oletko koskaan maalannut huopakattoa siihen tarkoitetulla maalilla.
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/maalausneuvonta/ulkomaalaus/katot/vanhat_pinnat?C=1037&product_id=510
kuinka vanhan katon voi maalata ennenkuin kannttaa uusia.
onko kellään kokemuksia.
onko maalaus kuinka pitkäikäinen jos tekee kunnolla vai kannattaako esim tommonnen 20 v vanha huopa repiä irti ja laittaa vaan uutta huopaa.
huopakaton maalaus
2
5064
Vastaukset
- kerta riitti
homma on mielestäni tekohengitystä ja maalin menekki neliölle on sitä luokkaa että tulee hintoihin , ohuesta kerroksesta ei juurikaan hyötyä. laittaisin uuden huovan. yhden katon maalasin ja se piisas
- Kannatti
Jos maalattava tai pinnoitettava huopakatto on muutoin ehjä eikä siellä ole rakenteellisia vaurioita niin silloin on hyvä ratkasu tuo maalaus tai pinnoitukset. Yhden kesämöki rimahuopakaton maalasin ja hyvä tuli. Nyt jo ollut muutamia vuosia ollut ja kaikki on ok. Puhdistuspesu pehmeällä harjalla ja huuhtelu vedellä tehtiin ensin (eo painepesu) ja odotettiin kuivumista ja siten suotitetiin maalaus ;)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798