Tarkista lasku, jos määräaikainen laajakaista!

Taas sotkua

Elisa nosti megan laajakaistan hintaa parilla eurolla, ja tässä kuussa korotus astuu voimaan. Kuitenkin määräaikaisten tilausten hinta pysyy ennallaan sopimuskauden ajan.

Mutta. Minulla on määräaikainen sopimus, mutta niinpä vaan havaitsin, että laskuun oli laitettu uusi isompi hinta. Ottaa päähän, kun Elisan toimintaan ei voi enää luottaa ollenkaan, eipä ensimmäinen eikä toinenkaan tumpelointi tilausteni hoidossa, vajaan vuoden sisään...

Siis määräaikaisen laajakaistasopimuksen tilaajat, tarkistakaa lasku!!

6

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtanut

Voithan aina vaihtaa kesken sopimuskaudenkin liittymää yksipuolisen sopimusmuutoksen perusteella eli hinnankorotuksen...Niin sanotaan Elisan etukäteen lähettämässä tiedotuksessakin!
      Elisa rankaisee vanhoja asiakkaitaan hinnan nostolla ja maksatuttaa uusien asiakkaiden houkuttelun: liittymä puoleen hintaan puoleksi vuodeksi!

• petetty

Elisa laskuttaa olemattomista laajakaistan asiakasta. Wikimobile, Profiro Oy, Pianokoulu Forsberg, Peurakorrentie 37, Nummela. En ollut tilannut mitään viestiä vastaanotettavaksi, mutta Wikimobile lähettää Elisan kautta vastaanotetusta viestistä. Tietääkö kukaan, mikä tämä Wikibobile oikein on. On perustettu -07, siis aika nuori firma, mutta rikollisilla jäljillä tuntuu olevan. Onko Painokoulu Forsberg jotenkin tässä filungissa mukana.

• Skuuuuu

Minkälainen viesti ja mihin se on tullut? SMS matkapuhelimeen vai sähköposti?
        Laajakaistan laskuun EI voi tulla laskua kuin elisan kautta hankituista palveluista.

Noin muuten epälisin että kyseessä on ihan normaali tekstiviestikusetus, joille ei näköjään oikein kukaan voi mitään. Toimivat siinä laillisuuden rajoilla, ja joillekin näistä on operaattorit lakanneet tilittämästä enää yhtään mitään koska niistä on tullut niin paljon valituksia.

• Atomon tilaaja

On ilmeisesti vanha osoite, sinuna en pistäisi muita yrityksiä tuohon listaan, saat pian syytteen kunnianloukkauksesta epäilyinesi.

Itse kuulun Atomon klubiin ja sieltä on minua palveltu numerossa 040-5933288 arkisin klo 12-15. Käsittääkseni tuo Wikingmobile on samankaltainen mobiiliviihdeklubi.

Yrityksen virallinen nimi Profiro Oy
        Yrityksen Y-tunnus 2097644-9
        Rekisteröinti pvm 16.03.2007
        Yhtiömuoto Osakeyhtiö
        Yrityksen kotipaikka Vantaa

Profiro Oy
        Kirkkoniementie 6 C 1 03400 VIHTI
        Puhelin: 045 1225775

• ammattivalittamista
        Skuuuuu kirjoitti:

Minkälainen viesti ja mihin se on tullut? SMS matkapuhelimeen vai sähköposti?
        Laajakaistan laskuun EI voi tulla laskua kuin elisan kautta hankituista palveluista.

Noin muuten epälisin että kyseessä on ihan normaali tekstiviestikusetus, joille ei näköjään oikein kukaan voi mitään. Toimivat siinä laillisuuden rajoilla, ja joillekin näistä on operaattorit lakanneet tilittämästä enää yhtään mitään koska niistä on tullut niin paljon valituksia.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009082410131984_uu.shtml

• hahaahahaa

Juuri tilasin Saunalahdelta 1M / 1M 23,90 e per kk ja vielä 4 ekaa kuukauttaa puoleen hintaa. Minua ainakin sapetti tämä elisan hinnankorotus ihan tarpeeksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä Päivi Räsänen todella sanoi a-studiossa

”Eutanasian sisällyttäminen hoitotoimenpiteiden joukkoon sotisi Päivi Räsäsen mielestä lääkärien etiikkaa vastaan. – Lää
      Luterilaisuus
      490
      1985
    2. Nyt alkaa näyttämään

Siltä että se on oikeasti ohi.
      Ikävä
      130
      1926
    3. Olen pahoillani

Että sinulla on ollut vaikeaa. Todella pahoillani. Onneksi sinulla on toivottavasti oikeat ihmiset tukena. Aidot ja rehe
      Ikävä
      93
      1430
    4. Himputti ku mä katoin kyllä

että tutun näköinen mutta silti en muka siinä hetkessä tajunnut että se olitkin sinä ☹️🥺🤯🤦‍♀️
      Ikävä
      26
      1401
    5. Kukka ajoi rekan keulaa 13 tiellä?

Liekö ajovirhe vai rekan etuvalot koukuttaneet kuljettajaa mikä johti tähän tapahtumaan.
      Kokkola
      25
      1254
    6. Kuinka herkkä olet itkemään?

Itketkö koskaan, jos katsot vaikka lasten leffoja, mainoksia tai kuulet jonkin kappaleen, johon liittyy muistoja tai jok
      Sinkut
      215
      1074
    7. Olet niin kaunis, että ihanuutesi on

Eräänlainen kiinnekohta elämässäni ja muistutus siitä että elämällä on tarkoitus, siinä on järkeä. Olen onnellinen siitä
      Ikävä
      58
      982
    8. En edes tiedä

Mitä susta haluan. Silti olet vapaamatkustajana mielessäni. Naiselle
      Ikävä
      74
      980
    9. Kannattaa muistaa nainen

Vanha Patu on vanha Patu. Nuorempi aina parempi.
      Ikävä
      98
      877
    10. Oho! Farmi Suomi -kisassa yllätyskäänne - Myös Wallu Valpio lankeaa ansaan: "En tiedä, kumpi..."

Nyt kisa kovenee ja kierrepalloja tulee, jopa Wallulle! Farmi Suomi onkin kaivannut lisää buustia ja nyt sitä tulee. Lu
      Tv-sarjat
      4
      863
    Aihe