Hei vaan!
Kuulin tässä eräältä valtion virastossa työskentelevältä ystävältäni pelottavan tiedon jonka haluaisin jakaa kanssanne:
Kun joku lainaa Koraanin kirjastolta, menee hänen henkilötietonsa heti poliisin tietokantoihin!
Ihan oikeesti. tää ei ole mitään jallitusta! Eli kannattaa harkita kahteen kertaan ennenkun menee kirjastolta lainaamaan Koraania!
Mutta mistä koraania saa, jos ei kirjastosta??? Onx kenelläkään tietoo???
Koraanin lainaamisesta kirjastolta
3
330
Vastaukset
- ja lue
Koraania vaikka täältä
http://www.listen2quran.com/ - noouur
kysyy vaikka joku muslimilta .
- kirjastosetä
Mä olen tehnyt töitä suomen suurimmassa kirjastojen yhteenlittymässä...
Toi homma ei toimi. Tietokannat ei voi toimia noin.
Sitä paitsi suurin osa kurrannin lainaajia on ihan pelkkiä kristittyjä, jotka luulee saavansa siitä kirjasta tolkkua.
Yhtä hankalaa/rasistista luettava kuin Mein Kampf ja Pääoma...
kuraanin lainaaminen lisääntyi syyskuun 2001 jälkeen... sitä ennen sitä oli 10v aikana lainannut n. kolme henkilöä. Nykyään se saattaa käydä lainassa jopa pari kertaa vuodessa. nekin koululaisille esitelmän tekoon...
Tilanne on sama tänä päivänä... se viihtyy hyllyssä.
Jos haluat sen toimivaksi syteemiksi, niin se kirja pitää poistaa kirjastosta ja alkaa kerätä niiden tietoja jotka ostaa sen (tääkään ei toimi)
Luuletko sitäpaitsi että poliisi sasi mitään selvyyttä tiedopista?
Muslimeilla ei yleensä ole edes kirjastokorttia ( täytyis osata näet lukea)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764