Luin just Stephen Kingin Talismaanin. Haluun Pimeyden talonki lukea. Sitten kun sen käsiini saan. Onko muuten Peter Straub hyvä kirjailija? En ole lukenu sen kirjoja ja haluisin tietää siit enemmän. Pitäis varmaa lukee jotain siltä. Oli kyl jännää lukee Talismaania kun siinä oli niin selvästi Kingiä, mut jotakin iha muutakin. Suositteletteko jotai?
Kingiltä oon lukenu melkein kaiken mitä se on kirjoittanu. Mustia torneja ja novellikokoelmia en vaan ole lukenu muutama muu kirja. Muu on luettu. Heh.
stephen king(Peter Straub)
mun lempikirjailija
2
506
Vastaukset
- adolf
lue ehdottomasti niitä novelleja. ihan kipeen hyvää kamaa. peter straubista en tiedä.
- khyyyyl
Oon lukenut pari Straubin kirjaa. "Kunnes näen sinut", "Lohikäärme" ja "Kummitusjuttu" olivat hyviä, hieman Kingin tyylistä kauhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745