Luin just Stephen Kingin Talismaanin. Haluun Pimeyden talonki lukea. Sitten kun sen käsiini saan. Onko muuten Peter Straub hyvä kirjailija? En ole lukenu sen kirjoja ja haluisin tietää siit enemmän. Pitäis varmaa lukee jotain siltä. Oli kyl jännää lukee Talismaania kun siinä oli niin selvästi Kingiä, mut jotakin iha muutakin. Suositteletteko jotai?
Kingiltä oon lukenu melkein kaiken mitä se on kirjoittanu. Mustia torneja ja novellikokoelmia en vaan ole lukenu muutama muu kirja. Muu on luettu. Heh.
stephen king(Peter Straub)
mun lempikirjailija
2
511
Vastaukset
- adolf
lue ehdottomasti niitä novelleja. ihan kipeen hyvää kamaa. peter straubista en tiedä.
- khyyyyl
Oon lukenut pari Straubin kirjaa. "Kunnes näen sinut", "Lohikäärme" ja "Kummitusjuttu" olivat hyviä, hieman Kingin tyylistä kauhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543622
- 513146
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262606- 382384
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056