Viimeinen tanssi videolla

Amazing1

http://www.youtube.com/watch?v=ovTPYZ6w7W8

Video viimeisistä harjoituksista. Michael vaikuttaa tässä vielä niin hyväkuntoiselta ja innostuneelta.

70

7647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaai....

      Ja selkeesti kuihtuneen näköinen. Jalat ja kädet todella laihan näköisiä...Vaatteila kun saa helposti olomuksen piiloon. Erittäin hoikassa kunnossa...

      • voitko kuvitella ?

        ja pari päivää sitten IS uutisoi, että Jackson on niin hyväkuntoisen näköinen !! Kyllä on toimittajilla sokeat silmät jollei noista kuvista ole nähnyt luurankomaista olemusta vaatteiden alta... Hohhoijaa noitten iltapäivälehtien kanssa.... turhaa sontaa kirjoittavat...


      • ETOVAA HYI !

        VAIN karskit jätkät voi katsoa koko setin---minä en HYI !


      • ETOVAA HYI !

        VAIN karskit jätkät voi katsoa koko setin---minä en HYI !


        lopun alkua tälle maailmalle !


      • hän on SUURI....

        Olen nähnyt hänet Suomen konsertissa ja ihan läheltä. Samanlainen tässä videossa. Yhtä hoikka taiteilijamies ja niin IHANA. Ihminen missä oli jotain. Mihin katse jäi. Liikkuminen omanlaista jota kukaan toinen ei koskaan opi.

        Rauha hänelle. Sen hän tarvitsee kaiken riepottelun jälkeen.

        Hänen musiikki jää ikuisesti soimaan ja hän on LEGENDA!!!

        Muistuttaa meitä, ettei tänne tulla olemaan ja vain näkemään huonoja puolia ihmisissä. Sehän on tämänpäivän trendi.


      • Ei fanittaja
        voitko kuvitella ? kirjoitti:

        ja pari päivää sitten IS uutisoi, että Jackson on niin hyväkuntoisen näköinen !! Kyllä on toimittajilla sokeat silmät jollei noista kuvista ole nähnyt luurankomaista olemusta vaatteiden alta... Hohhoijaa noitten iltapäivälehtien kanssa.... turhaa sontaa kirjoittavat...

        Näkeehän sen sokeakin otsallaan että M.J. oli aivan anorektikon peilikuva. Olkoon syy mikä hyvänsä että oli riutunut. Verrata voi kuvia vaikka pienenkin ajan taakse ja huomaa kuinka paljon paremmassa kunnossa on ollut.


      • MJ oli maanpäälläENKELI!
        Ei fanittaja kirjoitti:

        Näkeehän sen sokeakin otsallaan että M.J. oli aivan anorektikon peilikuva. Olkoon syy mikä hyvänsä että oli riutunut. Verrata voi kuvia vaikka pienenkin ajan taakse ja huomaa kuinka paljon paremmassa kunnossa on ollut.

        Mun mielestä, MJ ei ole muuttunut ulkomuodoltaan paljon ollenkaan, kun katsoo tuota videota! ihan saman näköinen kuin ennenkin, tanssii ja liikku ihan samoin kuin 10 vuotta sitten, MJ: llä on energiaa, sen näkee!
        ja ei MJ mikään LUURANKO ollut! MJ on aina ollut HOIKKA!

        Jokainen muuttuu kun vanhettuu, sinäkin olit viisi vuotta sitten TAKUULLA ihan eri näköinen!!


      • ollut

        hoikka!!!


      • sry nyt vaan
        MJ oli maanpäälläENKELI! kirjoitti:

        Mun mielestä, MJ ei ole muuttunut ulkomuodoltaan paljon ollenkaan, kun katsoo tuota videota! ihan saman näköinen kuin ennenkin, tanssii ja liikku ihan samoin kuin 10 vuotta sitten, MJ: llä on energiaa, sen näkee!
        ja ei MJ mikään LUURANKO ollut! MJ on aina ollut HOIKKA!

        Jokainen muuttuu kun vanhettuu, sinäkin olit viisi vuotta sitten TAKUULLA ihan eri näköinen!!

        kyllä hän oli anorektinen ja kun sanot, että "on aina ollut HOIKKA", niin onko tullut mieleen, että se vain kertoo pidempiaikaisesta anoreksiasta..? totta kai hän on voinut olla "hoikka"(langanlaiha) aina, mutta silloinkin se kertoo vääränlaisista syömätavoista. Ei noin hoikkana pysy, jos syö normaalisti (3-4 ateriaa/ruokaa päivässä).


      • ansaitseeko vai ei?
        hän on SUURI.... kirjoitti:

        Olen nähnyt hänet Suomen konsertissa ja ihan läheltä. Samanlainen tässä videossa. Yhtä hoikka taiteilijamies ja niin IHANA. Ihminen missä oli jotain. Mihin katse jäi. Liikkuminen omanlaista jota kukaan toinen ei koskaan opi.

        Rauha hänelle. Sen hän tarvitsee kaiken riepottelun jälkeen.

        Hänen musiikki jää ikuisesti soimaan ja hän on LEGENDA!!!

        Muistuttaa meitä, ettei tänne tulla olemaan ja vain näkemään huonoja puolia ihmisissä. Sehän on tämänpäivän trendi.

        Rauhaa tarvitsee varmasti. Arvostan kyllä laulajan musiikkia, ERITTÄIN PALJON hyviä kappaleita.
        Mutta samalla ei pitäisi unohtaa pedofiilipuolta (/syytteitä..). Se ei nimittäin ole mikään PIENI HUONO PUOLI, jos piti paikkansa.

        Kappaleet upeita, mutten olisi niin varma, oliko mies itse niin hyvä.


      • koko ikänsä
        sry nyt vaan kirjoitti:

        kyllä hän oli anorektinen ja kun sanot, että "on aina ollut HOIKKA", niin onko tullut mieleen, että se vain kertoo pidempiaikaisesta anoreksiasta..? totta kai hän on voinut olla "hoikka"(langanlaiha) aina, mutta silloinkin se kertoo vääränlaisista syömätavoista. Ei noin hoikkana pysy, jos syö normaalisti (3-4 ateriaa/ruokaa päivässä).

        Itse asiassa juuri säännöllinen syöminen pitääkin hoikkana. Ylipainoa tulee juuri helpoiten ihmisille jotka ahmivat vain 1-2 isoa ateriaa päivässä, se pitää aineenvaihdunnan laiskana. Usein syövä (4-6 krt päivässä) pitää aineenvaihdunnan vilkkaana. Michael oli ihan koko ikänsä hoikka. Kyllä hoikkana pysyy jos on hoikkuuteen muutenkin taipuvainen kerron ihan omakohtaisesti. Olen iältäni jo yli 40 ja en vaan ole koskaan lihonut ja saan syödä mitä haluan ja milloin haluan. Painoa saman verran kun olin 20-v.


      • ja net
        koko ikänsä kirjoitti:

        Itse asiassa juuri säännöllinen syöminen pitääkin hoikkana. Ylipainoa tulee juuri helpoiten ihmisille jotka ahmivat vain 1-2 isoa ateriaa päivässä, se pitää aineenvaihdunnan laiskana. Usein syövä (4-6 krt päivässä) pitää aineenvaihdunnan vilkkaana. Michael oli ihan koko ikänsä hoikka. Kyllä hoikkana pysyy jos on hoikkuuteen muutenkin taipuvainen kerron ihan omakohtaisesti. Olen iältäni jo yli 40 ja en vaan ole koskaan lihonut ja saan syödä mitä haluan ja milloin haluan. Painoa saman verran kun olin 20-v.

        Michael on aina ollut hiokka, ei minun mielestä tuossa näy mitään sen hoikempaa kuin aiemmin.

        Se oli jo 50 v. joten on siinäkin ehkä syytä jos ei ihan huippuaikojensa tyylliin enää pystynyt.

        Mutta mielestäni tuosta lyhyestä otoksesta ei voi päätellä paljon mitään.

        Monet lähteet sanoo että MJ oli hyvässä kunnossa, ja myös että se ei käyttänyt lääkkeitä tai ainakaan väärinkäyttänyt niitä.

        Eli olisiko nuo jutut sitten vaan levitetty 'tekosyyksi' sen kuolemalle?

        Loppu onkin sitten salaliittoteoriaa? Murhattiin, tai meni eläkkeelle salassa?


      • O2 o2
        sry nyt vaan kirjoitti:

        kyllä hän oli anorektinen ja kun sanot, että "on aina ollut HOIKKA", niin onko tullut mieleen, että se vain kertoo pidempiaikaisesta anoreksiasta..? totta kai hän on voinut olla "hoikka"(langanlaiha) aina, mutta silloinkin se kertoo vääränlaisista syömätavoista. Ei noin hoikkana pysy, jos syö normaalisti (3-4 ateriaa/ruokaa päivässä).

        Miksi se sitten siinä pressitilaisuus-puhe videossa näyttää kuitenkin todella nuorekkaalta ja hyväkuntoiselta?

        Lähes teini-ikäinen voisi olla?

        Ihan vaan ihmettelen.


      • Höhlät
        ja net kirjoitti:

        Michael on aina ollut hiokka, ei minun mielestä tuossa näy mitään sen hoikempaa kuin aiemmin.

        Se oli jo 50 v. joten on siinäkin ehkä syytä jos ei ihan huippuaikojensa tyylliin enää pystynyt.

        Mutta mielestäni tuosta lyhyestä otoksesta ei voi päätellä paljon mitään.

        Monet lähteet sanoo että MJ oli hyvässä kunnossa, ja myös että se ei käyttänyt lääkkeitä tai ainakaan väärinkäyttänyt niitä.

        Eli olisiko nuo jutut sitten vaan levitetty 'tekosyyksi' sen kuolemalle?

        Loppu onkin sitten salaliittoteoriaa? Murhattiin, tai meni eläkkeelle salassa?

        on aivan yleisesti noin 45 vuotta, ja hiipuminen alkaa jo paljon sitä ennen. Liikeradat muuttuu, ilmaisu rauhoittuu. On ihan selvää, ettei 50-vuotias enää tanssi kuten Thriller-videon notkea nuorukainen, vaikka olisi hyvässäkin kunnossa.

        Käyttäkää järkeä!


      • Höhlät
        Höhlät kirjoitti:

        on aivan yleisesti noin 45 vuotta, ja hiipuminen alkaa jo paljon sitä ennen. Liikeradat muuttuu, ilmaisu rauhoittuu. On ihan selvää, ettei 50-vuotias enää tanssi kuten Thriller-videon notkea nuorukainen, vaikka olisi hyvässäkin kunnossa.

        Käyttäkää järkeä!

        sen verran, että eipä se Madonnakaan enää vetele samanlaisia tanssinumeroita konserteissaan kuin ennen. Hänenkin menonsa on rauhoittunut ja tanssimisen hoitavat etupäässä nuoret miehet. Niinhän se näytti tuossa pätkässä Jackollakin olevan.

        Älkää nyt hemmetissä juuttuko niihin 20 vuoden takaisiin mielikuviin popin kuninkaasta!


      • a
        ansaitseeko vai ei? kirjoitti:

        Rauhaa tarvitsee varmasti. Arvostan kyllä laulajan musiikkia, ERITTÄIN PALJON hyviä kappaleita.
        Mutta samalla ei pitäisi unohtaa pedofiilipuolta (/syytteitä..). Se ei nimittäin ole mikään PIENI HUONO PUOLI, jos piti paikkansa.

        Kappaleet upeita, mutten olisi niin varma, oliko mies itse niin hyvä.

        YouTubesta:
        vaikka hakusanalla: Michael Jackson Talks To Oprah Part 6

        MJ:lla oli mm. teatteri, jossa oli ylhäällä lasin takana todella sairaille lapsille SAIRAALASÄNGYT, joista he pystyiät katsomaan esityksiä. Salissa saatoi olla mm. syöpäsairaita lapsa penkeillä samoja esityksiä seuraamassa.

        Hän yksinkertaisesti vilpittömästi rakasti ihmisiä. Ei pedofiilisellä tavlla, vaan vlpittömästi - hänellä oli halu auttaa!


      • jo kauan
        voitko kuvitella ? kirjoitti:

        ja pari päivää sitten IS uutisoi, että Jackson on niin hyväkuntoisen näköinen !! Kyllä on toimittajilla sokeat silmät jollei noista kuvista ole nähnyt luurankomaista olemusta vaatteiden alta... Hohhoijaa noitten iltapäivälehtien kanssa.... turhaa sontaa kirjoittavat...

        laiha..ei siis mikään muuttunut. Jo 90-luvulla yhtä laiha. Katsopas 90-luvun tallenteita ja aukaise silmäsi. Niin ne Rollaritkin ovat luurankoja, kotimaassa Andy ja M Monroe jne...ja moni muu...


      • Chessboard t-shirt
        a kirjoitti:

        YouTubesta:
        vaikka hakusanalla: Michael Jackson Talks To Oprah Part 6

        MJ:lla oli mm. teatteri, jossa oli ylhäällä lasin takana todella sairaille lapsille SAIRAALASÄNGYT, joista he pystyiät katsomaan esityksiä. Salissa saatoi olla mm. syöpäsairaita lapsa penkeillä samoja esityksiä seuraamassa.

        Hän yksinkertaisesti vilpittömästi rakasti ihmisiä. Ei pedofiilisellä tavlla, vaan vlpittömästi - hänellä oli halu auttaa!

        http://omg.yahoo.com/news/jackson-was-loving-and-attentive-father-many-say/24792


      • linkki siitä:

      • mika jaakonpoika
        ja net kirjoitti:

        Michael on aina ollut hiokka, ei minun mielestä tuossa näy mitään sen hoikempaa kuin aiemmin.

        Se oli jo 50 v. joten on siinäkin ehkä syytä jos ei ihan huippuaikojensa tyylliin enää pystynyt.

        Mutta mielestäni tuosta lyhyestä otoksesta ei voi päätellä paljon mitään.

        Monet lähteet sanoo että MJ oli hyvässä kunnossa, ja myös että se ei käyttänyt lääkkeitä tai ainakaan väärinkäyttänyt niitä.

        Eli olisiko nuo jutut sitten vaan levitetty 'tekosyyksi' sen kuolemalle?

        Loppu onkin sitten salaliittoteoriaa? Murhattiin, tai meni eläkkeelle salassa?

        http://www.naturalnews.com/026517_Michael_Jackson_drugs_pharmas.html

        Michaelia ohjailtiin tai kontrolloitiin lääkkeillä.


      • Siinä taas näkee

      • huhhuiiih
        sry nyt vaan kirjoitti:

        kyllä hän oli anorektinen ja kun sanot, että "on aina ollut HOIKKA", niin onko tullut mieleen, että se vain kertoo pidempiaikaisesta anoreksiasta..? totta kai hän on voinut olla "hoikka"(langanlaiha) aina, mutta silloinkin se kertoo vääränlaisista syömätavoista. Ei noin hoikkana pysy, jos syö normaalisti (3-4 ateriaa/ruokaa päivässä).

        millanenhan ylipainoinen läski mahdat olla......


      • kuvissa
        O2 o2 kirjoitti:

        Miksi se sitten siinä pressitilaisuus-puhe videossa näyttää kuitenkin todella nuorekkaalta ja hyväkuntoiselta?

        Lähes teini-ikäinen voisi olla?

        Ihan vaan ihmettelen.

        näkyy selvästi miten esim. ylähuuleen on ruiskutettu jotain. Samanlaiset jäljet tulee silikonista tai jostain turvallisemmasta täyteaineesta tai toden näköisimmin vähän aikaisemmin otetusta Botoxista.
        Muuten kyllä ihmeen hyvän näköinen.


      • niissä pressikuvissa
        O2 o2 kirjoitti:

        Miksi se sitten siinä pressitilaisuus-puhe videossa näyttää kuitenkin todella nuorekkaalta ja hyväkuntoiselta?

        Lähes teini-ikäinen voisi olla?

        Ihan vaan ihmettelen.

        MJ näyttää kummajaiselta. Jotain häiskää varmaan oli saada hänet kutakuinkin edustuskuntoon kun tähteä sai odotella kokonaiset 1 1/2 tuntia. Kyllä hän minusta yleisesti ottaen oli hyvän näköinen viime aikoina ja koko look oli onnistunut 2000 luvulla. Minun mielestä siis, mutta tuossa pressitilaisuudessa oli oudon näköinen.


      • esim tässä:
        niissä pressikuvissa kirjoitti:

        MJ näyttää kummajaiselta. Jotain häiskää varmaan oli saada hänet kutakuinkin edustuskuntoon kun tähteä sai odotella kokonaiset 1 1/2 tuntia. Kyllä hän minusta yleisesti ottaen oli hyvän näköinen viime aikoina ja koko look oli onnistunut 2000 luvulla. Minun mielestä siis, mutta tuossa pressitilaisuudessa oli oudon näköinen.

        http://www.youtube.com/watch?v=vRLctWeJL9E&feature=fvw


      • näytti...
        niissä pressikuvissa kirjoitti:

        MJ näyttää kummajaiselta. Jotain häiskää varmaan oli saada hänet kutakuinkin edustuskuntoon kun tähteä sai odotella kokonaiset 1 1/2 tuntia. Kyllä hän minusta yleisesti ottaen oli hyvän näköinen viime aikoina ja koko look oli onnistunut 2000 luvulla. Minun mielestä siis, mutta tuossa pressitilaisuudessa oli oudon näköinen.

        ..tuossa esiintymisessä todella oudolle :o, jopa niin paljon että tuli jo mieleen oliko se edes itse siinä vai joku hänen näköinen vara-MJ... ja äänikin kuulosti jotenkin erillaiselta...


      • möks...
        sry nyt vaan kirjoitti:

        kyllä hän oli anorektinen ja kun sanot, että "on aina ollut HOIKKA", niin onko tullut mieleen, että se vain kertoo pidempiaikaisesta anoreksiasta..? totta kai hän on voinut olla "hoikka"(langanlaiha) aina, mutta silloinkin se kertoo vääränlaisista syömätavoista. Ei noin hoikkana pysy, jos syö normaalisti (3-4 ateriaa/ruokaa päivässä).

        Kuule, mummos on anorektikko, Michael nyt sattui olemaan vähän laihempi kuin tavallisesti pitäis olla. Joten jos teillä haukkujilla ei oo mitään muuta tekemistä kun molottaa jotain turhanpäiväsiä juttuja, ni hakekaa ulkoa telttakatos ja tukkikaa sillä suunne! Parahin terveisin MJLOVER


      • MJ love<3
        esim tässä: kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=vRLctWeJL9E&feature=fvw

        No en tiiä teistä muista, mut maiköli oli ihan sikasulonen persoona ja sil oli ihana puhe/ sekä lauluääni. Monet sanoo, et hän oli rumin viimesinä vuosinaan, mut mun mielest M oli aina ihan helvetin komea....


    • Yksi Michaelin suosion suurista syistä oli visuaalinen anti mahtavan loistavalla koreokrafialla. Hiukan paskamainen olo että se päättyi noin äkisti.

      • laitetaan nyt tääkin

    • R.I.P.!!!

      Hän on kuollut !
      Lopettakaa tämä
      "kaivelu"!!!!!

    • silloin liian nuori

      Nyt vituttaa, miks mun piti syntyy -87 ja olla liian nuori ku hän oli esiintymässä suomessa... odotin tätä keikka putkea innolla, nyt en ikinä saa nähdä lapsuuden idoliani livenä, harmin paikka... ainakin hän pääsi vihdoinkin rauhaan medialta.

      Ja kaikki MJ inhoajat jotka tänne kirjoitatte, voitte palaa helvetissä, hän ei ikinä mitään pahaa ole tehny päin vastoin levittänyt hyvää sanaa lauluilaan kuten esim "Black Or White" etc...te olette säälittäviä ihmisiä

      • fani myös

        itse olen -88 syntynyt ja olin Helsingin konsertissa. muistan ihan hyvin :)
        piti mennä myös lontoon keikalle..

        hän oli yksi kaikkien aikojen lahjakkaimpia taiteilijoita. lepää rauhassa..


      • Miksi aina

        Miksi ne jotka vain näkevät MJ:n huonon puolen eivät edes anna fanejen viettää suruaikaa kuin ajattelisivat mitä kirjoittelevat. Kukaan heistäkään ei varman haluiaisi maanpäällisen elämän päätyttyä, että heistä puhuttaisiin roskaa yms.


      • MJ fani83

        minäkin niin toivoin näkeväni Michaelin livenä joskus! mutta se jäi nyt sitten. tällä videolla hän vaikuttaa ihan terveeltä ja energiseltä mutta on todella laiha! olen surullinen että hän menehtyi äkillisesti:(
        en ikinä unohda Michael Jacksonia!! i love him FOREVER!!!!

        ps teille vihaajille sanon että olette niin säälittäviä, yritätte saada huomiota puhumalla paskaa meidän popin kuninkaasta haha sallikaa mun nauraa teille!! painukaa hoitoon!!


      • kenellekään

        Kuinka tommosta joku voi pitää idolinaan ettisit vähän parempia idoleita itelles


      • ......

        Juu, suvaitsevaisuus olisi kova sana. Parhaita on juuri kaltaisesti "yhyy, mj kuoli, nyt maailmassa on vähemmän suvaitsevaisuutta ja rakkautta." Sit samassa viestissä toivotaan muiden palavan helvetin tulessa, ihan kuin itse (ja mj) olisi ollut täysin virheettömiä ihmisiä:)


    • Tampio !!!

      Otsikkoni,tarkoittaa Suomeksi.!....
      Levätköön rauhassa !

    • Surettaa

      Jotenkin kun tuota katsoi, oikein kongreettisesti iski tajuntaan mistä jäädään nyt paitsi. Itse en lippuja Britteihin hommannut varallisuuden puutteen takia, mutta olisin suurella mielenkiinnolla seurannut kiertuetta. Tuskin Michael oli edes huonossa kunnossa, lääkkeen yliannostus oli vaan liikaa. Sellaista ei kestäisi huippukuntoinen urheilijakaan. Kukaan joka edes suunnitellee pitkää ja todella raskasta kiertuetta EI VOI olla huonossa kunnossa.

      • VOI EI

        Ei ollut ottanut kun 100mg sitä ja 200mg tuota ja vähän päälle
        vielä jotain. siinä syy että pysy hyvin tolpillaan.

        Ois vaan ottanut vissyä, niin ei olis tullut haikia huominen...


      • minä vain
        VOI EI kirjoitti:

        Ei ollut ottanut kun 100mg sitä ja 200mg tuota ja vähän päälle
        vielä jotain. siinä syy että pysy hyvin tolpillaan.

        Ois vaan ottanut vissyä, niin ei olis tullut haikia huominen...

        Stadikan keikka Mikaelilla taisi olla -90 luvun alkupuolella. Olin katsomassa sitä ja se jäi viimeiseksi ihanaksi muistoksi


      • 1997
        minä vain kirjoitti:

        Stadikan keikka Mikaelilla taisi olla -90 luvun alkupuolella. Olin katsomassa sitä ja se jäi viimeiseksi ihanaksi muistoksi

        Itse asiassa sun muisti pätkii aika lailla. Michael oli Suomessa vuonna 1997 eli ei tuota voi sanoa 90-luvun alkupuoleksi.


      • lääkkeitä juu

        Niin kun vetää kaikenlaista sekasin niin varmasti on äkkiä ränstyneen näkönen jolsei sitten lähre henki


    • grunge-88

      Vaikken ole kuunnellutkaan Jacksonia erään tietyn päivän jälkeen, jolloin paljastui mukavia asioita ko henkilön yksityiselämästä, on hän mielestäni nerokkaimpia muusikoita kautta aikojen. Miksi henkilön, joka tekee niin mahtavaa musiikkia, pitää olla...? Muistan ikuisesti sen päivän, kun heitin Jacksonin levyt roskiin; Olin niin pettynyt. Miten kukaan voi edes fanittaa moista henkilöä. Mennään samantien tarjoamaan Jammulle pullakahvit.

      • Mirkkuliini

        Toi on niin totta että voitas lähtä Jammun kans jammaileen ihan yhtähyvin.. Ja Tää edesmenny kaveri oli vieläpä rasisteista pahin! Ei kestänyt ees itse olla mustaihoinen. Vai vielä valkotäplätauti vai mikäseoli.. Buhhahhaa!!


      • Boney_

        Hei Jones on se todellinen nero Jacksonin takana! Olet fani, etkä sitä tiedä???

        Onneksi Quincy on edelleen elossa.


      • järkevä tyyppi

        Minun ei pitäisi ihannoida henkilöä joka on sekaantunut lapsiin vaikka hän laulaisin kuinka enkelimäisellä äänellä kauniita lauluja


      • hei oikeasti

        kuka pystyy todistamaan Jackon pedofiiliksi? Sä heitit sen levyt roskiin mediapaskan takia? Sillä että joku kieroutunut äiti yritti tienata rahaa syyttömältä? KUKAAN ei pysty sitä oikeasti todistamaan. MJ vaan rakasti lapsia, eikä se ole epänormaalia. Hänellä oli vaan paremmat mahdollisuudet auttaa kuin monilla muilla, joten sitten hän on pedofiili. Ei saasta että ihmiset on idiootteja. Kukaan joka on oikeasti kuunnellut sydämellään niitä sen kappaleita, ei voi väittää, että ihminen, joka tekee niin kaunista ja upeaa musiikkia, voisi olla paha.


      • hei oikeasti

        kuka pystyy todistamaan Jackon pedofiiliksi? Sä heitit sen levyt roskiin mediapaskan takia? Sillä että joku kieroutunut äiti yritti tienata rahaa syyttömältä? KUKAAN ei pysty sitä oikeasti todistamaan. MJ vaan rakasti lapsia, eikä se ole epänormaalia. Hänellä oli vaan paremmat mahdollisuudet auttaa kuin monilla muilla, joten sitten hän on pedofiili. Ei saasta että ihmiset on idiootteja. Kukaan joka on oikeasti kuunnellut sydämellään niitä sen kappaleita, ei voi väittää, että ihminen, joka tekee niin kaunista ja upeaa musiikkia, voisi olla paha.


      • koko 50 konsertin
        hei oikeasti kirjoitti:

        kuka pystyy todistamaan Jackon pedofiiliksi? Sä heitit sen levyt roskiin mediapaskan takia? Sillä että joku kieroutunut äiti yritti tienata rahaa syyttömältä? KUKAAN ei pysty sitä oikeasti todistamaan. MJ vaan rakasti lapsia, eikä se ole epänormaalia. Hänellä oli vaan paremmat mahdollisuudet auttaa kuin monilla muilla, joten sitten hän on pedofiili. Ei saasta että ihmiset on idiootteja. Kukaan joka on oikeasti kuunnellut sydämellään niitä sen kappaleita, ei voi väittää, että ihminen, joka tekee niin kaunista ja upeaa musiikkia, voisi olla paha.

        kiertue.

        Missähän nämä tuomitsijat silloin oli?

        Olivat hyvin hiljaa, ja olisivat vieläkin jos Jacko eläisi.

        Nyt kun se on kuollut jotkut jauhaa tollasta... Teistä ei ole mihinkään. Jos Jacko eläisi ja olisi tehnyt comebackin niin te ette kirjoittelisi tollasia.


      • woad

        roskiin vain mediavalheiden takia...


      • ja uutisiin
        woad kirjoitti:

        roskiin vain mediavalheiden takia...

        hyvin paljon.

        Toivottavasti alkavat jo ymmärtämään että se on vain ehkä jopa suurimmaksi osaksi valheita, ja propagandaa, uutisten muodossa, jne.


      • hänet nyt
        koko 50 konsertin kirjoitti:

        kiertue.

        Missähän nämä tuomitsijat silloin oli?

        Olivat hyvin hiljaa, ja olisivat vieläkin jos Jacko eläisi.

        Nyt kun se on kuollut jotkut jauhaa tollasta... Teistä ei ole mihinkään. Jos Jacko eläisi ja olisi tehnyt comebackin niin te ette kirjoittelisi tollasia.

        tuomitsee/armahtaa sellainen valta, mihin meillä ihmisillä ei ole kykyä, ja joka tietää totuuden. You know?


      • godblessya all

        olet ex-fani ja kehtaat pilkata kuollutta ex-idoliasi?
        aika säälittävää sanoisinko.
        jos mike olisi pedofiili, se olisi varmaan jo nyt tullut ilmi, mutta kun näin ei ole.
        hän oli popin kuningas ja varmasti heti kuuluisin koko maailmassa elviksen jälkeen.. onko tullut mieleen että ihmiset keksivät mitä vaan saadakseen rahaa tältä/pilatakseen tämän maineen. hölmöä sanon minä. ihmiset jaksavat vatvoa ja vatvoa ja vatvoa turhista asioista tässä VAIHEESSA. hän on pois mennyt noin viikko sitten. ja antakaa ihmisen levätä rauhassa. ihmisen joka on koskettanut monia musiikillaan ja saanut paljon aikaan sillä.. kuten miljoonat dollarit jotka menivät HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN ja MJn rakkaus hänen perhettään kohtaan.. antakaa hänen edes nyt levätä rauhassa. hän jos kuka on sen hippusen verran arvostusta ansainnut!


    • :::::::::

      mahtavalle uralle. Vaikkakin video on vain kalpea versio siitä, mitä olisi ollut nähtävänä jos MJ olisi saanut elää edelleen.

      • Juha Vaan

        niin kiertue toteuttaisiin suunnitellusti..


      • michael..
        Juha Vaan kirjoitti:

        niin kiertue toteuttaisiin suunnitellusti..

        ei kuollutkaan,vaan tämä on pr-kikka? Oli miten oli,en jää kaipaamaan videolla notkuvaa mustaa miestä.


      • Mj 4 ever
        michael.. kirjoitti:

        ei kuollutkaan,vaan tämä on pr-kikka? Oli miten oli,en jää kaipaamaan videolla notkuvaa mustaa miestä.

        MENKÄÄ HITTO AUKOMAAN PÄÄTÄNNE MUUALLE!!! ONKO IHAN PAKKO TULLA TÄNNE SILLEEN: SE OLI IHAN TYHMÄ JA EN OIS EES HALUNNU EES NÄHÄ SITÄ???? MENKÄÄ VIT*U JONNEKKI MUUALLE!!!!! LÄHES KAIKKI FANIT OLISIVAT TEHNEET MITÄ VAIN ETTÄ OLISIVAT SAANEET KOKEA MICHAELIN SYDÄMMELLISYYDEN JA IHANUUDEN!!! MONI OLI IHAN RIKKI SEN JÄLKEEN KUN KUULI ETTÄ MICHAEL ON KUOLLUT!!! JOTEN ONKO PAKKO VIELÄ PAHOITTAA HEIDÄN OLOAAN???


    • Juha VAAN

      kun oli narkkari...

      • michael fan<3

        Voi jumalauta hankkikaa elämä! Michael oli, ja on vieläkin mun suuri idoli. Michael oli hieno ja upea, komea mies. Ottipa mitä lääkkeitä ja kauneusleikkauksia tahansa hän oli popin kuningas!!! ja on vieläkin! tajutkaa helvetti jo se ja jättäkää kuolleet rauhaan! (jos se nyt ees kuoli, uskon et ei kuollu...). Että lopettakaa se molotus pedofiilia syytteistä ja puhukaa kerrankin asiaa, perkele! P.S ite ootte narkkareita ja jammusetiä! R.I.P MICHAEL JACKSON, I MISS YOU. I LOVE YOU MICHAEL, FOR EVER!!!!!!!!!!


      • gjuiuriu9ij
        michael fan<3 kirjoitti:

        Voi jumalauta hankkikaa elämä! Michael oli, ja on vieläkin mun suuri idoli. Michael oli hieno ja upea, komea mies. Ottipa mitä lääkkeitä ja kauneusleikkauksia tahansa hän oli popin kuningas!!! ja on vieläkin! tajutkaa helvetti jo se ja jättäkää kuolleet rauhaan! (jos se nyt ees kuoli, uskon et ei kuollu...). Että lopettakaa se molotus pedofiilia syytteistä ja puhukaa kerrankin asiaa, perkele! P.S ite ootte narkkareita ja jammusetiä! R.I.P MICHAEL JACKSON, I MISS YOU. I LOVE YOU MICHAEL, FOR EVER!!!!!!!!!!

        hankkia se elämä? Se oli ihan älyttömän ruma ja kuulosti mikki hiireltä...ja jos oikeesti uskot että se elää, kannattais käydä lääkärissä..ja se on asiaa jos puhuu pedofiilistä lapsiinsekaantujana..sori..toivottavasti sillä on hauskaa helvetissä kun sitä vaihteeks tuupataan..


      • michael fan<3
        gjuiuriu9ij kirjoitti:

        hankkia se elämä? Se oli ihan älyttömän ruma ja kuulosti mikki hiireltä...ja jos oikeesti uskot että se elää, kannattais käydä lääkärissä..ja se on asiaa jos puhuu pedofiilistä lapsiinsekaantujana..sori..toivottavasti sillä on hauskaa helvetissä kun sitä vaihteeks tuupataan..

        kanttiisko ite mennä lääkäriin, saattais tehä iha hyvää siullekki, ainaki jutuistas päätelle. Kanttiis kans varmaa sunki kattoo peiliin, ja kysyy et mikä on vikana? Et siekää varmaa mikää missi oo, et tuskin oot mikään elisabet taylor, en ainakaan usko, ja ainii tunne se pääs nyt sinne perseesees ja tuu sitte tänne kertoo et kuka on pedofiili ja kuka ei. Ja ainnii, pese lärvis ensin. Ja käytöstapoihis voisit kans kiinnittää huomiota, ja älä jatkos tuu pilaa muiden fanituksen iloa, kun itelläs on ongelmia. Täällä sivuilla on varmaa ihan oma paikka niille "ongelmikoille" jossa saa v*ttuilla oikeen sydämensä kyllyydestä:) Että lupaavalta toi elämäs ainaki täs vaihees jo näyttää:)


    Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe