Parhaimmat aineet aknen hoitoon ?

pitkään kyllästynyt

Hei ! Olen alkanut kyllästyä tähän omaan akneeni, joka esiintyy siis koko naamassani. Suurin osa aknestani on komedoaknea, ne ovat usein sulkeutuneita, mutta nenäni on täynnä avoimia komedoja "ihomatoja". Kaikkein ongelmalliset paikat ovat poskien sivuilla ja nenässä. Ne punoittavat ja ovatkin siksi aivan eriväriset kuin muu iho. Otsa on tasaisen värinen, mutta kädellä kun kokeilee, tuntee heti että se on täynnä komedoja. Minulle tulee satunnaisesti märkäpäitä ja ne ovat yleensä poskessa ja nenän vieruksilla.
Olen käynyt ihotautilääkärillä, mutta siitä ei ollut paljon apua. Mitään sisäisesti otettavia lääkekuureja en halua ottaa, joten kysyisinkin teiltä, joilla on yleisesti koko naama täynnä komedoaknea, millä ulkoisilla voiteilla tai kotikonsteilla olette saaneet finninne pois ? Kiitos!

5

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nixu85

Ei millään "ulkoisilla" jutuilla,on sekin kantapään kautta opittu.. Roaccutan vaan ja siitä se lähtee ;) Hyvää kesää sinulle ;) ;)

• ketjun aloittaja

Olen siis käynyt ihotautilääkärillä, mutta näköjään lääkärin mielestä akne ei ollut niin paha että olisi suositellut sisäisiä lääkkeitä. Hän ei siis suositellut mitään sisäisesti otettavia lääkkeitä, kuten Roaccutania. EN, en todellakaan edes halua sisäisiä lääkkeitä, varsinkaan mitään vahvoja, joten aiheen keskustelu olikin, että mikä on paras hoito ulkoisesti. Vinkkejä, kiitos ! :)

• öööööööööö
        ketjun aloittaja kirjoitti:

Olen siis käynyt ihotautilääkärillä, mutta näköjään lääkärin mielestä akne ei ollut niin paha että olisi suositellut sisäisiä lääkkeitä. Hän ei siis suositellut mitään sisäisesti otettavia lääkkeitä, kuten Roaccutania. EN, en todellakaan edes halua sisäisiä lääkkeitä, varsinkaan mitään vahvoja, joten aiheen keskustelu olikin, että mikä on paras hoito ulkoisesti. Vinkkejä, kiitos ! :)

No roacuttania en itse suosittele sillä käytin sitä pari vuotta sitten ja hiuksia lähti aivan saatanasti, finneihin se kyllä autto mut lopetin sen hiustenlähdön takia.Antibioottikuureissa on se huono puoli että kun kuuri lopuu finnit tulevat yleensä takaisin, ainakin minun tapauksessani on niin aina käynyt.Itsellä ollut noin 10 vuotta aknea tosin nyt ei naamassa enää juurikaan ole johtunee siitä että ikä on helpottanut tilannetta.Minulla on kokemusta kaikista reseptilääkkeistä mitä aknen hoitoon on ja olen käynyt lääkärissäkin yli 20 kertaa asian takia.Itse käytän nykyisin basiron ac nimistä tuotetta jota saa ilman reseptiä apteekista ja se auttaa lievään akneen ainakin minun tapauksessa todella hyvin itseasiassa paremmin kuin lääkärin määräämät reseptipaikallistuotteet.Suosittelenkin lievään akneen basiron ac nimistä tuotetta

• osiniodnowefni
        öööööööööö kirjoitti:

No roacuttania en itse suosittele sillä käytin sitä pari vuotta sitten ja hiuksia lähti aivan saatanasti, finneihin se kyllä autto mut lopetin sen hiustenlähdön takia.Antibioottikuureissa on se huono puoli että kun kuuri lopuu finnit tulevat yleensä takaisin, ainakin minun tapauksessani on niin aina käynyt.Itsellä ollut noin 10 vuotta aknea tosin nyt ei naamassa enää juurikaan ole johtunee siitä että ikä on helpottanut tilannetta.Minulla on kokemusta kaikista reseptilääkkeistä mitä aknen hoitoon on ja olen käynyt lääkärissäkin yli 20 kertaa asian takia.Itse käytän nykyisin basiron ac nimistä tuotetta jota saa ilman reseptiä apteekista ja se auttaa lievään akneen ainakin minun tapauksessa todella hyvin itseasiassa paremmin kuin lääkärin määräämät reseptipaikallistuotteet.Suosittelenkin lievään akneen basiron ac nimistä tuotetta

Hei!

Olen itse käyttänyt akneen paikallistuotteista basironia, brevoxylia ja clindoxylia. Brevoxyl toimi noista ihan kohtalaisen hyvin ja finnit lähti melko suurella prosentilla. Mutta käytön lopettamisen jälkeen ei mene aikaakaan, kun naama on vähintään yhtä räjähtänyt kuin ennen. Basironilla ja clindoxylilla en saanut apua juuri ollenkaan.

Suosittelen Nixun tavoin ehdottomasti roa-kuuria. Sillä on oikeasti hyvä mahdollisuus päästä aknesta eroon lopullisesti. Itselläni meni ainakin totaalisesti hermot noiden paikallisvoiteiden kanssa kikkailuun ja jatkuvaan toivomiseen, että mahtaisiko nämä nyt toimia. Itselläni ei toiminut, eikä kovin monella muullakaan pysyvästi. Jos haluat niitä käyttää vuosikaupalla päivittäin, niin siitä vaan. Itse söin puoli vuotta roaa ja homma oli sillä taputeltu.

• jfjghkjgh

sitruunamehua naamaan, vaalentaa arpia sekä avaa ihohuokosia. bactosan kapseleita luontaistuotekaupasta, ei oo iso homma ottaa yks päivässä. sinkkivoide, clindoxyl, basiron, brevoxyl, bapanthen voiteet. kaikkia kandee kokeilla, joku tai ne yhessä ainakin edesauttavat aknen hoitoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe