Kesämökki vapaana puhtaan kuohijärven rannalla viikoiksi 29-31 ja joitain elo ja syyskuun viikkoja. Soutuvene, leikkimökki, trampoliini.
puusauna, ulkovessa. jenkkijääkaappi, tiskikone, mikro, liesi, ulkogrilli, astiat ym. nukkumapaikkoja huoneittain 4 4 2 (2)
Viikkovuokra 400 €
kysy lisää Mervi 040 8321661
Haämeenlinnan Lammilla vapaa kesämökki
10
1727
Vastaukset
- 046-8472345
Olisin kiinnostunut 12,7 -18,7, olisiko silloin vapaata.Olen yh-äiti ja 12v. tytär,ei lemmikkejä.Elämme siistista ja hiljaa,emme tuota häiriöita,emme käytä alkoholia.Tarkoituksena jotta lapsi saisi nauttia kesästä.
- Mebax
mökki on tuolloin vapaa
- meiju a
vuokraatteko mökkiä pariksi vuorokaudeksi vai vain viikoksi kerrallaan? hinta?
jos mökistä kuvia, olisi kiva [email protected]- Merja Prusi
Tässä sähköposti osoitteeni,kun äsken juttelimme
- Mebax
En saa sinulle lähtemään s-postia. Laitatko mulle mailin osoitteeseen [email protected] , niin laitan kuvia ja tietoja muutenkin kesämökistä
Terkuin
Mervi - Mebax
Mebax kirjoitti:
En saa sinulle lähtemään s-postia. Laitatko mulle mailin osoitteeseen [email protected] , niin laitan kuvia ja tietoja muutenkin kesämökistä
Terkuin
Mervis-postia voi laittaa: [email protected] tai 040 832 1661
T: Mervi - Mebax
Mebax kirjoitti:
s-postia voi laittaa: [email protected] tai 040 832 1661
T: MerviMökkimme siis vuokrattavissa myös viikoksi 29 eli 11.7-18.7
- meiju a
Mebax kirjoitti:
Mökkimme siis vuokrattavissa myös viikoksi 29 eli 11.7-18.7
laitoin sinulle sähköpostia, paljonko olisi esim viikolla 29 tai 30 vuokraus pariksi päiväksi esim ti-to? onko koirat sallittuja mökillä?
- Mebax
meiju a kirjoitti:
laitoin sinulle sähköpostia, paljonko olisi esim viikolla 29 tai 30 vuokraus pariksi päiväksi esim ti-to? onko koirat sallittuja mökillä?
Viikko 30 vielä vapaana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019