OSTIN TÄSTÄ KYSEISESTÄ KONEKAUPAN LIIKKEESTÄ TAANNOIN AUTON JA PALVELU OLI HYVÄ. HYVÄÄ KESÄN JATKOA TEILLE
KONE KARASTI
32
10037
Vastaukset
- kyllä mutta...
ei ole vielä selvinnyt millainen pommi se auto on !!
kannattaisi olla varovainen :) - Smith...
ONKO KARASTILLA KAUPPA HILJENTYNYT KUN PITÄÄ TULLA ITSEÄÄN TÄNNE KEHUMAAN!!!!!
- *wirn*
Samaa aattelin just itekki *hekotusta*
- mynttinen
miekin ostin kerran oopelin oli liukas peli katsastuksesta aina kerrasta läpi.vuoden päivät ajelin..
- arasti
jaaha, ne on nykyään sitten autot katsastettava useamman kerran vuodessa...
- vaihtoautot_
Kuusamon ehkä parhaimpia autokauppoja on Kone Karasti!Palvelu toimii ja autoja menee kaupaksi hyvään tahtiin.Karastilla ostaja tuntee että sen toivomukset aina otetaan huomioon autokauppoja hieroessa ja en koskaan ole pettynyt Karastilta ostettuihin autoihin.Rahoitusta saa ja kaikki toimii,todellakin suosittelen Karastia!Tervetuloa autokaupoille!
- urasti
Tervetuloa autokaupoille... ;-) Olisiko aika alkaa mainostamaan ihan oikeasti ja jättää näillä palstoilla itsensä kehuminen.
- yks vaa
Kylläpä karasti ossaa ihtiä kehua..varokaaha ihmiset kuitenki,soon sutki se tyyppi.
- joopajoo12
ite kehuu itteesä ku kukaan ei sitä tee..lukekaa tarkasti..kirjottaa ittesä pussiin..haha tervetuloa autokaupoille..helevetin pelle
- Kaaleppi62
Lumen alta saa talvella merkin raaputella esiin ja odotella tulisiko joku kenties palvelemaankin ja jos sitten vielä olet autosta kiinnostunut se ei lähde käyntiin kun roikkaa ei ole nähnyt sitten toissa talven. Muuten hyvä.
- määttä
joo sillä on menny nyt vähän höpöksi se auto kauppa ku rupes sitä turhan päivästä kirppis hommaa pyörittää.autoja piha täyteen vaan ja fiksailee ja myy niitä joutessaan (pikkurahoja se kirppis homma)
- joku
KUSETTAJA KOKO PULJU.. KANNATTAA VÄLTTÄÄ..
- Jorma M
hehe, aloittajalla nimimerkkinä Pentti M, kuka tollasta käyttää =)
- mä vaan
Karastin ittesä keksimä.. hahaha
- minä vain
No en minä haukkuisi Karastia, rento myyjä... autoja on ostettu v. 2007 Karastilta vaihteleva määrä. Hyvillä maksuehdoilla saatu ja autot kyllä on samaa tasoa kuin muillakin automyyjillä. Jos täydellisiä menopelejä etsitte, menkää ostamaan uusi!
- Anonyymi
No ennemmin ostanki uuden ku karastilta yhtään mitään!!
- juhaknen
En minäkään haukkuisi Karastia. Kuka ne autot vie sinne automyyjille, k...pää asiakkaat itse? Ei ne myyjät niihin autoihin kaikkia kilometrejä ajele, vain hyvin pienen osan. Vai kokeilkaa itse ihan vapaasti omistaa esim. 30 autoa, maksakaa vakuutukset ja vaihtoautotoimintaa pitäkää, syyllinen taitaa romuihin löytyä omien korvienkin välistä ainakin useimmiten. Ei huolleta autoja hyvin ja korjata ajoissa aina vikojakaan, ja sattuuhan noissa esim.suht uusissakin vikoja olemaan. Tuli nimittäin sellainen ostettua, oli ollut jonkun firman käytössä vähän aikaa leasing autona, ei ilmeisesti ollut tehty kuin pakolliset huollot, olisi kyllä vaatinut muutakin huoltamista. Oli useita vikoja, myyjäliike yritti kyllä sitten korjata, muttei oikein saanut kuntoon, oli pakko sitten vaihtaa pois.
Tuossa näki, että huoltoja tarvitsee tehdä, että autot toimivat. Tuota ennen oli useita vuosia vanhempi auto ja täytyy sanoa, että se toimi kyllä paremmin, kuin tuo uudempi. Ilmeisesti entinen asiakas oli huoltanut hyvin sitä vanhempaa autoa ja minä myös huollatin sitä hyvin. Että joku sai siitä edelleen hyvän auton. - Anonyymi
On kyllä melko sulju koko pulju. Ei kannata kenenkään sotkeutua koko liikkeeseen. Korjaukset mitä tekee autoihin ja kelkkoihin on kyllä lapsellisia räpöstyksiä jopa hengen vaarallisia, ei osaa hitsata ja maalaa suoraan ruosteen päälle. Myy vehkeitä väärillä/ ruuvatuilla kilometreillä. Ei ota mitään vastuuta myymistään romuista. Elä hyvä ihminen edes mieti tätä liikettä jos meinaat "rehellisiä" kauppoja tehdä.
- Anonyymi
Tämä kyllä täysin totta
- Anonyymi
Takuu lopuu,kun perävalot katoo.
- Anonyymi
Aina ollut luotettavia autoja ..kohta pitää ostaa taas ..
- Anonyymi
Me ei vaimoni kanssa keltään muilta ostetaan ku karastilta...haistakahan jupelot isot vitut...karastilta aina hyviä ja luotettavia autoja....kesäksi pitää ostaa taas uusi auto raimolta...
- Anonyymi
Osta suoraa neljä😂😂
- Anonyymi
Paskaa myy kolme autoa ostanu yks kohtalainen loput kaks paskoja toisessa laittomat aineetki tankkissa!!
- Anonyymi
Paskaa koko ukko
- Anonyymi
Perseestä tullu koko mies ulos!!
- Anonyymi
Karasti on koko jätkä yks iso huijari!!
- Anonyymi
parhaat autot löytää yksityisiltä
- Anonyymi
Nähty on! Yks karasti sotkee ringin kierrätyspistettä eikö saa stoppia äijälle.
- Anonyymi
On kyl karasti yks kusettava paskapää
- Anonyymi
Raimolla aina luotettavat vehkeet olen ostanut kaksi autoa siltä ja molemmat toiminut ihan hyvin..haistakaa han pellet isot vittut ..karaatin on Kuusamon paras autoliike..
- Anonyymi
Rehellinen mies on tuntenut vuosia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569