Voitteko kertoa?

PeraPera

En tiä näistä mitään.
Tarvitsee saada kaksi konetta nettiin. Toinen pöytäkone normaalisti ja toinen läppäri langattomasti.

Kannattaako ottaa kaapeli vai se normaali? Meneekö se kaapeli niinkun sitten tv:n antenni pistokkeeseen? Miten TV:n sitten saan näkyyn?
Paikkakunta Tampere.

Miten mun siis netti kannattaa tilata?

Kiitos auttaville! :)

2

588

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tökkää modeemista

piuhan siähen datapistokkeeseen ja syöttää sinne pankkitunnuksensa. Sitten se netti sieltä aukeaa!

• elysiah_

Kannattaa miettiä, että onko sulla kaapelille omaa vapaata antennipistorasiaa vai tarviiko rasia jakaa. Jos rasian jakaa niin on T-liittimellä (hinta n. 2 euroa) on väistämättä seurauksena yhteyden hidastuminen. Erillisen rasian päälle asennettavan vahvistimen hinta on n. 40 euroa.

Siihen, että saat yhteydestä langattoman on kaksi vaihtoehto:
      1. Ostat langattoman modeemin, jossa on takana portteja joilloin voit olla koneisiin yhteydessä sekä langattomasti että langalliselle.

2. Ostat perinteisen langallisen modeemin ja siihen perään langattoman tukiaseman jolloin lopputulos on ihan sama kuin ensimmäisessä vaihtoehdossa.

suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      824
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      190
      690
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      613
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      35
      466
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      463
    Aihe