muunnettu tärkkelys ja tärkkelyssiirappi...
lukee ruokapakkauksen kyljessä. Olen jo tottunut noihin ja käsittänyt ettei niissä pitäisi olla gluteenia (ainakaan paljoa). Vasta kotona huomasin alla erikseen maininnan "Sisältää maitoa ja vehnää"
Vaikea teidän on varmaan varmasti tietää, mutta osaako kukaan sanoa, voinko siis keliaakikkona syödä tällaista ruokaa.
sisältää vehnää
6
3417
Vastaukset
- keliukko..
erikseen mainittu vehnä,sillon siinä täytyy olla sitä.Tärkkelyshän on lähes gluteeniton.Mikähän ruokapakkaus kyseesssä?
- alkuperäinen kirj
"Mikähän ruokapakkaus kyseesssä?"
Taco-pakkaus, jossa kuoret ja mausteseokset
Taco sauce: muut. tärkkelys
Spice Mix: muut. tärkkelys ja tärkkelyssiirappi
Kiirettä ei ole, koska säilyy vielä n. vuoden. - gjgfj
alkuperäinen kirj kirjoitti:
"Mikähän ruokapakkaus kyseesssä?"
Taco-pakkaus, jossa kuoret ja mausteseokset
Taco sauce: muut. tärkkelys
Spice Mix: muut. tärkkelys ja tärkkelyssiirappi
Kiirettä ei ole, koska säilyy vielä n. vuoden.Tacothan on gluteenittomia. Itse en ainakaan ole taco- pakkauksissa nähnyt merkintää "sisältää vehnää". Olen syönyt Pirkan ja toisen merkin tacoja ( taco-soosia ja käyttänyt spice mixiä).
Muutettu tärkkelys ja tärkkelysiirappi ovat gluteenittomia.
- ghfkghk
Kerro mikä tuote on kyseessä.
Tärkkelysiirappi on gluteenitonta ja muunnettu tärkkelys.
Mutta jos erikseen mainitaan, että "sisältää vehnää" niin jätä tuote syömättä. Ei suolinukkasi tykkää. - suvituuli21
Hei!
Minulle on sanottu, että voi, se on tärkkelystä, jossa ei ole gluteenia. Löytyy siitä varmaan täältä netistäkin juttua. - viimeinen oljenkorsi
Paljon tutkimuksia lukeneena luen sanan "vehnä" : "rotanmyrkky".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3264318Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881594016Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.923448Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2452936- 612458
- 341797
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v371506- 461463
- 451325
Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1621307