Mistä ihmeestä voisin ostaa Shadow of the colossus pelin, joka on tehty Playstation 2 -konsolille? Pelin valmistus on lopetettu, eikä sitä ole lainkaan esim. Puolenkuun pelit -nettikaupassa. Mistään hypermarketeistakaan sitä ei saa.
Ainoat paikat mistä olen peliä löytänyt ovat USAn Amazon.com, Play-asia ja Gamestop. Jenkeistä sitä ei jostain syystä pystynyt tilaamaan, Play-asialla oli vain ntsc-versioita ja Gamestopilla hintaa olisi tullut 45 dollaria, joka on aivan liian paljon käytetystä vanhasta pelistä.
Jos sinulla on p.o. peli ja haluat myydä sen, vastaa tähän viestiin. Jos tiedät mistä löydän pelin, kerro vinkkisi! Minä itse ja etenkin kymmenvuotias poikani haluamme tämän klassikon :)
Shadow of the colossus
tonnari
1
611
Vastaukset
- Kolossi itse
Siinä on kyllä aikamoinen helmi. En ihmettele, vaikka uudesta joutuisi maksamaan yli satasen. =P
Mutta-mutta.. Pelaajan Valinta voisi ehkä auttaa, lisäksi Play.comin (brittiläinen) kautta voinee löytyä etsimäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684286
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674130Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363542Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163113Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342782En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102324IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm151427Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571272- 801046