengät. Lakin täytyy sopia nimenomaan takin kanssa. Kaulahuivia voi käyttää, mutta EI kesällä. Se on lämpimän kevään kylmien päivien tai syksyn viileiden päivien tuote.


      Bling bling persehousumuoti ja lippa vinossa on mennyt jo valovuosia sitten ohi ja se on varma että se muoti ei tule enää koskaan takaisin. Jos joku hiphoppari väittää vielä vastaan, niin katsokaapa vain noita räppäreitä ja heidän vaatetustaan. Ei ole gangstoilla enää parittaja blingblingiä eikä ylisuuria persehousuja.

      • fruidemoj

        joo tää ruutupaitamuoti tyyppi ei tiiä wittuukaa muodist ei saatana :DDDD
        joo witu juntit pistäkää lenkkarit jalkaa ja ei saa eiieieieie saa olla tiukkoja vaatteita :DDD
        ei siis oikeesti jotku lenkkarit.. wittu pussihousut viel ni pahempi ei wittu..
        fruittarimuoti


      • Hiljaa lumppu!
        fruidemoj kirjoitti:

        joo tää ruutupaitamuoti tyyppi ei tiiä wittuukaa muodist ei saatana :DDDD
        joo witu juntit pistäkää lenkkarit jalkaa ja ei saa eiieieieie saa olla tiukkoja vaatteita :DDD
        ei siis oikeesti jotku lenkkarit.. wittu pussihousut viel ni pahempi ei wittu..
        fruittarimuoti

        Et taida tietää muodista mitään kun huutelet tuolla tavalla? Taidat olla niitä samoja teinipaskoja jotka tulee kaksi vuotta muodin perässä ja joka ei uskalla kokeilla ja seurata muotia, kun muut köyhät eivät ole vielä saaneet ostetuksi uusia vaatteita.

        Ei teidän wannabehomohyyppien muoti ole ainoaa oikeaa muotia. Sitäpaitsi nuo teidän pillufarkut ja muut homostelut MENI JO! Helvetin heikolla itsetunnolla varustettu pelkuriraukka.

        Seuraa saatanan sisäsiittoinen kynäkaulahintti mitä ulkomailla tapahtuu, jos raukka edes tiedät mistä etsiä uusinta muotia.


    • Muotiin

      On tulossa, tämä kesä on kuuminta aikaa

      • albiinoankka

        Kauluspaidat ovat ihania


      • j3rmu
        albiinoankka kirjoitti:

        Kauluspaidat ovat ihania

        OOTTE KAIKKI IHAN VITUN LAMEJA! KUN LUIN NÄITÄ JUTTUJA HUOMASIN ETTÄ KAIKKI ON IHAN VITUN ÄÄLIÖITÄ ! TE VAAN RIITELETTE JOSTAIN PASKASTA!


      • hdtydjjd
        j3rmu kirjoitti:

        OOTTE KAIKKI IHAN VITUN LAMEJA! KUN LUIN NÄITÄ JUTTUJA HUOMASIN ETTÄ KAIKKI ON IHAN VITUN ÄÄLIÖITÄ ! TE VAAN RIITELETTE JOSTAIN PASKASTA!

        ps.turha kirjotella tän viestin perään koska en käy kyllä vittu enää ikinä täällä................


      • Alappa tulla!
        hdtydjjd kirjoitti:

        ps.turha kirjotella tän viestin perään koska en käy kyllä vittu enää ikinä täällä................

        Sinä se saatana et lähde tämän kyrvän päältä mihinkään ennenkuin minä annan luvan.

        Nyt huora housut kinttuihin ja istut kyrpäni päälle niinkuin olisi jo. Nussin sun paskaista homovittupersettä niin rajusti persesilimään että kasvat kulliin kiinni ja luet joka perkeleen homoiluviestin täältä ja runkkaat mällit pitkin lauteita!


    • uyc

      Kauluspaitoja on tänään ollut jokaisella vastaantulevalla

      • Nosto

        Nosto


      • Hahhag
        Nosto kirjoitti:

        Nosto

        Naurettava väite.

        Kauluspaita on heteroin miehen vaate mitä löytyy.


      • cupcakekiller
        Hahhag kirjoitti:

        Naurettava väite.

        Kauluspaita on heteroin miehen vaate mitä löytyy.

        en oo huomannu et ne tuli muotiin en oo huomannu et ne on muotii enkä oo huomannu monellakaan niitä. yks kaveri ei melkee muuta käytäkkää ku flanellisia ruutukauluspaitoja mutta enpäs ole monellakaan muulla nähny kouvolas.


      • Lumppujen kuningas
        cupcakekiller kirjoitti:

        en oo huomannu et ne tuli muotiin en oo huomannu et ne on muotii enkä oo huomannu monellakaan niitä. yks kaveri ei melkee muuta käytäkkää ku flanellisia ruutukauluspaitoja mutta enpäs ole monellakaan muulla nähny kouvolas.

        Koska olet sokea ja muodista mitään tietämätön paskasäkki joka kuljet muiden köyhien paskasäkkien joukossa.

        Lopeta se vitun kiljun litkiminen!


      • Jake_up
        Hahhag kirjoitti:

        Naurettava väite.

        Kauluspaita on heteroin miehen vaate mitä löytyy.

        Tosimiehet käyttää kauluspaitaa.


      • spinabifida
        Jake_up kirjoitti:

        Tosimiehet käyttää kauluspaitaa.

        "On se hienoa kun osaatte määritellä eri tyylit. Hevari, pissis mitä teidän outoja tyylisuuntia nyt löytyy. Ja tietysti on oltava just eikä melkeen vaatteet jos haluaa olla kyseisen tyylin edustaja!

        Minä pukeudun kuin mies. Olettekos kuulleet siitä tyylistä? "

        Asennetta. Ja kuten kuuluukin, ensin aate, SITTEN vaate, jos silloinkaan.

        ja mitä helvettiä? toki voi olla hevari ja käyttää vaikka vaaleanpunaista hello kitty -paitaa. Mutta jos se täytyy näyttää niin radikaalisti muille mikä on, niin laittaa google kuvahakuun 'hevari' ja kopioi sitten siitä. Mutta muistakaa, voitte soveltaa myös itse.

        Itse pukeudun just niin kuin huvittaa. Ostan vaatteet sieltä mistä halvimmalla saa, eli yleensä alennusmyynneistä, oli kauppa sitten h&m, UFF tai prisma. Toki on tietynkaltaisia vaatteita josta erityisesti tykkään, mutta jos ei realistiseen hintaan saa niin ei sitten. Ja alennuskoreista yleensä löytyy juurikin niitä mistä tykkään. mustaan kuitnekin vältän pukeutumista, se on liian yksinkertainen. ja flanellipaitoja suosin erityisesti. Muuten ihan perus farkut on okei, mistään lökäpöksyistä en tykkää ja farkut on yksinkertaisimmat ja käytän niitä niin pitkään kunnes eivät mahdu enää, olivat kuinka kuluneita hyvänsä. Kuluneiden farkkujen väri normaalista on jotenkin ihana, tykkään. väreinä harmaa, valkoinen, beessi ja haaleat muut värit on sellasia mistä tykkään ja mihin yleensä pukeudun.
        Inhoan muotia, varsinkin hiusmuotia ja sen takia annankin ihan muiden kiusaksi hiusteni rasvoittua, koska se on niin kamalaa jos hiukset on väärin niin on erittäin huvittava kuunnella kommentteja hiuksista. tosin en välttämättä halua luokittua punaniskaksikaan.. eipä sillä tosin mitään ävliä.
        yleisesti snaon niin ettei minua voisi vähempää kiinnostaa miten pukeudun. ainut mitä välttelen on musta, muuten ihan sama, kaikki mistä pidän ja on halpaa, ostan. En yritä tulla luokitelluksi mihinkään tyyliin, kunhan välillä provosoin vähän muita niin hyvä tulee. : D ja tyttönä siis kirjoittelen, en tiedä mistä tännekkin eksyin.


      • .......
        spinabifida kirjoitti:

        "On se hienoa kun osaatte määritellä eri tyylit. Hevari, pissis mitä teidän outoja tyylisuuntia nyt löytyy. Ja tietysti on oltava just eikä melkeen vaatteet jos haluaa olla kyseisen tyylin edustaja!

        Minä pukeudun kuin mies. Olettekos kuulleet siitä tyylistä? "

        Asennetta. Ja kuten kuuluukin, ensin aate, SITTEN vaate, jos silloinkaan.

        ja mitä helvettiä? toki voi olla hevari ja käyttää vaikka vaaleanpunaista hello kitty -paitaa. Mutta jos se täytyy näyttää niin radikaalisti muille mikä on, niin laittaa google kuvahakuun 'hevari' ja kopioi sitten siitä. Mutta muistakaa, voitte soveltaa myös itse.

        Itse pukeudun just niin kuin huvittaa. Ostan vaatteet sieltä mistä halvimmalla saa, eli yleensä alennusmyynneistä, oli kauppa sitten h&m, UFF tai prisma. Toki on tietynkaltaisia vaatteita josta erityisesti tykkään, mutta jos ei realistiseen hintaan saa niin ei sitten. Ja alennuskoreista yleensä löytyy juurikin niitä mistä tykkään. mustaan kuitnekin vältän pukeutumista, se on liian yksinkertainen. ja flanellipaitoja suosin erityisesti. Muuten ihan perus farkut on okei, mistään lökäpöksyistä en tykkää ja farkut on yksinkertaisimmat ja käytän niitä niin pitkään kunnes eivät mahdu enää, olivat kuinka kuluneita hyvänsä. Kuluneiden farkkujen väri normaalista on jotenkin ihana, tykkään. väreinä harmaa, valkoinen, beessi ja haaleat muut värit on sellasia mistä tykkään ja mihin yleensä pukeudun.
        Inhoan muotia, varsinkin hiusmuotia ja sen takia annankin ihan muiden kiusaksi hiusteni rasvoittua, koska se on niin kamalaa jos hiukset on väärin niin on erittäin huvittava kuunnella kommentteja hiuksista. tosin en välttämättä halua luokittua punaniskaksikaan.. eipä sillä tosin mitään ävliä.
        yleisesti snaon niin ettei minua voisi vähempää kiinnostaa miten pukeudun. ainut mitä välttelen on musta, muuten ihan sama, kaikki mistä pidän ja on halpaa, ostan. En yritä tulla luokitelluksi mihinkään tyyliin, kunhan välillä provosoin vähän muita niin hyvä tulee. : D ja tyttönä siis kirjoittelen, en tiedä mistä tännekkin eksyin.

        Rasvaset hiukset, kuluneet farkut ja flanellipaidat.

        Taitaa vastaavalla rekkalespolla poijjat pöristä ympärillä.


      • spinabifida
        ....... kirjoitti:

        Rasvaset hiukset, kuluneet farkut ja flanellipaidat.

        Taitaa vastaavalla rekkalespolla poijjat pöristä ympärillä.

        ^ shut up. :----D no can do. eikä se edes haittaa sinänsä, ihan sama, eipähän ainakaan kukaan huoraksi luule. Vaikka ihan hetero olen. En näytä ehkä niin tyhmältä juntilta kuin voit kuvitella mutta ihan miten vain, tosta saa nyt muodostettua monenkinlaisia mielikuvia.


    • Jyräkyrpä

      AI hevarit seuraa muotia?

      Voi lapsikullat, nyt meni niin eeppiseksi failiksi että setääkin naurattaa.

      ja onhan noita ruutuflanelli paitoja bändit käyttäny, mut ei siit pääse mihkää et ne näyttää iha vitun urpolta. Mut ei ne kyl oikeestaa oo ees kauluspaitojakaa.

      Ja voiha joku hevimies käyttää kauluspaitaa, ja sormikkaita esiintyessään. Ja vaikka viellä pitsihame siihen päälle? Hyvä respa.


      Halusin ressiä tän ketjun koska tää on niin kunkku.

    • Neilsetä

      No niin. Nyt parin vuoden jälkeen näyttää epoäilyttävästi siltä että kaulus paidat ovat muodissa. Bog one for that!

    • haistakaa vittu

      hevi on perseestä!

    • ruutupaita::

      juup on ne varmaan tulos muotiin monilla on niitä ja mullakin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voisitko tulla vaikka koeajalle tänne erämaajärvelle

      Olen yleensä aika harmiton.
      Ikävä
      82
      7056
    2. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      81
      4143
    3. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      88
      3066
    4. HSL ei päästä Alepan ruokakauppaan ilman lippua

      Ei tuo voi olla mitenkään lainmukaista, ettei kauppaan pääse ilman voimassa olevan lipun näyttämistä? https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      134
      2539
    5. No nyt sain kautta rantain kuulla, että

      Mehta Mannin osallistuminenkauden2025 ralleihin alkaa olla varmaa. Eikä ihan millä tahansa pelillä: Jari Huttusen vanh
      Tuusniemi
      9
      2318
    6. Sudet ja jätemaksut

      puhututtaa näköjään tällä hetkellä eniten ihmisiä.
      Sysmä
      22
      2155
    7. Onko ärrä jo haavissa vai?

      Pitääkö tehdä klassiset eli ingnoorata kokonaan jolloin miehet aina ja ikuisesti tajuavat jotain?
      Ikävä
      32
      1818
    8. Maisalla on nyt asiat hyvin

      Vihdoinkin kunnollinen parisuhde ja muutoinkin menee kivasti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1760
    9. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      19
      1714
    10. Paljonko sitä D3-vitamiinia pitää päivässä saada?

      Jossain lukee 10 mikrogrammaa, jossain 50. Tuossakin on jo 5x ero. Liikaa jos altistuu, niin ilmeisesti hajoaa munuaiset
      Maailman menoa
      86
      1508
    Aihe