Jarin joulukonsertti Espanjassa

ei oo totta

Jarilla on keikka Espanjassa mutta mitkä hinnat ovat faniclubilaisille - todella kalliit - sisältääkö matka myös vakuutukset , kyllä se n.400 euroa olisi riitävä maksu clubilaisille, jotka maksavat myös jäsenmaksun niin pitäisi olla edullinen matka , mitä useampi pääsee matkalle mukaan - sen halvempi matka - ei kaikilla ole varaa maksaa muutaman päivän matkasta 700 euroa - ymmärrän kyllä että tämä kaikki vaatii omat järjestelyt - ei ole mikään halpa juttu, mutta matkan hinnassa voisi huomioida jäsenyyden

13

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole fani

      Kyllähän tuolla 700 eurolla saa jo kahden viikon loman ulkomailla , mutta kyllähän Jarin pitää saada voittoa hinnalla millä hyvänsä ja jopa kotimaassa voisi käydä vaikka kaikki konsertit

      • tantta55

        Me maksamme jotka haluamme nauttia upeasta konsertista ei ole kallis kun tietää mitä on tiedossa - loistava konsertti - kiitos Jari näin jo etukäteen


      • no huh huh
        tantta55 kirjoitti:

        Me maksamme jotka haluamme nauttia upeasta konsertista ei ole kallis kun tietää mitä on tiedossa - loistava konsertti - kiitos Jari näin jo etukäteen

        Ei voi muuta sanoa kuin että olette te kyllä hullua porukka...matkustatte varmaan vaikka kuuhun sillanpään perässä..ei oo näköjään tällä porukalla pikkurahan puutetta...ei se äijä nyt niin hyvä oo.


    • en ihan

      ymmärrä pointtii, aina kun mä oon matkustanu, niin vakuutus on täytyny ottaa erikseen. Juu ja sit ihmettelen valitusta. Suomalaisethan ovat rikkaita , oikeistolaisia kapitalisteja, luulis olevan varaa maksaa . Ai mikskö, no siks, kun eduskuntavaaleissa ja eu-vaaleissa porvarit voittivat, sehän kertoo, että Suomessa on vain rikkaita ja hyvätuloisia, joilla on vara maksaa. Jos toisin ois, niin kai sit vasemmisto ois voittanu. Ni , et turha vinkua, rikkaita ollaan. Jeah , hinnat nousee ja rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. mut se lienee köyhien vika , kun ne luulee olevans juppei , se on hienoo

      • mitään tekemistä

        fanclubin kanssa, tällä hommalla. Idea on se, että Sillanpää tekee joulukonsertin Espanjassa; ok. Mutta, se maksaa ja fanit maksaa sen. Miettikää nyt oikeesti, 700 egeä, käyt sillä rahalla 2 viikon ulkomaanreissun TAI konserttin kuuntelemassa Espanjassa?? Eihän tämmöistä edes järjestettäisi, ellei olisi varma nakki, että se kannattaa tehdä?? Eihän Jari tyhmä ole. Kyllä se tietää, mistä fanit on valmiita maksamaan, ja tämä Espanja juttu on yks niitä.


      • hinnoista
        mitään tekemistä kirjoitti:

        fanclubin kanssa, tällä hommalla. Idea on se, että Sillanpää tekee joulukonsertin Espanjassa; ok. Mutta, se maksaa ja fanit maksaa sen. Miettikää nyt oikeesti, 700 egeä, käyt sillä rahalla 2 viikon ulkomaanreissun TAI konserttin kuuntelemassa Espanjassa?? Eihän tämmöistä edes järjestettäisi, ellei olisi varma nakki, että se kannattaa tehdä?? Eihän Jari tyhmä ole. Kyllä se tietää, mistä fanit on valmiita maksamaan, ja tämä Espanja juttu on yks niitä.

        eihän tuo ole kuin muutama huntti


      • espanjassa
        mitään tekemistä kirjoitti:

        fanclubin kanssa, tällä hommalla. Idea on se, että Sillanpää tekee joulukonsertin Espanjassa; ok. Mutta, se maksaa ja fanit maksaa sen. Miettikää nyt oikeesti, 700 egeä, käyt sillä rahalla 2 viikon ulkomaanreissun TAI konserttin kuuntelemassa Espanjassa?? Eihän tämmöistä edes järjestettäisi, ellei olisi varma nakki, että se kannattaa tehdä?? Eihän Jari tyhmä ole. Kyllä se tietää, mistä fanit on valmiita maksamaan, ja tämä Espanja juttu on yks niitä.

        voihan sinne espanjaan mennä vaikka kahdeksi viikoksi lomalle ja ostaa vain konserttilipun, niin pääsee halvemmalla jos haluaa. Niin ja kyllä siihen 700e sisältyy muutakin mukavaa kuin konsertti.


    • mikä hyvänsä

      Niin aina alkaa sama valitusvirsi. Eikö tuollainen ainainen valittaminen joka asiasta ole pidemmän päälle masentavaa? Lapsellista se ainakin on.
      Voithan lentää jollain halpislennolla espanjaan ja olla jossain hotellipahaisessa yötä. Kannattaa mennä yksin. Säästyvät matkakumppanit valitukselta...

      • hilla-hellev

        Eikhän lopeta turha valittaminen , eihän tuo matka niin kallis ole kun ajattelee että siihen kuuluu muutakin kuin matka ja konsertti , ollaan iloisia ja tyytyväisiä , on tulossa ihana konsertti


      • samaa mieltä
        hilla-hellev kirjoitti:

        Eikhän lopeta turha valittaminen , eihän tuo matka niin kallis ole kun ajattelee että siihen kuuluu muutakin kuin matka ja konsertti , ollaan iloisia ja tyytyväisiä , on tulossa ihana konsertti

        Nimenomaan . Matkaan (missähän matkatoimistossa kiertoajelut yms kuuluvat matkan hintaan, minä ainakin olen joutunut maksamaan jokaisella seuramatkalla jokaisesta kiertoajelusta aika paljon ) kuuluu todella paljon ja todella hyvää seuraa, saa nauttia samanhenkisten ihmisten kanssa kaikesta . Ja onhan se niin, että ne lähtevät, jotka haluavat ja pystyvät. Se ei liene keltään pois. Varmaan ihan meidän jokaisen asia mihin rahamme käytämme . Voihan sitä sitten mennä uudestaan jollekin matkalle, vaikka kyllähän nuo äkkilähdötkin nykyisin ovat aika kalliita, kattelin just eipä pääse edes Turkkiin (jonne nyt en kyllä lähtisi ilmaisiksikaan) kovin halvalla. Joten jokainen voi varmaan käyttää rahansa ihan kuinkaitse haluaa. Mä ainakin lähden matkalle nauttimaan kaikesta ihanasta,hyvin järjestetystä matkasta kaikkiene etuineen ja nauttimaan hyvästä musiikista ja tapaamaan ystäviä.


      • vai Tallinna
        samaa mieltä kirjoitti:

        Nimenomaan . Matkaan (missähän matkatoimistossa kiertoajelut yms kuuluvat matkan hintaan, minä ainakin olen joutunut maksamaan jokaisella seuramatkalla jokaisesta kiertoajelusta aika paljon ) kuuluu todella paljon ja todella hyvää seuraa, saa nauttia samanhenkisten ihmisten kanssa kaikesta . Ja onhan se niin, että ne lähtevät, jotka haluavat ja pystyvät. Se ei liene keltään pois. Varmaan ihan meidän jokaisen asia mihin rahamme käytämme . Voihan sitä sitten mennä uudestaan jollekin matkalle, vaikka kyllähän nuo äkkilähdötkin nykyisin ovat aika kalliita, kattelin just eipä pääse edes Turkkiin (jonne nyt en kyllä lähtisi ilmaisiksikaan) kovin halvalla. Joten jokainen voi varmaan käyttää rahansa ihan kuinkaitse haluaa. Mä ainakin lähden matkalle nauttimaan kaikesta ihanasta,hyvin järjestetystä matkasta kaikkiene etuineen ja nauttimaan hyvästä musiikista ja tapaamaan ystäviä.

        Kyllä täältä pohjoisesta eräs matkanjärjestäjä tekee bussimatkoja Tallinnaan. 3 päivän reissuja hinta jopa 570 euroa. Joten jos siihen vertaa niin Espanjan konserttireissu on tosi halpa ja siihen sisältyy paljon ohjelmaa.


      • tarkkoja ollaan
        vai Tallinna kirjoitti:

        Kyllä täältä pohjoisesta eräs matkanjärjestäjä tekee bussimatkoja Tallinnaan. 3 päivän reissuja hinta jopa 570 euroa. Joten jos siihen vertaa niin Espanjan konserttireissu on tosi halpa ja siihen sisältyy paljon ohjelmaa.

        etelään ja espanjaan pääsee paljonkin halvemmalla, riippuu vaan siitä osaako etsiä ja löytää (eikä aina siitäkään riipu). jopa matkatoimistojen kautta löytää halvempia matkoja ja iliman muuta retkiäkin sisältäen. mutta on tietenkin jokaisen oma asia mitä on valmis maksaan ja mistä. turha sitä on täällä taistella, ne maksaa ja lähtee jotka siihen on halukkaat (kuka minkäkinlaiseen matkaan on valmis panostaan).


      • enää
        tarkkoja ollaan kirjoitti:

        etelään ja espanjaan pääsee paljonkin halvemmalla, riippuu vaan siitä osaako etsiä ja löytää (eikä aina siitäkään riipu). jopa matkatoimistojen kautta löytää halvempia matkoja ja iliman muuta retkiäkin sisältäen. mutta on tietenkin jokaisen oma asia mitä on valmis maksaan ja mistä. turha sitä on täällä taistella, ne maksaa ja lähtee jotka siihen on halukkaat (kuka minkäkinlaiseen matkaan on valmis panostaan).

        tuskin kovin halpoja matkoja löytyy mistään. Mainostetaan aina, että alkaen ja kun menet katsomaan/varaamaan, niin kappas vaan , ne halpamatkat onkin jo myyty tms. Tosiaan turha täällä on taistella, koska jokainen tekee niin kuin parhaaksi katsoo . Joku menee / jos enää saa halpislennolla/matkalla viikoksi ja käy konsertissa, sillä liputhan ovat myynnissä kaikille ja ne, jotka haluvat matkustaa yhdessä ko matkalla matkustavat sitten siten. Kaikki valmiina , eikun koneeseen. Eli jokainen varmaan valitsee itselleen sopivan vaihtoehdon ja tuskin kenelläkään on asiaan mitään sanomista, koska tuskin kukaan täällä kirjoittaja joutuu maksamaan muiden matkoja . Ja minä olen aina tehnyt rahoillani kuten itse olen halunnut ja niin aion tehdä nytkin . Eikä sitä muuta kukaan/mikään tai oikeastaan ne , jotka haukkuvat / moittivat saavat minut pitämään kiinni päätöksestäni. Nyt makkaraa omaan grilliin ja nauttimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe