Mistä tietää onko lisä varusteena tämä ominaisuus:
Ovien etäavaimesta saa lasit avatuksi ennen autoon menoa (texti 10.05TM-lehdestä)
Itselä on opel zafira vm 06. 1.8
Ja toinen Mistä tietää onko tässä JO opelin oma varashälytin. ja jos on miten kytketään pääle.
Ja selainen että saa oven lukot auki pelkästään kahvasta "nykäisten" (jos on avain lähettyvillä)
T. tyhjä pää
=) Hyvää kesäää 09
Zafiran "ETÄAVAIN" ? vm 06
2
600
Vastaukset
- mies_38
pidät ovenavausnappia kauko-ohjaimesta muutaman sekunnin pohjassa, niin ikkunat aukeavat.
Hyvä toiminto kesähelteillä. - zakke80
Jos autossa on Open&Start ominaisuus niin silloin riittää kun vastaanotin on lähellä ja nykäisee ovesta. Siitä tietää onko ominaisuutta jos autossa on virtalukon tilalla eli keskikonsolin kuskinpuoleisessa reunassa Start nappi.
Varashälytin ainakin kytkeytyy päälle jos on niin painat ovet lukkoon ja sekunnin päästä uudelleen painat ovien sulkunappia. muistaakseni ovenlukitusnapissa, keskikonsolissa pitäisi alkaa vilkkumaan kun kytkeytyy päälle.
P.S. käyttöohjekirja on kätevä. 06 Zafiran kanssa ostanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241600
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838