Mitähän sinne Hesan helteeseen osais laittaa päälleen?
Kuinka ne ihmiset siellä pukeutuu tässä helteessä?
Toivottavasti ei tarvitse ahtaa läskejänsä liian ahtaisiin
vaatteisiin, että vaikuttaisi trendikkäältä.
Mulla on sellainen soputelttaa muistuttava leninki -70 luvulta,
sitä ajattelin...
Kertokaa nyt hyvät ihmiset miltä siellä katukuvassa näyttää!
Vieläkö miehillä on verkkopaidat?
Nim. Ei kalastelemaan
Suomalainen citypukeutuminen helteellä?
4
119
Vastaukset
Kerron itsestäni : Hyppään bussiin ja menen Stadiin..En edes katsele,mitä ihmisillä on päällä,enkä siihen uhraa itsekään yhtään ajatusta..Asu vapaa,mutta pakollinen.
On niin monennäköistä sukankuluttajaa,että sekaan sopii ,ihan millaisissa vetimissä vaan..Muistan,kun mummoni muutti Pietarsaaresta tänne,niin oli tosi iloinen,kun
ei ihmiset seuraa vaikka olisi mitä päällä..Toista se on pikkukaupungeissa..
Mukavaa päivää..t.Irkku- Kirveli
Varaudu kaikkiin säihin. Jos Hesassa tuulee , niin se tuntuu helteelläkin vilpoiselta.
Kukaan ei tosiaan ihmettele toisten vaatteita, kun on nähnyt niin monenlaista.
Siistit vaatteet ja mitkä itse tuntee omaksi tyylikseen.
Itse kuljen aina pitkissä housuissa, koska en halua esitellä sääriäni. Alla hihaton toppi , päällä joku paitapusero tai kevyt jakku. Kirveli kirjoitti:
Varaudu kaikkiin säihin. Jos Hesassa tuulee , niin se tuntuu helteelläkin vilpoiselta.
Kukaan ei tosiaan ihmettele toisten vaatteita, kun on nähnyt niin monenlaista.
Siistit vaatteet ja mitkä itse tuntee omaksi tyylikseen.
Itse kuljen aina pitkissä housuissa, koska en halua esitellä sääriäni. Alla hihaton toppi , päällä joku paitapusero tai kevyt jakku.minäkin, että ei tartte ottaa paineita pukeutumisesta. Kun metroon astuu, niin kyllä on monenlaista syrttysukkaa, ja mekkomiestä kyydissä. Kun sinne sitten uudessa jakkupuvussa ryntää, niin jopas alkaa itsestä tuntua, että olen väärään aikaan väärässä paikassa.
- lantis
marja-liisa41 kirjoitti:
minäkin, että ei tartte ottaa paineita pukeutumisesta. Kun metroon astuu, niin kyllä on monenlaista syrttysukkaa, ja mekkomiestä kyydissä. Kun sinne sitten uudessa jakkupuvussa ryntää, niin jopas alkaa itsestä tuntua, että olen väärään aikaan väärässä paikassa.
Kiitos rohkaisevista viesteistä! Eli ei tarvitse kainostella, jos
laittaa lenkkitossut jalkaan, että jaksaa katsella nähtävyyksiä.
Shortsit ja t-paita ja reppu pykälään! Moi Hesa, tavataan tässä
viikonloppuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2621926Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i661529Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2161260- 831175
- 571074
- 341043
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol2801014Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment206979Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas7966- 73943