Koiran kanssa lääkärissä?

Ksk81

Tietääkö joku onko Turussa tai sen lähettyvillä hyvää eläinlääkäriä ? Sellaista jonne myös rekisteröimättömät koirat ovat tervetulleita?
Olimme hetki sitten meidän perheen ensimmäisen koiran kanssa lääkärissä ( Joka ei ole Turussa) ottamassa koiralle sirua ja rokotteita, siru tarvittiin passin takia koska aiomme lomalla lähteä ulkomaille. Heti kun ilmoitin että koira on ostettu ilman papereita, katsotaan kulmien alta ja aletaan arvostelemaan koiraa, mahtaako tuo muka olla edes puhdasrotuinen. Minulle se on ihan sama vaikka koirani ei ole täysin puhdas ! Käytös oli muutenkin todella hyökkäävää, hoitaja jopa alkoi utelemaan mistä koira on haettu ja miksi sitä ei ole rekisteröity…mitä se hänelle kuuluu? Koiramme on vuoden ikäinen kultainen noutaja ja täysin terve ollut ainakin toistaiseksi. Ymmärrän että he ovat niitä ihmisiä jotka näkevät mitä pentutehtailu on pahimmillaan ja niitä jotka joutuvat katsomaan sairaita koiria, mutta eikö ne rekisteröidyt koirat sairasta ollenkaan. Mielestäni palvelu työssä kuuluu pitää mölyt mahassa ja purkaa itseään kahvi tunnilla eikä asiakkaalle, en minäkään ruvennut hoitajalle huutamaan koska hänellä oli Henkka Maukan paita, sehän on tehty lapsi työvoimalla ! Maailma on paha paikka ! Painostaisin tässä vielä että halusimme kotikoiran, emme näyttely koiraa…eikö päätös ole meidän? Pitääkö minun nyt potea koko koiran elämän ajan huonoa itsetuntoa siitä että olen ottanut paperoimattoman koiran?
Saavatko rekisteröidyt koirat tässä maassa tosiaan parempaa kohtelua kuin rekisteröimättömät, vai kuvittelenko vain?

2

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotkut kasvattajat

myyvät rekkaamattomia välipentuja, joita ei saa rekattua, koska pennuttavat liian tiheään. Tuossa ammatissa tosiaan joutuu kokemaan ja näkemään paljon, juuri tuo on tod.näköinen syy... Hyvin usein rekkaamattomat ovat jonkinasteisen pentutehtailun tulos ja sehän jatkuu niin kauan kuin ostajia riittää. Ymmärrän kyllä teitäkin, jos olette koiran hyvässä uskossa hankkineet.

• landedogi

Menepäs kissa ja koiraklinikalle Raisioon.Meille ainakin palvelu oli hyvää ja kaikki esim. tervehtivät toisiaan, se jo kertoo paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2105
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1303
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1225
    4. 155
      1136
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      951
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      938
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      879
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      838
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      789
    Aihe