muunnettu tärkkelys ja tärkkelyssiirappi...
lukee ruokapakkauksen kyljessä. Olen jo tottunut noihin ja käsittänyt ettei niissä pitäisi olla gluteenia (ainakaan paljoa). Vasta kotona huomasin alla erikseen maininnan "Sisältää maitoa ja vehnää"
Vaikea teidän on varmaan varmasti tietää, mutta osaako kukaan sanoa, voinko siis keliaakikkona syödä tällaista ruokaa.
sisältää vehnää
6
3484
Vastaukset 6
- keliukko..
erikseen mainittu vehnä,sillon siinä täytyy olla sitä.Tärkkelyshän on lähes gluteeniton.Mikähän ruokapakkaus kyseesssä?
- alkuperäinen kirj
"Mikähän ruokapakkaus kyseesssä?"
Taco-pakkaus, jossa kuoret ja mausteseokset
Taco sauce: muut. tärkkelys
Spice Mix: muut. tärkkelys ja tärkkelyssiirappi
Kiirettä ei ole, koska säilyy vielä n. vuoden. - gjgfj
alkuperäinen kirj kirjoitti:
"Mikähän ruokapakkaus kyseesssä?"
Taco-pakkaus, jossa kuoret ja mausteseokset
Taco sauce: muut. tärkkelys
Spice Mix: muut. tärkkelys ja tärkkelyssiirappi
Kiirettä ei ole, koska säilyy vielä n. vuoden.Tacothan on gluteenittomia. Itse en ainakaan ole taco- pakkauksissa nähnyt merkintää "sisältää vehnää". Olen syönyt Pirkan ja toisen merkin tacoja ( taco-soosia ja käyttänyt spice mixiä).
Muutettu tärkkelys ja tärkkelysiirappi ovat gluteenittomia.
- ghfkghk
Kerro mikä tuote on kyseessä.
Tärkkelysiirappi on gluteenitonta ja muunnettu tärkkelys.
Mutta jos erikseen mainitaan, että "sisältää vehnää" niin jätä tuote syömättä. Ei suolinukkasi tykkää. - suvituuli21
Hei!
Minulle on sanottu, että voi, se on tärkkelystä, jossa ei ole gluteenia. Löytyy siitä varmaan täältä netistäkin juttua. - viimeinen oljenkorsi
Paljon tutkimuksia lukeneena luen sanan "vehnä" : "rotanmyrkky".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881461
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä381135Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23910Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita164751Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13720- 46679
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja197675Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13647- 33580
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39568