eli mua kiinnostaisi viettää valivuosi opistossa opiskellen kasvatustieteitä. mutta en löydä täältä etelä-suomesta minkäänlaista opistoa!? avoimessa yliopistossa olisi tietty mahdollisuus myös opiskella kasvatustieteitä, mutta silloin ei saisi opintotukea. joten jos jollain on kokemuksia opisto-opiskelusta tai tietää etelä-suomesta jonkun opiston, jossa voisi opiskella kasvatustieteitä, niin vinkkejä kiitos:)
Vastaukset 3
- PJ
Oletko katsonut opistoja sivulta www.kansanopistot.fi? Hae opistoja avoin yliopisto-opetus -haun kautta ja löytyy useampikin opisto, jossa voi opiskella kasvatustieteitä.
- toimeton_
tosta linkistä oli apua, mutta kamalan kallista!
- Paasykoeblogi
toimeton_ kirjoitti:
tosta linkistä oli apua, mutta kamalan kallista!
Kansanopistot ovat kalliita. Mutta toki täytyy ottaa huomioon, että hintaan sisältyy opetus, asuminen ja ruuat. Opistoissa voi myös opiskella avoimen yliopiston opintoja, mutta niistä voi joutua maksamaan erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3011238Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091183Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87924
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13604- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577