On tullut aika kiittää ja luopua.-----seurustelu kanssanne on auttanut minua yli vaikeimman ajan,mitä olen elämäni aikana kokenut.
Tämä on antanut paitsi iloa,myös kiintymystä teihin ihmisinä.
Erikoisesti mainitsen Ruuneperin,jolle jää osa sydämestäni.
Samoin Atolfia on, ja pysyy sellaisena ihmisenä,jonka tuttavuus on lämmittänyt sydäntäni.
Sus on ollut hauska haaste,tajuta tätä monivivahteista ja lahjakasta,aitoa ihmistä.Moni,moni muukin on ollut rikastuttamassa elämääni,Hintrikat,Monicatkin ärhäkkyydessään,SkillaN,kukaan ei jätä minua kylmäksi.
Maalaismiehen tiedän vanhenevan arvokkaasti,kaikki puhuu sen puolesta,kiitos,että sain kokea teidät kaikki.
Lämpimin terveisin pilvi*
Kiittäen ystävät kaikesta....
65
651
Vastaukset
- täänytaas
äläny tuohan on jo melkein HYvÄstI! nukutaan yönyli japalataan huomenna eiköniin.
- *Kukkahame*
Minun ei varmaan pitäisi kirjoittaa, mutta kuitenkin teen sen.
Miksi ei voi ilman mitään pitää paussia ja palata kun siltä tuntuu, en alkuunkaan ymmärrä mikä tällaisella on merkitys?
Täällä näitä ihmeellisiä poistumia kuin esiripun sulkeutuminen.
Antaa olla, palaat kun siltä tuntuu, eikä siinä sen kummempaa. *Kukkahame* kirjoitti:
Minun ei varmaan pitäisi kirjoittaa, mutta kuitenkin teen sen.
Miksi ei voi ilman mitään pitää paussia ja palata kun siltä tuntuu, en alkuunkaan ymmärrä mikä tällaisella on merkitys?
Täällä näitä ihmeellisiä poistumia kuin esiripun sulkeutuminen.
Antaa olla, palaat kun siltä tuntuu, eikä siinä sen kummempaa.Poistumat ihmetyttävät Sinua. Etkö ymmärrä syy- ja seuraussuhteita?
- Ruunelle
jäi pala syväntä, kai se on samanlainen tapakin, kyllä niitä anomisia jäämiseen on tulossa, älähä hättäile, nuin hyvän listankin teit.
- kuniisk
kauniisti kirjoitit, mutta olet kuitenkin liian hieno ihminen meidän joukkoon, me jotka olemme mitäliekin porukkaa.
Kuitenkin olet tervetullutjoukkoomme sydämellisesti, taasen kun tunnet olevasi jotenkin seuraa vailla.
Mehän täällä olemme alituisesti vailla seuraa joten meille käy hyvin.- Jutut jatkuu
en usko pätkääkään lähtöäsi, joka tänne tulee, tänne myös jää.
- .....
Jutut jatkuu kirjoitti:
en usko pätkääkään lähtöäsi, joka tänne tulee, tänne myös jää.
kunkaikki on valmiina kuvina.
Usein vielä raakoina ja julmina tai kauhistuttavina.
Ihminen passivoituu ja pelot kasvavat, yöuni lyhenee.
Täällä tuee ainakin itse ajateltua ja verbalisoitua mietteensä, kirjoitettua näkyviin.
Paha vain, kun ilkeys on päässyt valloilleen aina välillä täällä.
Nyt on ollut rauhallisempaa ja mukavampaa ihan viime aikoina.
Jatkahan sinakin, Pilvi, en ollut listallasi, mutta mitä se haittaa! - sanoistasi....
Lämmitti mieltäni palautteesi.Koskaan ei tiedä miltä tuntuu taas jonkin ajan kuluttua,mutta tällä hetkellä on kuunneltava omaa sisintään.
Mitä lie porukkaa sanoit,--------sanoissasi kuultaa kuitenkin sydän,joka on kaikkein tärkeintä ihmiselämässä. Nyt täytyy seurustella ihmisten kanssa,jotka ovat kylässä täällä,ja jotka ihmettelevät,kuinka olen erakoitunut tämän netin myötä. - ihan muutahan
sanoistasi.... kirjoitti:
Lämmitti mieltäni palautteesi.Koskaan ei tiedä miltä tuntuu taas jonkin ajan kuluttua,mutta tällä hetkellä on kuunneltava omaa sisintään.
Mitä lie porukkaa sanoit,--------sanoissasi kuultaa kuitenkin sydän,joka on kaikkein tärkeintä ihmiselämässä. Nyt täytyy seurustella ihmisten kanssa,jotka ovat kylässä täällä,ja jotka ihmettelevät,kuinka olen erakoitunut tämän netin myötä.olet kertonut, miten paljon sinulla on ihmisiä joita tapaat ja juhlia järjestät. Ota tuosta nyt selvä. Nytkin on sinulla vieraita ja netissä vähän väliä hyppäät.
- pilvi*
ihan muutahan kirjoitti:
olet kertonut, miten paljon sinulla on ihmisiä joita tapaat ja juhlia järjestät. Ota tuosta nyt selvä. Nytkin on sinulla vieraita ja netissä vähän väliä hyppäät.
Tähdennän vielä. Kun mieheni sairasti,hän ei jaksanut lähteä minnekkään,jolloin lapset perheineen tulivat meille!Kun niitä oli kuusi yhteensä,niin ymmärrät,että riitti touhua.
Nyt on eri tilanne,olen yksin,mutta on naapureita,jotka eivät tahdo luopua kanssakäymisestä,enkä minäkään.He ovat jo rakkaita ihmisiä,mutta viihdyn yksinkin.
Ei minulla ole enää niin vilkasta kanssakäymistä leskenä.Tähän yritän sopeutua. - Tähdykkä
pilvi* kirjoitti:
Tähdennän vielä. Kun mieheni sairasti,hän ei jaksanut lähteä minnekkään,jolloin lapset perheineen tulivat meille!Kun niitä oli kuusi yhteensä,niin ymmärrät,että riitti touhua.
Nyt on eri tilanne,olen yksin,mutta on naapureita,jotka eivät tahdo luopua kanssakäymisestä,enkä minäkään.He ovat jo rakkaita ihmisiä,mutta viihdyn yksinkin.
Ei minulla ole enää niin vilkasta kanssakäymistä leskenä.Tähän yritän sopeutua.Olen käynyt läpi saman kuin sinäkin ja ymmärrän ehkä tunteesi, kaikki on muuttunut tuntuu ettei ole mitään johon tarttua joka olisi pysyvää, yksi on Raamatussa on luvattu kenellekään ei anneta suurempaa taakkaa kuin jaksaa kantaa , luota siihen vaikka se tuntuu laihalta lohdutukselta, kun minulle sanottiin aika parantaa en uskonut sellaista aikaa tulevan,mutta se on totta, joka päivä ajattelen miestäni mutta se ei tee enää niin kipeää, pystyn ajattelemaan jo eteenpäin, näin sinullekin toivon, jokaisen suru on erilainen mutta on paljon myös samaa, kun sinullakin on lapset heidän avullaan pääset eteenpäin ja yksin oloonkin tottuu vaikka se vie paljon aikaa ja energiaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja sitä etten mitenkään loukannut sinua. Elämä jatkuu ja vähitellen helpottaa, siunausta toivoen, Tähdykkä.
- pilvi*
Tähdykkä kirjoitti:
Olen käynyt läpi saman kuin sinäkin ja ymmärrän ehkä tunteesi, kaikki on muuttunut tuntuu ettei ole mitään johon tarttua joka olisi pysyvää, yksi on Raamatussa on luvattu kenellekään ei anneta suurempaa taakkaa kuin jaksaa kantaa , luota siihen vaikka se tuntuu laihalta lohdutukselta, kun minulle sanottiin aika parantaa en uskonut sellaista aikaa tulevan,mutta se on totta, joka päivä ajattelen miestäni mutta se ei tee enää niin kipeää, pystyn ajattelemaan jo eteenpäin, näin sinullekin toivon, jokaisen suru on erilainen mutta on paljon myös samaa, kun sinullakin on lapset heidän avullaan pääset eteenpäin ja yksin oloonkin tottuu vaikka se vie paljon aikaa ja energiaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja sitä etten mitenkään loukannut sinua. Elämä jatkuu ja vähitellen helpottaa, siunausta toivoen, Tähdykkä.
Vieraani ovat lähteneet ja palasin koneelle.Kirjoitit niin kauniisti,etten voi olla vastaamatta Sinulle.Ethän millään lailla ole minua voinut loukata.
Sellainen on ihan pois suljettu.Päinvastoin koen Sinun antaneen aikaasi minulle.Olen siitä onnellinen.Olet ilmeisesti kokenut myös tuon menetyksen,ja tiedät mitä se merkitsee.Kiitos siunauksestasi,samoin toivon Sinulle,olit kiva kun kirjoitit. t. pilvi*
Jos sinulla Pilvi' olisi rekisteröity nikki, niin mieluusti olisin kirjoittanut galleriaasi.
Vaikka olen varattu mies, vaimo ei olisi katsonut kirjoitteluamme pahana asiana.- pilvi*
kypsän miehisyyden,ja olen ollut siitä kiitollinen,menettäessäni puolisoni.Se,että myös vaimosi ei pahoittelisi yhteydenpitoa,osoittaa myös hänenkin kypsyyttään ihmisenä.
Ihmisiähän me kaikki ollaan,ja joskus tarvtaan toinen toisiamme.
Kiitos,että kirjoitit,lämpimät ajatukseni on siellä teidän molempien luona.
Hei pilvi*
- Atolfia
Älä nyt minnekään karkaa. Pysyttele vain linjoilla, onhan tämä ihan siedettävää seurustelua. Piti sanoa, että sinäkin brutukseni. Riittäähän tuo, että Ruuneperi aikoi jättää tämän "hukkuvan laivan". Onneksi Ruuneperi jatkoi vanhaan hyvään tyyliinsä.
Olkoon menneeksi, jos olet tuosta Jepuliksesta tarpeeksesi saanut, niin pidä pieni paussi ja tule sitten takaisin. Minä en ole tuon Jepuliksen kanssa juuri harrastanut vuoropuhelua ja muutenkin jää vähäiseksi, kun käväisen vain näin yön lähestyessä teitä tervehtimässä.
Hyvää Yötä tällä erää pilvi.
P.S.
Kiitos siitä, että ystäväksesi mainitsit. Palstalaiset haluavat edelleenkin olla ystävinäsi ja tukijoinasi. Tule taas poutapilveksemme, jollaisena Sinut ko'in.
Hyviä kesäpäiviä, önskar Ruuneperi- onko tämä
palstahengen parantamista? Luettelet ensin joukon itselles mieleisiä tai muuten avainasemassa olevia kirjoittajia jotta nämä ilmaantuisivat rukoilemaan takaisin. Tarkoitus ei ole ollutkaan poistua vaan hakea huomiota. Ja näkeehän että jotkut ovat tällaisella paremmuslistalla näkymisestä hyvin mielissään.
- *Kukkahame*
Ei saa tarpeeksi huomiota, voi tulla yksinäisyyden tunne.
Jos täällä alkaa noita listoja harrastamaan, on selvä erinomaisuuden haku, kuka tykkää mistäkin.
En voi sanoa että on paljon ihmisiä ympärilläni, mutta tämä kirjoittelu on kyllä vain ajan täytettä.
- Maalaismies*
Palstakirjoittelu merkitsee minulle henkisellä puolella samaa kuin lenkkeily tai käsipainojen nostelu fyysisellä puolella. Enhän kilpaile muiden kuin itseni kanssa pysyäkseni optimaalisessa (hieno sana) kunnossa.
Tiedän tasatarkkaan kirjoitelmieni merkityksen. Jos ja kun joku osallistuu, tunnen samanlaista toveruutta kuin lenkillä sattumoisin tapaamani kasvotutun kanssa. Ei siinä välttämättä syvällisiä puhuta - mitä nyt voinnista ja ilmoista.
Toisin sanoen, palstakirjoittelu on hyödyllistä kun sen oikein oivaltaa eikä kuvittele sellaista mitä siinä ei ole. Välillä kirjoittaa enemmän, sitten vähemmän ja kun ei maistu, pitää tauon.- Atolfia
Onhan tämä jonkinlaista aivolenkkeilyä, vaikka ei nyt hirveän älykkäitä kirjoittelisikaan.
Kirjeitä tulee kirjoiteltua nykyään niin vähän, että harjoittelu sanankäytöstä jäisi ilman tätä melko vähäiseksi.
Voihan tämä olla jonkinlaista dementianestolääkitystä (ohoh,
olipa sana, lieneekö yhdyssana).
Säilyyhän näin suomen kielen sanat ja kielioppikin mielessä.
Joten, harjoitellaan vain lupsakasti ilman sarvia ja hampaita silloin, kun tuntuu olevan tarvetta ja hetki aikaa.
- jollekin
toisellekin sanonut, että pyrstö tarttui, nokka tarttui -
lähden, en lähde...
En ymmärrä miksi moinen.
Siksikö, että on kiva lukea, kun rukoillaan jäämään?- pilvi*
Pakottavin syy on kuitenkin irroittautuminen,vaan enhän voi kieltää,etteikö se liikuttaisi,että on hyväksytty ja pidettykin.
- kannattaisi
pilvi* kirjoitti:
Pakottavin syy on kuitenkin irroittautuminen,vaan enhän voi kieltää,etteikö se liikuttaisi,että on hyväksytty ja pidettykin.
tehdä numeroa lähdöstä, kun kuitenkin palaa parin päivän päästä. Siinä on kiitoksen kerjäämisen maku.
- pilvi*
kannattaisi kirjoitti:
tehdä numeroa lähdöstä, kun kuitenkin palaa parin päivän päästä. Siinä on kiitoksen kerjäämisen maku.
Minua vain tympäisi tuo Ruuneperin mollaaminen,en halua edes ymmärtää moista,kun en tiedä miesten maailmasta,ja tunnekaan näitä kilpailevia "uroksia",sain sen mitä tarvitsin.-----Tyydytkö siihen?
- onkaan
pilvi* kirjoitti:
poissa enemmänkin kuin pari päivää sitä sen enempiä mainostamatta!
Irrottelee tai ei! - meitä mölleröitä
onkaan kirjoitti:
poissa enemmänkin kuin pari päivää sitä sen enempiä mainostamatta!
Irrottelee tai ei!ei kukaan koskaan kaipaa vaikka häviäisimme tykkänään, pilviä moni perään haikaili, miehet nimenomaan!
- pilvi*
meitä mölleröitä kirjoitti:
ei kukaan koskaan kaipaa vaikka häviäisimme tykkänään, pilviä moni perään haikaili, miehet nimenomaan!
teitä kaikkia,tulee vedet silmiin,älä enään itketä,olen kai ihan hassu.....
- sitten...
pilvi* kirjoitti:
teitä kaikkia,tulee vedet silmiin,älä enään itketä,olen kai ihan hassu.....
sekä lähtö- että tuloilmoitus. Kiitos, riittää. Keskity nyt jo johonkin muuhun.
Alat vaikuttaa...olkoon sanomatta. - pilvi*
sitten... kirjoitti:
sekä lähtö- että tuloilmoitus. Kiitos, riittää. Keskity nyt jo johonkin muuhun.
Alat vaikuttaa...olkoon sanomatta.Mukavaa kesäiltaa toivottaen...
- kyselen muuten
meitä mölleröitä kirjoitti:
ei kukaan koskaan kaipaa vaikka häviäisimme tykkänään, pilviä moni perään haikaili, miehet nimenomaan!
kaipasi, kerrotko.
- tämä.
kyselen muuten kirjoitti:
kaipasi, kerrotko.
Ruune ja se kapteeni.
- pilvi*
tämä. kirjoitti:
Ruune ja se kapteeni.
En minä tee eroa miesten ja naisten välillä,kun on kysymys ystävyydestä ja ihmisyydestä,ja se on ihan rehellisesti koettua.
Tietenkin naisena tarvitsen myös miehistä tukea,ja olen sitä saanut.Ja siitähän en voi olla kun kiitollinen,kokemukseni miehistä ovat olleet hyvät,ja täällä olleet ovat vain sitä lisänneet. - täällä pidetään
pilvi* kirjoitti:
En minä tee eroa miesten ja naisten välillä,kun on kysymys ystävyydestä ja ihmisyydestä,ja se on ihan rehellisesti koettua.
Tietenkin naisena tarvitsen myös miehistä tukea,ja olen sitä saanut.Ja siitähän en voi olla kun kiitollinen,kokemukseni miehistä ovat olleet hyvät,ja täällä olleet ovat vain sitä lisänneet.kirjaa kuka nuolee, no ilmankos...
- kunnon loma
Tavataan syksyllä !
- pilvi*
Ja lomaa pidän juuri silloin,kun minusta tuntuu....Eikö muuten ihminen saisi valita mieltymyksiään?Pitäisikö muuttua niin huomaavaiseksi,ettei muka loukkaisi ketään?
Minähän pidän kaikista ihmisistä,jotka minua lähestyy. - Atolfia
pilvi* kirjoitti:
Ja lomaa pidän juuri silloin,kun minusta tuntuu....Eikö muuten ihminen saisi valita mieltymyksiään?Pitäisikö muuttua niin huomaavaiseksi,ettei muka loukkaisi ketään?
Minähän pidän kaikista ihmisistä,jotka minua lähestyy.pahoita mieltäsi noista vastahankasista kirjoituksista. Siellä joukossa on aina joku, jonka on ihan pakko kiukutella. Osanneekohan viestittääkään miellyttävämpiä asioita.
Ihan mukava, kun jaksat kestailla heidän kanssaan. Minä en viitsisi kovin kauan.
Tervetulleeksi takaisin toivotin jo sinut tuolla paluuketjussa.
Yötä kohti taas kuljetaan, joten Hyvää Yötä!
Sanoinpahan vielä uudestaan. - pilvi*
Atolfia kirjoitti:
pahoita mieltäsi noista vastahankasista kirjoituksista. Siellä joukossa on aina joku, jonka on ihan pakko kiukutella. Osanneekohan viestittääkään miellyttävämpiä asioita.
Ihan mukava, kun jaksat kestailla heidän kanssaan. Minä en viitsisi kovin kauan.
Tervetulleeksi takaisin toivotin jo sinut tuolla paluuketjussa.
Yötä kohti taas kuljetaan, joten Hyvää Yötä!
Sanoinpahan vielä uudestaan.pahoita mieltäni mistään epäolennaisesta,iloitsen vaan siitä,että voin taas hyvillä mielin olla mukana. Hyvää ja rauhallista yötä toivottaen: piven hattarainen.
- pai,
ny
- Uni Nen
Kut nat ja sov kot
- pilvi*
Uni Nen kirjoitti:
Kut nat ja sov kot
by ny, ja nati nati, Levon hetki jo lyö
jo joutuvi yö
pien armaani mun
nuku lauleluhun.
Senpä turvin sä saat
nähdä untesi maat.
Aamulla kuullaan taas:) Nukutaan kuin sadun onnelliset lapset. - pilvi*
pilvi* kirjoitti:
by ny, ja nati nati, Levon hetki jo lyö
jo joutuvi yö
pien armaani mun
nuku lauleluhun.
Senpä turvin sä saat
nähdä untesi maat.
Aamulla kuullaan taas:) Nukutaan kuin sadun onnelliset lapset.painu sinne omaan kaunaasi,taikka hevon perseeseen!Sinne kaltaisesi kateelliset joutaa. Morjens.
- olen*
pilvi* kirjoitti:
painu sinne omaan kaunaasi,taikka hevon perseeseen!Sinne kaltaisesi kateelliset joutaa. Morjens.
kirjoittanut väärään ketjuun jollekkin törkimykselle:) Pahoittelen karkeaa kielenkäyttöäni.
- näytit
pilvi* kirjoitti:
painu sinne omaan kaunaasi,taikka hevon perseeseen!Sinne kaltaisesi kateelliset joutaa. Morjens.
osaavasi sinäkin, huvittavaa vain, että itsellesi vastasit!
olen* kirjoitti:
kirjoittanut väärään ketjuun jollekkin törkimykselle:) Pahoittelen karkeaa kielenkäyttöäni.
tämän kaiken ylitsepursuvan kirjoittelun päätteelsi . Ystäviä ollaan ,mutta kun ei nukuta niin noinsiinä voi käydä , Että se siitä ,onneksi ense ollut minä ,luulisin jollekka pilvi ,laittoi ne mukavat toivotukset. Vai oliko se päivi ,tiedä noista sitten .kun ei ole rekattua.
Ja kun toivottelee hyvää yötä sillä toisella kotimaisella Yö sanassa on kaksi tt Siin natt.- kieltenopettaja
ullamirjami kirjoitti:
tämän kaiken ylitsepursuvan kirjoittelun päätteelsi . Ystäviä ollaan ,mutta kun ei nukuta niin noinsiinä voi käydä , Että se siitä ,onneksi ense ollut minä ,luulisin jollekka pilvi ,laittoi ne mukavat toivotukset. Vai oliko se päivi ,tiedä noista sitten .kun ei ole rekattua.
Ja kun toivottelee hyvää yötä sillä toisella kotimaisella Yö sanassa on kaksi tt Siin natt.siinä muita neuvoo! Katsopa omaa tekstiäsi ja puutu sitten vasta muiden kirjoitteluun, kun olet korjannut omat virheesi.
Sokea siinä rampaa taluttaa, heh-heh. kieltenopettaja kirjoitti:
siinä muita neuvoo! Katsopa omaa tekstiäsi ja puutu sitten vasta muiden kirjoitteluun, kun olet korjannut omat virheesi.
Sokea siinä rampaa taluttaa, heh-heh.kiitos siitäkin vähästä.
En sanonutkaan että olisin mikään kelinero .Pois se minusta.
Mutta huvittaa nämä iänikuiset toistemme mollaamiset.
En kertakaikkiaan ole mukana näissä hippaloissa .- ÄläRevi
näytit kirjoitti:
osaavasi sinäkin, huvittavaa vain, että itsellesi vastasit!
Voihan sitä kirjoitta aivan virheillä onhan noissa opettajienkin teksteissä vaikka mitä, jos jossain yössä on 2 teetä mitä sitten, suomalaisen sanomana se on kut nat, minkäs teet?
No tämä on vain sivusta sanoja ei tarvi alkaa analysoimaan, tiedän itsekin että en ole täydellinen. - pilvi*
ÄläRevi kirjoitti:
Voihan sitä kirjoitta aivan virheillä onhan noissa opettajienkin teksteissä vaikka mitä, jos jossain yössä on 2 teetä mitä sitten, suomalaisen sanomana se on kut nat, minkäs teet?
No tämä on vain sivusta sanoja ei tarvi alkaa analysoimaan, tiedän itsekin että en ole täydellinen.äkkiä kun luin niin,jotta kaksi hörppii teetä yöllä.Kut pai taas :D
pilvi* kirjoitti:
äkkiä kun luin niin,jotta kaksi hörppii teetä yöllä.Kut pai taas :D
- Vastahan olit
*** kirjoitti:
No lomaile rauhassa
- pilvi*
Vastahan olit kirjoitti:
No lomaile rauhassa
Mikä ihana ilta! Hyvää jatkoa palstalle,!
- taas vaan
pilvi* kirjoitti:
Mikä ihana ilta! Hyvää jatkoa palstalle,!
poikkeen pa-kal, koht mie tuun taas takas.
- mie otan
taas vaan kirjoitti:
poikkeen pa-kal, koht mie tuun taas takas.
iltalääkkeet ja tuun sitte, mutta kovalla tuntuu oleva, ku ei vaa pukamat repppeis.
- pilvi*
mie otan kirjoitti:
iltalääkkeet ja tuun sitte, mutta kovalla tuntuu oleva, ku ei vaa pukamat repppeis.
painu sinne omaan kaunaasi,taikka hevon perseeseen!Sinne kaltaisesi kateelliset joutaa. Morjens
- pilvi*
pilvi* kirjoitti:
painu sinne omaan kaunaasi,taikka hevon perseeseen!Sinne kaltaisesi kateelliset joutaa. Morjens
luonteestasi se vain kertoo!
- markkinat!!!
pilvi* kirjoitti:
en ollenkan pilvelle mittään sanonu ja nyt se tuossa hevon vittuun ajaa. mitä tästä nyt piitäis ajatella. Oon järkyttynny, huomenna pittää sykolooki tilata.
- Kiroileva siili
markkinat!!! kirjoitti:
en ollenkan pilvelle mittään sanonu ja nyt se tuossa hevon vittuun ajaa. mitä tästä nyt piitäis ajatella. Oon järkyttynny, huomenna pittää sykolooki tilata.
On niin sydämellinen ja anteeksantava, miten se nyt perseeseen.
Taitaa olla jo vellit tulossa, puurot on jo historiaa - tuo pilv
Kiroileva siili kirjoitti:
On niin sydämellinen ja anteeksantava, miten se nyt perseeseen.
Taitaa olla jo vellit tulossa, puurot on jo historiaaoo poikkeen lähös, täs hään tuo hyvästellään.
- takariviltä
tuo pilv kirjoitti:
oo poikkeen lähös, täs hään tuo hyvästellään.
sama kun se sinisirkku- joka nyt on täällä ? Tietääkös kukaan.
- 2)(3
takariviltä kirjoitti:
Joko taasen on pallo hukassa? eikö olisi parempi käyttää kuutiota, - noin huteran.
- pilvinilvi
2)(3 kirjoitti:
Joko taasen on pallo hukassa? eikö olisi parempi käyttää kuutiota, - noin huteran.
itte nosti ketjun, kaipaa huomiota raukka.
- sinisirkku-
takariviltä kirjoitti:
Huomasin entisen nimimerkkini aloitusten joukossa ja ihmettelin tämän ketjun esiinnostoa.
uin tämän ketjun ja hymyilytti sen lämminhenkinen viestintä:) Kauniita muistoja minulle lukiessa siitä syntyi.
Kyllä, sama ihminen olen tässä-- sinisirkku- nim.merkissä,--- joka putkahti esiin palstamuutosten yhteydessä, ja oli helppo rekisteröidä uudelleen.
Liityin jo 2005 luontopalstalle, ja tähän forumiin tulin 2008 lopussa:)
Eilinen päivä kului kyläillessä laps.ystäväni luona, joten vasta nyt huomasin
kysymyksen.
Pois en ole lähdössä, joten kummastelen ketjun nostoa , *olenko sama kuin silloin* on vaikea sanoa itse, ainakin hieman enemmän kokemusta saaneena:D
Hyvät huomenet ja kirjoitusintoa! sinisirkku- kirjoitti:
Huomasin entisen nimimerkkini aloitusten joukossa ja ihmettelin tämän ketjun esiinnostoa.
uin tämän ketjun ja hymyilytti sen lämminhenkinen viestintä:) Kauniita muistoja minulle lukiessa siitä syntyi.
Kyllä, sama ihminen olen tässä-- sinisirkku- nim.merkissä,--- joka putkahti esiin palstamuutosten yhteydessä, ja oli helppo rekisteröidä uudelleen.
Liityin jo 2005 luontopalstalle, ja tähän forumiin tulin 2008 lopussa:)
Eilinen päivä kului kyläillessä laps.ystäväni luona, joten vasta nyt huomasin
kysymyksen.
Pois en ole lähdössä, joten kummastelen ketjun nostoa , *olenko sama kuin silloin* on vaikea sanoa itse, ainakin hieman enemmän kokemusta saaneena:D
Hyvät huomenet ja kirjoitusintoa!Minäkin ihmettelen vanhojen viestien nostoa esiin jopa vuosienkin takaa.
Joskus en ole edes huomannut katsoa päivämäärää, mutta tässä tapauksessa se oli ilmeistä, koska olin jo huomannut tuon nimimerkin jääneen taakse.
Kirjoitellaan! :)
- aleksandrovits
(Näennäisesti) pohjaltakin noustaan pinnalle. Näin se tuntuu olevan. Elämä jatkuu.
- sinisirkku-ek
kauniina aamuna:) Katselin juuri ennen työhuoneeseen tuloa, aurinkoista sisäpihaa ruskan värin loistaessa siinä missä aurinko valaisi. Miten se kirkastaakaan värit! Voi, että kun säilyisi hetken tuo ruska-aika:D
Hyvää jatkoa Sadullekin:) ja palstallemme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252523
- 951566
- 1211344
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361101Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24922- 52912
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil213874- 34815