B -luokan ero A:han nähden ?

dfghds

Mitä käytännössä tarkoittaa että on B:n paperit ?
Siis käsketäänkö nämä B:n miehet tai naiset suoraan rättivarastoon tai perunateatteriin ?
Mitä B alokkaat voivat tehdä ja mitä ei.

Onko kellään siis ihan oikeita faktatietoa asiasta.

Entä kun on kutsuntapapereissa että kuljetus palveluspaikkaan on järjestetty linja-autoasemalta ja rautatieasemalta ja kellonaika mihin mennessä viimeistään on oltava paikalla kohteessa.
niin päivystääkö nuo asemilla kellon ympäri, kun jokainenhan tippuu eri aikaan.
Kun missää ei ole sanottu että mihin aikaan ja missä tarkalleen tuo jatkokuljetus odottaa.

8

4173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • II/08 362 OHI ON!!!

Itselläni B:n paperit eivät muuten vaikuttaneet palvelukseen paitsi, että alikersanteille ja muille johtajille pystyi huutelemaan "EI PYSTY, OON B-MIES", jos ei päivän palvelus maistunut.

Itse olin B-miehenä vuoden kuski.

Linja-autoasemalta ja rautatieasemalta kulkee palveluspaikkaasi non stoppina linja-auto joka liikkuu, kun on riittävästi kyytiläisiä. Jossain siinä asemien välittömässä läheisyydessä ne päivystää... Et voi olla löytämättä niitä kyytejä.

• I/08 royal E

kysyn vaan miten sä menit sinne hallipalvelukseen muuna päivinä kun et edellisenä päivänä päässyt

• II/08 362 OHI ON!!!
        I/08 royal E kirjoitti:

kysyn vaan miten sä menit sinne hallipalvelukseen muuna päivinä kun et edellisenä päivänä päässyt

selvennätkö kysymystäsi? en ymmärtänyt mitä hait takaa???? hallipalvelukseen? autohalleille?

• B-1 paperit
        II/08 362 OHI ON!!! kirjoitti:

selvennätkö kysymystäsi? en ymmärtänyt mitä hait takaa???? hallipalvelukseen? autohalleille?

ja pääsin siviiliin kessuna. Nyt ole ylikersantti.

• Onnittelut
        B-1 paperit kirjoitti:

ja pääsin siviiliin kessuna. Nyt ole ylikersantti.

Onnittelen Herra Ylikersantti!

• Ellei

.... kuntoisuus luokkaa ole sitten palveluksen aikana muutettu. Niitä tietysti on. Naisilla on kovempi motiivi ja naisaines ilmeisesti paremmin "siivilöity." Ei kai siinä mitään järkeä ole, että

"- hei, tulin kuorimaan perunoita teille ilmaiseksi vuodeksi, pääsenkö palvelukseen?" No ei se mitään, se on ennemminkin sitten niin kuin Lotta meininkiä - perinteisempää.

- Itse olen sitä mieltä, että Naiset Armeijassa on Perverssiä. Ei ole ollut vielä minun aikana, mutta olisin tästäkin saanut varmaankin vapautuksen. Olen nostoväen aliupseeri sairauteni tai sairauksieni takia. En sitten tiedä kummat käsketään aseisiin ennen sivarit ja totaalikieltäytyjät vai minut? heh:)

• vanhaukko

Mulla oli a luokan paperit kun menin armeijaan, mutta laittovat b luokkaan änkytyksen vuoksi.Ammuin rynnäkkökiväärillä kaikki valiot ja sinkoammunnassa
      ainoana keskelle.Haluaisin tietää että pääsenkö puolustamaan maata jos sota tulee vai heitetäänkö sit tämmöne vammanen hautaan!

• Haluan armeijaan

Minäkin änkytän.olen 14 v poika.ehkä minutkin siirretään b-luokkaan koska olen lihava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2266
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2153
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      968
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      754
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      679
    Aihe