Kysan yleisön osastossa. Kovasti on teksti parantunut kun on oltu EU ehdokas. Huijari käyttää bulvaania kirjoittelijaa.
Woderfull kirjoitti Eerolaa
12
182
Vastaukset
- ?
kuka kirjoittaa, kunhan ajatukset on omia? Onhan niitä puhtaanaaksi kirjoittajia muillakin.
- se.
taas käynyt huorissa?
- Paitsi Hirvosella
Sutii samaa paskaa päivästä toiseen, ei ymmärrä että SMP ja V.Vennamo ovat kuolleet.
- Juho Eerola
Tällä kertaa en minä ollut Freddyn haamukirjoittajana. Monesti olen kuitenkin auttanut häntä oikeinkirjoituksessa. Tällä kertaa oli kuitenkin joku muu.
- tuloksena paskaa
Freddy pahasti väärässä kirjoituksessaan. Muissa kunnissa pyritään saamaan keinolla millä hyvänsä pitkäaikaistyöttömät pois kelan sakkomaksuja kartuttamasta. Samaa kun yrityetään täällä, jo älähtää persut. Eikös teidän just pitänyt olla työttömien ja muiden vähävaraisten asialla?
tuloksena paskaa kirjoitti:
Freddy pahasti väärässä kirjoituksessaan. Muissa kunnissa pyritään saamaan keinolla millä hyvänsä pitkäaikaistyöttömät pois kelan sakkomaksuja kartuttamasta. Samaa kun yrityetään täällä, jo älähtää persut. Eikös teidän just pitänyt olla työttömien ja muiden vähävaraisten asialla?
€ 106.000,- ei yksikään pitkäaikaistyötöntä, ole edes tarkoitus työllistää tänä vuona.
Työllistämisen verukkeella, rahanjakamista.
Olaan ikään kuin tekevinään jotain.- tuötömänä
wonterghem kirjoitti:
€ 106.000,- ei yksikään pitkäaikaistyötöntä, ole edes tarkoitus työllistää tänä vuona.
Olaan ikään kuin tekevinään jotain.ku ei sinä pääse sinne eu eikä eduskunta. onko sinä ole pitkä työtä. Riittäkö sinä perintö raha vai hakeko sinä työ raha sak.
- pitkäaikais
wonterghem kirjoitti:
Olaan ikään kuin tekevinään jotain.työtöntä työllistät.
tuötömänä kirjoitti:
ku ei sinä pääse sinne eu eikä eduskunta. onko sinä ole pitkä työtä. Riittäkö sinä perintö raha vai hakeko sinä työ raha sak.
on todella aliarvoista, sinä osaat vielä huonommin kun minä.
pitkäaikais kirjoitti:
työtöntä työllistät.
voin työllistää muutamia vuoden loppuun, apajaprojekti, ei yhtään.
- sinä
wonterghem kirjoitti:
on todella aliarvoista, sinä osaat vielä huonommin kun minä.
seuraava seurakuntavaali, jos sinä hyvä vaalipäälikö. Sinä varmaan olla hyvä mies, pitä puku päälä ja sinulla olla kuusi kieli.
- jääneitä
wonterghem kirjoitti:
voin työllistää muutamia vuoden loppuun, apajaprojekti, ei yhtään.
poliisikoulun käyneitä Kotkan lähi ympäristössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713