Mulla huhtikuusta asti ollut kamalaa jäytävää särkyä poskissa ja leuassa, ravannut lääkäriltä toiselle, ja otettu kaikki maholliset verikokeet, röntgenit eikä vikaa, nyt sit kävin yksityiisen neurologin kautta pään mri:ssä eikä sielkää kuin joku kysta oikees poskiontelos, eikä kuulemma aiheuta tällästä. Särkylääkkeet ei auta millään lailla, alan olla vaimaton tän eessä. Hampaat on kunnos hammaslääkärin mielestä, mutta tuli tossa mieleen että voiko joku hammasperänen juttu aiheuttaa tällästä, kun mun on molemmat posket aina ihan verillä ja hampaan jälkiä täynnä, samoin kieli välillä...voisiko joku pureminen tmv.aiheuttaa tälläistä? Kiitos jos jollain tietoa/mielipidettä:)
leuka/poskisärky
6
2066
Vastaukset
- huomaamattasi
vahingossa purra poskiasi ja kieltäsi. Varsinkin yöaikaan nukkuessa esim. hampaiden pureminen yhteen on mahdollista; se saattaa aiheuttaa leukakipua ja on helposti hoidettavissa. Hammaslääkäri katsoo purennan ja yöksi laitetaan eräänlaiset hammassuojat puremisen estämiseksi.
- jaatikainen2k
Joo kannattaa ottaa yhteyttä kaupungin hammaslääkäriin joka tietää hammaskiskoista.
Yöllä saattaa purra hampaita yhteen paljon ja siitä tulee vaikka mitä haittaa.. itse sain vantaan kaupungilta ajan näiden asioiden asiantuntijalle (ulla kotiranta - länsimäen hammashoitola) jonka kautta sain hammaskiskon. Se on vähän kuin jääkiekkoilijoilla sellainen kappale joka laitetaan hampaiden väliin.
Kiskon teettäminen maksoi noin 200 euroa, yksityisellä olis varmaan ollut paljon kalliimpaa.- voiko tollasesta...
johtuva särky olla näin kamalaa...eikä mee lääkkeil? Hammaslääkäri sano että mun purenta kunnossa ,mutta voiko olla kun tollaset jäljet aina poskis ja kielessä...käyn yksityisellä:::
- mir_
voiko tollasesta... kirjoitti:
johtuva särky olla näin kamalaa...eikä mee lääkkeil? Hammaslääkäri sano että mun purenta kunnossa ,mutta voiko olla kun tollaset jäljet aina poskis ja kielessä...käyn yksityisellä:::
tekeeko viisaudenhammas tuloaan?. itelläki posket on särkeny ja kävin lääkärillä kysäsemässä että oisko poskiontelot tulehtunu.. suuntasin seuraavaksi hammaslääkärille ja röntgenkuvassa kävi ilmi, että viisausenhammas puhkeamassa. ensin oli hermoperäistä särkyä poskissa ja nyt vain särkee. mulla ei ensmäine hammaslääkäri huomannu purennassa vikaa. toisella kerralla kun menin niin huomattiin, että viisaudenhammas oli työntänyt poskihammasta ja asia korjatiin välittömästi.leuka oli sen jälkeen paljon rentoutuneempi..
- Mä vaan
Moi,
ei varmaan sama kuin mulla..
Mulla oli seratoniinin yliannostus (mieliala) joka sai posket tosi kireiksi, en pystynyt kunnolla puhumaan,
saati sitten nauramaan.
Ethän käytä mitään lääkkeitä? Ainakin mulla hammaslääkäri kirjaa kaikki lääkkeet, ennen kuin alkaa hommiin, joten hän olisi ehkä huomannut seratoniini-valmisteen, jos siitä olisi kyse.
Toivottavasti asiasi selkenee!!- Mä vaan
Hitto näitä aiheen nostajia!!!!!!!!!!!!
Kysymys on 1.7.2009 asiasta, eikä eilisestä.
Täällä järjestelmässä pitäisi olla esto, joka estää monta viikkoa /kuukautta vanhojen asioiden noston.
Vanhat asiat jääköön unholaan, uudet kysymykset päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781