meidän Video/DVD laite sanoi sopimuksen irti. Se suostuu kyllä menemään päälle, mutta jos koittaa ottaa levyn pois laitteesta niin siihen se ei suostu, kuten ei mihinkään muuhunkaan toimintoon. Ainoastaan käynnistymään ja sammumaan. Olen ottanut piuhat pois seinästä ja koko laitteesta ja laittanut takaisin mutta ei onnistu. Pystynkö tämän itse korjaamaan jollakin pikku niksillä vai pitääkö viedä ihan ammattilaiselle? Ennen on nimittäin auttanut kun piuhat ottaa irti. Nyt on DVD-levy laitteen sisällä ja se olis mukava saada ulos.. Koitin sitä sieltä jotenkin kaivamaan mutta en tietenkään onnistunut.
Video/DVD laite sekosi.
4
279
Vastaukset
- äräräräräär
Heti kun olin ylemmän veistin pistänyt ja laitoin piuhat kiinni (kolmannen kerran) niin johan rupesi toimimaan! :) Mahtoikohan se auttaa kun en heti niitä laittanut vaan annoin olla irti seinästä hetken aikaa..
- on hyvä korjauskeino
kertoa asia täällä palstalla tai yleensä jollekulle.
Pätee yleisestikin.
Aika usein lähden asiakkaan luokse korjauskeikalle
ja sitten kun laitetaan "rikkinäinen" laite päälle
hämmästys on suuri "hei, sehän toimii taas!".
Kyllä silti teen pientä tarkistusta, laskutan matkarahat ja
puolen tunnin työn. - miettiä
vieläkö laittaa laitteen sisälle jotain.
- TWT-TISK
miettiä kirjoitti:
vieläkö laittaa laitteen sisälle jotain.
paahtoleipiä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235118
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779