Haämeenlinnan Lammilla vapaa kesämökki

Mebax

Kesämökki vapaana puhtaan kuohijärven rannalla viikoiksi 29-31 ja joitain elo ja syyskuun viikkoja. Soutuvene, leikkimökki, trampoliini.
puusauna, ulkovessa. jenkkijääkaappi, tiskikone, mikro, liesi, ulkogrilli, astiat ym. nukkumapaikkoja huoneittain 4 4 2 (2)
Viikkovuokra 400 €

kysy lisää Mervi 040 8321661

10

1718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 046-8472345

      Olisin kiinnostunut 12,7 -18,7, olisiko silloin vapaata.Olen yh-äiti ja 12v. tytär,ei lemmikkejä.Elämme siistista ja hiljaa,emme tuota häiriöita,emme käytä alkoholia.Tarkoituksena jotta lapsi saisi nauttia kesästä.

      • Mebax

        mökki on tuolloin vapaa


    • meiju a

      vuokraatteko mökkiä pariksi vuorokaudeksi vai vain viikoksi kerrallaan? hinta?
      jos mökistä kuvia, olisi kiva [email protected]

      • Merja Prusi

        Tässä sähköposti osoitteeni,kun äsken juttelimme


      • Mebax

        En saa sinulle lähtemään s-postia. Laitatko mulle mailin osoitteeseen [email protected] , niin laitan kuvia ja tietoja muutenkin kesämökistä

        Terkuin
        Mervi


      • Mebax
        Mebax kirjoitti:

        En saa sinulle lähtemään s-postia. Laitatko mulle mailin osoitteeseen [email protected] , niin laitan kuvia ja tietoja muutenkin kesämökistä

        Terkuin
        Mervi

        s-postia voi laittaa: [email protected] tai 040 832 1661

        T: Mervi


      • Mebax
        Mebax kirjoitti:

        s-postia voi laittaa: [email protected] tai 040 832 1661

        T: Mervi

        Mökkimme siis vuokrattavissa myös viikoksi 29 eli 11.7-18.7


      • meiju a
        Mebax kirjoitti:

        Mökkimme siis vuokrattavissa myös viikoksi 29 eli 11.7-18.7

        laitoin sinulle sähköpostia, paljonko olisi esim viikolla 29 tai 30 vuokraus pariksi päiväksi esim ti-to? onko koirat sallittuja mökillä?


      • Mebax
        meiju a kirjoitti:

        laitoin sinulle sähköpostia, paljonko olisi esim viikolla 29 tai 30 vuokraus pariksi päiväksi esim ti-to? onko koirat sallittuja mökillä?

        Viikko 30 vielä vapaana :)


      • Mebax

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe