Moi!
Parin kuukauden päästä olis pojan 1-vuotissynttärit ja pitäis keksiä jotakin mukavaa ohjelmaa. Olisi tietty hienoa jos olisi jokin taikuri/sirkustaiteilija esiintymässä.
Eli laittakaa vaan tänne viestiä jos tiedätte esiintyjiä taikka olet itse. Nuokun sirkukseen olen lähettänyt jo viestin.
Jos teillä on muita hyviä ideoita synttäriohjelmaksi niin laittakaa vaan ehdotuksia. Jos on jotain hauskoja leikkejä mielessä? Aarteenmetsästykseen ohjeita tms...? Tarkoitus olisi että näistä tulisi mieleenpainuvat synttärit ja olisi muutakin tekemistä kuin syödä kakkua ja tylsistellä sohvan nurkassa kaksi tuntia niin kuin yleensä;)
Esiintyjä synttäreille Lahdesta!
Lastensynttärit
1
565
Vastaukset
- mieti nyt
Oikeesti?? Pitäs vai olla taikuri ja kaikki??? Muksu täyttää 1v! Mitä sit ku täyttää 10v? Ulkomaanmatkako vai mitä?
1v ei synttäreistään muista yhtään mitään. Ne kakkukahvit sukulaisille tuossa vaiheessa on oikeastaan aika hyvä juttu. Kaikkeen muuhun kantisii panostaa sitten myöhemmin, sitten kun lapsi jo itse muistaa juhlansa, eli joskus 4v tai 5v jälkeen.
Tätä mieltä on 3 pojan äiti, joka on ehtinyt järjestää jo monet juhlat. nuorimman 10-synttärit viimeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle784119Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023342Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812722Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812445- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402